Tänään on 19 Maalis 2024, 09:18

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 50 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Yves Rocher
ViestiLähetetty: 31 Elo 2012, 20:47 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Jee!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yves Rocher
ViestiLähetetty: 01 Syys 2012, 01:01 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Huihuihui! Tuon Moment de Bonheurin innoittamana mun tekis hirveästi mieli Vanille Noiria ja Voile d'Ambreta. Kumpaakaan en ole nuuhkinut, ainoastaan lukenut arvosteluja niistä. Saattaa olla, että joudun niihin tutustumaan....piakkoin...

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yves Rocher
ViestiLähetetty: 02 Syys 2012, 08:34 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 08:20
Viestit: 196
Tuo Voile d'Ambre on aika ihana. Siinä on sellaista pientä ysärivibaa, jotenkin muistuttaa fiilikseltään CK:n Obsessionia. Pysyy pitkään iholla ja tuoksuu huomattavasti kalliimmalle, mitä on. Mulla on myös 30 ml Iris Noiria ja se on aika yrttinen iiristuoksu, elegantti ja jotenkin majesteetillinen. Ehdottomasti enemmän talveen ja iltamenoihin. Haluaisin YR:ltä vielä sen Vanille Noirin, sekin tuoksuu mun nenääni taivaallisen hyvältä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yves Rocher
ViestiLähetetty: 03 Syys 2012, 17:37 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
TUOSTA huutamaan Rocherin lakkautettua namupalaa. Huutoaika päättyy 8.9.

En ole itse tätä haistellut, mutta kyseessä lienee erinomaisen laadukas, herkkuperseinen kukkais-tuoksu 80-luvun tyyliin. Huomaa ettei (kauniissa) pullossa ole spray mekanismia - vintage kamaa siis, tämä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yves Rocher
ViestiLähetetty: 13 Syys 2012, 17:40 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Sain Iris Noirini, ja se on varsin seksikäs hulipunaiiris. Pullo on todella sievä, suorastaan upea - kaukana kaikista Yves Rocher -mielikuvistani. Secrets d'Essences -sarjaa ei ehkä sittenkään ole lopetettu, sillä Yves Rocherin verkkokaupasta näyttää taas saavan esim. sarjan ruusutuoksua. Secrets d'Essences on ihan eri luokkaa kuin ne muut YR-tuoksut, joita olen koskaan kokeillut. I want more!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yves Rocher
ViestiLähetetty: 13 Syys 2012, 19:23 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 23 Elo 2012, 15:15
Viestit: 134
Nyt ihteänikin alko houkuttaa tuo Iris ja ehkä jopa Tendre Jasmin, olisi sitten koko perhe kasassa. Itsekin tykkään juuri Secrets d'Essences -sarjasta myös pullojensa puolesta. Ovat jotenkin vähän arvokkaamman näkösiä kun mitä YR:t yleensä. Vanille Noire on aivan ihana mielestäni. Rose Absolue voisi kyllä ennemmin olla joku Cotton candy/Grandma's marmalade absolue, mutta ihan nami sekin, vaikkei ruusu-tyhjiötäni kyennytkään täyttämään. Ainut mistä en tykkää, niin pullojen korkin aivan liian muovinen tuntu! Vanille Noire olisi pulloaan myöten aivan fantastinen ja ihanan mystinen, mutta se korkki on niiiiin muovia ettei ole tosikaan.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yves Rocher
ViestiLähetetty: 13 Syys 2012, 19:33 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Houkuttaisi päästä nuuhkimaan noita kaikkia, mutta viimeksi kun kävin Yves Rocherin liikkeessä, sarjaa ei ollut esillä. Täytyisi ehkä piipahtaa joskus uudestaan.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yves Rocher
ViestiLähetetty: 17 Syys 2012, 19:17 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Kävin tänään Yves rocherin liikkeessä ihan tämän ketjun innoittamana. Haistelin jotain miesten tuoksua, jonka nimi oli jotain Un comme de evidence tai jotain. Se haisi pahalta. Sitten haistelin Hodgardia tai Edgardia ja se haisi pahemmalta. Päällimmäinen vaikutelma molemmista oli, että muistuttivat yleispesuainetta, vaikka on nykyään saatavilla kaupasta paremman hajuisia siivousnesteitäkin. En yhtään epäile, etteikö YR:n hyllyiltä voisi löytyä helmiäkin, mutta nykyiset miestentuoksut eivät taida olla niitä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yves Rocher
ViestiLähetetty: 23 Loka 2012, 15:50 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Loka 2012, 00:21
Viestit: 1147
Jaakiem.Haistelit varmaan hoggaria:)Multa löytyy se after shavena(taisi maksaa 7e)Itämainen puu tuoksu,menee mulla partavetenä,kun tykkään itämaisista:)Muutama vuosi sitten,kun en vielä paneutunut tuoksuihin,sain kaverilta aztek(punainen tornimainen pullo)after shaven.Se oli myös itämainen ja aika mausteinen,jos oikein muistan.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yves Rocher
ViestiLähetetty: 30 Joulu 2012, 17:37 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 29 Joulu 2012, 21:09
Viestit: 227
Mun nuoruuteeni kuuluu ehdottomana tuoksuyliannostuksena Yvesin vanilja ja kookostuoksut, jotka olivat niissä pyöreissä pulloissa :P Ensinnäkin koko tyttöjoukko läträsi vaniljan tuoksua niin paljon, että olimme kuin kävelevä vaniljatanko vaniljajäätelöllä kuorrutettuna. Toisaalta, minun ihollenihan ei vanilja edes sovi, siitä tulee pistävä ja tunkkainen, joten yritin päästä kutakuinkin jonkinlaiseen vaniljaiseen tulokseen sillä kookoksella, joka oli paljon pehmeämpi versio, eikä ollenkaan niin pistävä. Jossain vaiheessa tilasin paljon niitä marjaisia ja hedelmäisiä tuoksuja, karhunvatukaa, vadelmaa, persikkaa jne. ja vaikka niissäkin oli jotain hieman pistävää, niin ne olivat mukavia tuoksuja nuorelle naiselle, joka ei ole aikuinen, mutta ei enää lapsikaan. Raikkaita ja helppoja.

Jossain vaiheessa Yvesillä oli jonkinlainen vihreä tuoksu, josta pidin, vaikka se ei niin tyyliini sopinutkaan, nimeä en kyllä saa päähäni. Siskoni lemppari on ollut vuosia Yvesin Ode lamour (olikohan oikein) josta minä taas en piittaa ollenkaan, hyvin hajuvesimäinen perustuoksu.

Anopillani näyttää olevan kaapissa pullotolkulla Yriaa, muistaakseni se on myös Yvesin tuoksu. Sitä en ole nuuhkinut. Pitänee varmaan :mrgreen: Ammattikoulussa eräs luokkatoverini käytti Ming Shuta, ja muutaman kerran huomasin nuuhkivani innoissani vanaa, joka hänen perässään kulki. Oma Ming Shuni jäi kuitenkin käyttämättä, se ei vaan ollut minun ylläni yhtä ihana.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yves Rocher
ViestiLähetetty: 05 Tammi 2013, 20:50 
Poissa

Liittynyt: 05 Tammi 2013, 17:28
Viestit: 32
YR:n muinainen En Avril un Soir oli aivan hurmaava kukkais/vihertuoksu, jossa oli samaa terävää ryhtiä (chypre, joka pehmeni pohjatuoksussa joksikin lämpimän raukeaksi) kuin Carvenin Ma Griffessa. Kyseistä herkkua sai vielä jokin vuosi sitten ns. vintage-kokoelmassa, jota myytiin jonkin aikaa. Nyt se on jo unohtunut ihanuus, harmi.. Ehkä tässä olisi ratkaisu: :techie-ebay:

Minunkin lapsuuteeni kuuluivat Magnolia ja muut ilmaislahjoina saadut herkut! Clea-pulloista ei ollut tulla loppua, samoin kuin Ispahanista. Jälkimmäisen kannattajia kai olivat keski-ikäiset turkisleidit, mutta nyt itse lähetessäni keski-ikää, ei tuo itämaan tuoksahdus vieläkään avaudu...

Nykyluomukset ovat mielestäni tavanomaisia ja persoonattomia, olkoonkin niiden luojina tunnettuja neniä. Ainoa menettelevä on se Comme un Evidence ja se one-note Citruskukka (entinen appelsiininkukka...)

Vihreä tee-cologne on aivan samanlainen kuin Elizabeth Ardenin vastaava, huomattavasti halvempi vain. Taitaa olla jo muinaiskamaa sekin.


Viimeksi muokannut Maruela päivämäärä 05 Tammi 2013, 20:58, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yves Rocher
ViestiLähetetty: 05 Tammi 2013, 20:57 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Olen muuten saanut kaupanpäällisenä YR:n Tendre Jasminin tai mikä sen nimi onkaan. Pullo ei ole mitenkään kamalan iso. Se joutaa jollekin, jos joku haluaa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yves Rocher
ViestiLähetetty: 10 Tammi 2013, 23:42 
Poissa

Liittynyt: 05 Tammi 2013, 17:28
Viestit: 32
Nuuhkuttelin tänään liikkeen poistomyynnin pulloja, ja Essence d'Ambra Eau Fraiche oli ihan kelpo luomus. Ei tosin yhtään minun tyyliseni, mutta joku, jolle se käy, saisi siitä kunnon tuoksun.
Ainoa, mistä todella maksaisin, on se Sitruspuun kukka... se menee jossain vaiheessa hankintalistalle. :romance-heartsmiley:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yves Rocher
ViestiLähetetty: 11 Tammi 2013, 01:34 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 23 Elo 2012, 15:15
Viestit: 134
Jaakiem kirjoitti:
Olen muuten saanut kaupanpäällisenä YR:n Tendre Jasminin tai mikä sen nimi onkaan. Pullo ei ole mitenkään kamalan iso. Se joutaa jollekin, jos joku haluaa.

minäminäminä! Onko se semmonen 5ml pikku söpöläinen? Miul kaksi senmoista YR:n Ambrea, perheen pienimmät. Kyllä miulla kohta on koko Secrets-kööri kasassa! :romance-heartsmiley:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Yves Rocher
ViestiLähetetty: 11 Tammi 2013, 01:41 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 23 Elo 2012, 15:15
Viestit: 134
Maruela kirjoitti:
Ainoa, mistä todella maksaisin, on se Sitruspuun kukka... se menee jossain vaiheessa hankintalistalle. :romance-heartsmiley:

On muuten yksi minun suosikeistani kanssa. En kyllä taida olla iholla käyttänyt sitä kertaakaan.. Jotenkin mulla noi Un Matin au Jardin -kolleksöönin tuoksut on sellaisia mitä tykkään suihkia huoneilmaan satunnaisina siivouspäivinä, kun peti on saanut freesit pellavalakanat ja elämä on ihanaa. Itse en käytä huuhteluaineita ja pesuainekin on hajusteetonta, suihkin sitten menemään noita edukkaita kukkaishötöjä ja toivon että sillä on positiivinen vaikutus uniini. :roll:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 50 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group