Tänään on 19 Maalis 2024, 07:46

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 27 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Äärimmäinen jasmiini
ViestiLähetetty: 16 Huhti 2012, 11:13 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Ihan vain välihuomiona: Tämän keskustelupätkän voisi siirtää tuonne suljetulle osastolle. Toisekseen, kun meillä on näitä ihmisiä mukana, jotka ihan oikeasti haluavat keskustella tuoksuista, eivätkä laajakirjoisista luonnontuotteista, niin yksi mahdollisuus olisi perustaa kaatopaikka-alafoorumi. Ja siis itse ilmoittaudun ensimmäisenä mummoilemaan kaatopaikalle. Symppaan kuitenkin niitä, jotka eivät halua lukea kaikista mauttomimpia juttuja. (Ja jälleen tunnustan, että minä kyllä luen niitä, enkä edes salaa.) Tämä vain nyt tällaisena ajatuksena. Esimerkiksi Jaakiem on ilmaissut mielipiteensä alatyylisemmistä jutuista ja mielestäni meidän pitäisi kunnioittaa myös näitä mielipiteitä. Toisekseen meidän pitäisi suoda myös mahdollisuus vapaamielisempään iloitteluun. Minkälaisia ajatuksia teillä on?

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Äärimmäinen jasmiini
ViestiLähetetty: 16 Huhti 2012, 11:33 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Ei hemmetissä lähdetä jotain kukkakeskustelua siirtelemään mihinkään kaatopaikalle. Navan alle menevät kommentit eivät saa olla itsetarkoitus, mutta kyllä asioista pitää pystyä puhumaan niiden oikeilla nimillä. Herttileilinen sentään.

Tosiasiassa jasmiinissa nyt on vain se kakka aspekti. Voisimmehan me lähteä jarruttelemaan käyttämällä hienoja sivistyssanoja, kuten "fekaalinen", mutta se menee ihan pelleilyksi. Kyllä täällä pitää saada aikuisten ihmisten puhua asoista niinkuin ne ovat.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Äärimmäinen jasmiini
ViestiLähetetty: 16 Huhti 2012, 11:39 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
No en minä ollut siirtämässä mitään mihinkään. :D Lähinnä halusin nyt keskustelua siitä, ärsyyntyykö joku. Ja sitä paitsi fekaalinen on mielestäni sanana itse asiassa paljon irstaampi. :D "Käyntini saniteettitiloissa jätti jälkeensä kohtalaiset fekaaliset odöörit".

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Äärimmäinen jasmiini
ViestiLähetetty: 16 Huhti 2012, 11:40 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Pyydän vielä anteeksi, mutta olen nöyrästi samaa mieltä - sivetti ja jasmiini ja jotkut muut tuoksut tuovat näitä arkiassosiaatioita. Mutta koetan siivota kieltäni. Mulla on aika voimakas eritetoleranssi syistä jonka ymmärtänette - altistun niille paljon rivikansalaista enemmän.

Pitäisköhän tänne panna K-18 nappi :oops:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Äärimmäinen jasmiini
ViestiLähetetty: 16 Huhti 2012, 11:46 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Minun täytyy nyt vielä sanoa, että en todellakaan ollut osoittelemassa tässä ketään muuta kuin itseäni. Olen ystäväpiirissäni todella tunnettu asiattomasta huumorintajustani ja yritän joskus pitää jonkinlaista itsesensuuria päällä. Lähinnä ajatuksena oli pitää foorumi sen verran mukavana paikkana, että kaikki keskustelijat viihtyvät täällä. Mutta tosiaan - siveetti on siveetön, eikä se siitä kaunistelemalla muuksi muutu. Ja kuten sanottu, nämä eläimelliset tuoksuthan ovat rakennuspalikoita näissä kaikista eroottisimmissa klassikoissa.

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Äärimmäinen jasmiini
ViestiLähetetty: 16 Huhti 2012, 12:06 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Juu, ei siirretä - ja foorumilla on lupa sanoa paska, jos paska haisee.

Tai kakka. Tsihihihihi.

Kuva

I'll get my coat...

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Äärimmäinen jasmiini
ViestiLähetetty: 04 Elo 2012, 16:00 
Poissa

Liittynyt: 30 Kesä 2012, 20:05
Viestit: 515
Paikkakunta: Espoo
Minusta valkoisissa kukissa usein haisee mädäntyvä/lahoava raato, ei uloste vaikka siinäkin on tiettyä samaa imelyyttä. Yöllä valkoset kukat tuoksuvat voimakkaammin, minulle mielleyhtymä on tyyni, kuuma etelän yö ja valkoiset kukat ravintolan roskiksen vieressä. Jasmiinissa ja appelsiininkukassa on molemmissa tiettyä saippuamaisuutta, sellaista silmiä kirvelevää puuterista syövyttävyyttä mutta jasmiini on keveämpi.

_________________
Raitoja käpälään!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Äärimmäinen jasmiini
ViestiLähetetty: 04 Elo 2012, 16:37 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Minusta ihana jasmiini on ainakin tässä;
Floris Night scented Jasmin. :romance-inlove:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Äärimmäinen jasmiini
ViestiLähetetty: 15 Touko 2013, 11:03 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Kun heräsin eilen, tunsin aivan vimmaista vetoa jasmiiniin, nuuhkin pullojani ja päädyin A la Nuitiin, joka osoittautuikin täsmävalinnaksi. Tämä on keväinen ja raikas, "puhdas" jasmiini, vailla esim. Jean Patoun Joyssa esiintyviä nivushikivivahteita. :mrgreen:

naapio kirjoitti:
Jasmiinissa ja appelsiininkukassa on molemmissa tiettyä saippuamaisuutta, sellaista silmiä kirvelevää puuterista syövyttävyyttä mutta jasmiini on keveämpi.


Jee! Varmaan ensimmäistä kertaa törmään siihen, että joku muukin pitää jasmiinia ja appelsiininkukkaa saippuaisina nuotteina! :obscene-drinkingcheers:

"Saippuainen jasmiini" -kommenttini ovat yleensä saaneet hyvin epäuskoisen vastaanoton ja pitkän rimpsun vastaväitteitä.

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Äärimmäinen jasmiini
ViestiLähetetty: 13 Marras 2013, 00:44 
Poissa

Liittynyt: 05 Loka 2013, 04:00
Viestit: 838
Paikkakunta: Perä mettä
Tiia kirjoitti:
Alien on minusta upea tuoksu, se on vain hyvin vaikea ja opeteltava tuoksu kuten muutkin Muglerit. Ainoa mikä tökkii on se appelsiininkukka - sekä Codessa että Alienissa.


Tulin tänne tuoksunuottipuolelle etsimään jotain ihan muuta mutta tää sattui silmään. Onko Alienissa appelsiininkukkaa? Mä en nimittäin erota siltä geenimanipuloidulta ydinsäteilytetyltä jasmiinilta yhtikäs mitään muuta kuin hädin tuskin puut pohjalla :shock:

_________________
Blogi: Hierochloë arctica

Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Äärimmäinen jasmiini
ViestiLähetetty: 13 Marras 2013, 22:37 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Olin ihan sfääreissä Aigun samplesetistä löytyvästä egyptinjasmiinista.

Ja nykyisinhän garderoobissani on muutama erinomainen jasmiinituoksu - Jasmin et Cigarette, Henrik Vibskov Type D ja TDC:n Jasmin de Nuit.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Äärimmäinen jasmiini
ViestiLähetetty: 01 Helmi 2017, 19:13 
Poissa

Liittynyt: 01 Helmi 2017, 12:36
Viestit: 4
Oma jasmiini-suosikki, jota käytän todella paljon ja herättää aina ympäristössä ihastunutta kyselyä, on Lushin Lust. Eihän se mikään huipputalon tuote ole, mutta toimii itselle erittäin hyvin, ellei täydellisesti.

Tosin tuo usein mainittu Bvlgrain Jasmin Noir miellyttää myös kovasti, en ole vain koskaan tullut hankkineeksi omaksi, vaan tyytynyt suihkuttelemaan lentokentillä mennässä ja tullessa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 27 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group