Tänään on 28 Maalis 2024, 16:40

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 16 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Lolita Lempicka
ViestiLähetetty: 13 Marras 2012, 17:37 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Ei osunut minun silmiini Lolita Lempicka-ketjua, joten tässä olisi. Minulle on nyt lyhyen ajan sisällä vähän varkain tupsahtanut muutama Lolita Lempickan tuoksu, hupsistarallaa! :D Olen aina ihaillut Lempicka-pulloja, ne miellyttävät minun silmääni kovastikin, jotenkin niin ihanan satumaisia pulloja yleensä.

Minun ensimmäinen Lolita Lempickani oli sokko-ostos Si Lolita. Päädyin siihen sen takia, että tuoksunuoteissa lueteltiin hajuherne, joka on yksi minun lempikukistani (ja pullo oli minusta ihana). Eihän se sitten tuoksunut ollenkaan sellaiselle kuin olin kuvitellut ja minulla on vieläkin vähän kesken tuohon tuoksuun tutustuminen. Silloin kun sen ostin, niin en ollut vielä tällä tasolla tuoksuhulluudessani enkä todellakaan osannut lukea nuottiluetteloita ja tuoksukuvauksia niin kuin nykyään.

L oli rakkautta ensinuuhkaisulla. Se oli kummitellut minulle jo pidempään ja ihan oikein olin lukemani tulkinnut ja se on juurikin minun juttuni. Au Masculin on toistaiseksi testailuvaiheessa, se ei iskenyt heti ja vieläkin vähän hakee omaa paikkaansa. Minun iholla ja minun nenääni se tuoksuu jotenkin kovin mietona ja häilyväisenä, en oikein ole saanut siitä otetta. Tuoksu on ihan miellyttävä mutta jollain tapaa "olematon". No, tämän kanssa treenaan vielä.

Vähän sama juttu on Coral Flowerin kanssa, siihen tutustuminen on ihan kesken vielä. Se ei ollut samanlaista välitöntä ihastumista kuin L:n kanssa mutta tykkäsin kyllä. Tätä en ole kokeillut kuin kertaalleen ja samaan aikaan oli iholla jos jonkinlaista muutakin tuoksua, joten saattaa olla, että kun kokeilen tätä itsekseen niin pääsen paremmin ihastumaan jos niikseen on.

Muutama muu Lempicka olisi vielä odottelemassa vuoroaan, katsotaan miten niiden kanssa käy. Ehkä tässä tulee vielä enemmänkin asiaa Lempickoista. :D

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lolita Lempicka
ViestiLähetetty: 14 Marras 2012, 22:03 
Poissa

Liittynyt: 12 Huhti 2012, 16:24
Viestit: 524
Mohn, mistä tilasit L:n? Parfyymi.fi:stä sen saisi vissiin edukkaasti noin kolmella kympillä kotiin. Vähän houkuttaa, mutta se olis kyllä melkein sokko, kun en ole kuin kerran Kamichalta sitä testannut ja silloin oli testissä aika monta muutakin... Mahtavaa kyllä, jos kolmella kympillä saa mieleisen pullon. Saako Lempickoja muuten myös näiltä meidän perustiskeiltä vai vaan netin kautta? Jos saa niin voisihan tuota vielä käydä suihkimassa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lolita Lempicka
ViestiLähetetty: 14 Marras 2012, 23:36 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Parfyymi.fi:stä ostin heti kun niitä tuli sinne lisää. Voin laittaa sulle kyllä samplen tulemaan, jos haluat?

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lolita Lempicka
ViestiLähetetty: 15 Marras 2012, 13:47 
Poissa

Liittynyt: 12 Huhti 2012, 16:24
Viestit: 524
Mohn, en viitsi vaivata samplella tämän takia, kun on tosiaan niin edukas. Kiitokset kuitenkin tarjouksesta :romance-heartsmiley:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lolita Lempicka
ViestiLähetetty: 16 Marras 2012, 19:29 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
Mites samanlaisia/erilaisia ovat LL:n Lolita Lempicka ja Au Masculin? Fragranticassa nuo selvimmin erottuvat nuotit näyttävät aika samantyyppisiltä, mutta onko totuus todellisuudessa erilainen?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lolita Lempicka
ViestiLähetetty: 24 Marras 2012, 23:49 
Poissa

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 10:39
Viestit: 173
Olen sokko-ostanut kolme Lempickaa, jotka on kaikki tiuhassa käytössä. Savustettua lakritsia muistuttavaa LL:ää rakastan. Forbidden flower tarvitsi pientä sisäänajoa ja meditointia, mutta suuresti kirsikkaa himoavana, ei varmaan ollut mahdollista ettei siitä olisi tullut ystävää. Tuo tämän vuoden L´Eau en Blanc kiinnoostaisi saman kirsikka-lakritsi-manteli akselin vuoksi. Coral flowerin ehdin keväällä jo kertaalleen haukkua blogin puolella, mutta ilmojen viiletessä suhteemme yllättäen lämpeni. Kesää vasten se haisi minusta lähinnä aurinkorasvalta hikisellä iholla, mutta nyt suolaisen makean kermainen tuoksu miellyttää kovasti. En ole koskaan maistanut merivesi toffeeta, mutta olen mietiskellyt voisiko se maistua Coral flowerilta.

Kokonaisuudessaan erinomaisen ihastuttavia ja haastavia gourmandeja, jos ei ole kiinnostunut ihan perinteisestä vanilja-suklaa-kahvi-karamelli kuvastosta. Eivätkä ole hinnalla pilattuja.

_________________
http://talventuoksu.blogspot.fi/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lolita Lempicka
ViestiLähetetty: 25 Marras 2012, 00:11 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
pihlaja kirjoitti:
Mites samanlaisia/erilaisia ovat LL:n Lolita Lempicka ja Au Masculin? Fragranticassa nuo selvimmin erottuvat nuotit näyttävät aika samantyyppisiltä, mutta onko totuus todellisuudessa erilainen?


Hupsista, olen unohtanut kommentoida tähän. Minusta näissä on hyvin saman tapainen tuoksumaailma mutta tuoksuvat kuitenkin eriltä. Ehkä näitä voisi ajatella tuoksuparina kuitenkin...kenties saman kolikon kaksi eri puolta? Sukulaissielut? Au Masculin nimensä mukaisesti maskuliinisempi. Minun nenääni nämä tuoksuvat kuitenkin selkeästi eri tuoksuina tietystä samankaltaisuudestaan huolimatta enkä minä ainakaan voisi korvata toista toisella tyyliin "ihan sama kumpaa laitan, samalle ne tuoksuvat kuitenkin".

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lolita Lempicka
ViestiLähetetty: 25 Tammi 2013, 23:23 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 29 Joulu 2012, 21:09
Viestit: 227
Haa, ehdin jo vähän panetella Lolitan L:ää tuolla haisteluketjussa. Mutta nyt kun tämä on laskeutunut ja asettunut, niin mä olen kyllä aika :romance-inlove:

Mikä kaikista hauskinta, niin vaniljahan on ollut mulle nuottina se ehdoton EI. Tämä ei ole ällövanilja. Ei makea ja pistävä. Opiskellessani tuoksuista, olen päätynyt siihen lopputulokseen, että ällöämäni karkkimakea vanilja onkin oikeasti vanilliinia, jota vissiin käytetään halvemmissa tuoksuissa? No, tässä vanilja on pehmeä ja suloinen, ei ollenkaan ällömakea eikä pistävä. Mmmm... Ehdottomasti sänkytuoksu! Pieni 5ml:n supersöpö pullo saa mielstäni kyllä nyt luvan muuttua isommaksi.... :P


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lolita Lempicka
ViestiLähetetty: 26 Tammi 2013, 00:39 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Eikä se ole edes kallista! Itse tilasin omani parfyymi.fi:stä.

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lolita Lempicka
ViestiLähetetty: 26 Tammi 2013, 00:57 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Loka 2012, 00:21
Viestit: 1147
Murulla on Lolita Lempica ja Lolita Lempica L.Molemmat ihania tuoksuja naisille.L:ssä tuoksuu kaneli mukavasti vanilijan kanssa ja Lempicassa on vähän lakritsainen alku(kuten au masculinissa),mutta vaihtuu upeaan vanilija drydowniin :PMun suosikki on tuo Lempica,drydown vie jalat alta :romance-inlove:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lolita Lempicka
ViestiLähetetty: 20 Heinä 2014, 13:07 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 02 Maalis 2014, 02:44
Viestit: 84
Paikkakunta: Kuopio
Uskaltaisikohan sitä tilata vihreäksi/ruskeaksi muuttuneen minipullon L:ää kokeiltavaksi. :think:

_________________
Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lolita Lempicka
ViestiLähetetty: 31 Heinä 2014, 20:29 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Elo 2013, 10:59
Viestit: 214
Mä tykkään Au masculinista paljon enemmän kuin siitä naisten violetista nimikkotuoksusta.
Mulla on tuota naisten versiota ollut useampi kuin 1 pullo, joten mieluisa se on. Mutta kun kokeilin iholle Au masculinia niin se oli paljon parempi! Tuo naisten versio muuttuu hiljalleen ajan kuluessa mun iholla jotenkin tunkkaiseksi, Au masculinista puuttuu se tunkkaisuus. Muuten mä koen nämä kaksi hyvin saman tyyppisinä tuoksuina.
Jatkossa valintani näistä kahdesta on ehdottomasti Au masculin.

Forbidden Flower ei toiminut mulla yyyyhtääään. Yritin ja yritin mutta kun ei.
Mulla se oli ainoastaan inhottavan pistävä.

L on aika ihana. Ihan siinä rajoilla onko mun makuun liian imelä, mutta joinain päivinä oikein jees :)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lolita Lempicka
ViestiLähetetty: 16 Loka 2014, 19:54 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
Ärsyttävää. Au masculin jäi eksälle, vaikka olin jo alkanut tykkäämään siitä aika paljon (tuoksusta siis). Pitäsköhän hommata uus pullo?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lolita Lempicka
ViestiLähetetty: 17 Loka 2014, 13:34 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Pitää! :violin:

Minulla on samat pohdinnot Le Malen kanssa. :think: Minun ostamanihan se oli, mutta sinne se jäi.

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lolita Lempicka
ViestiLähetetty: 20 Loka 2014, 00:46 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
Jep, sama vika täällä. Jossain vaiheessa siis siirsin Au masculinin sen tuoksukaappiin, kun tuumin, että tykkään ehkä enemmän haistella sitä tuoksua sivusta kuin itseni päältä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 16 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group