Tänään on 29 Maalis 2024, 00:33

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 50 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Paras vanilja?
ViestiLähetetty: 05 Helmi 2013, 09:42 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Mulla on ollut tuota Yves Saint Laurentin Cinemaa, muistaakseni siinäkin oli vanilja sekoiteltu mukavasti. (miettii pitäskö satsata sitä taas putelli) :aurinko:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Paras vanilja?
ViestiLähetetty: 06 Helmi 2013, 02:37 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Minulla on YSL:n Cinéma Festival d'Été, josta tykkään kovasti paljon, ihana vaniljatuoksu mutta silleen vähän kevyemmin. :romance-heartsmiley: Cin'ema täytyy joskus ottaa asiakseen tuoksutella.

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Paras vanilja?
ViestiLähetetty: 27 Touko 2013, 18:24 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 08:20
Viestit: 196
Mulla on tuo YSL:n Cinema ja siinä on kyllä vanilja nätisti sekoitettu kukkaisuuteen. Lolita Lempickan L on myös ihana, mutta aika leivos/pullamainen appelsiini ja kanelinuotin takia. Mulla on myös La Petite Robe Noir EDP, jossa on vaniljaisuutta, mutta myös jonkun verran kirsikkaa ja lakritsia. Kutsunkin sitä herkuttelutuoksuksi. Myös Jessica Simpsonin Fancy on kiva karamellivanilja, mutta sitä täytyy annostella todella maltillisesti, ettei liika vanilja ja karamelli hyökkää päälle. Dry dowm siinä on pehmeä ja puuterinen vanilja.

Miesten tuoksuista tykkään 1 Millionista, vaikka se onkin aika mainstream, olen jopa harkinnut sen hankkimista itselleni. Siinä on ihanaa pehmeää vaniljaisuutta sekoitettuna mausteisiin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Paras vanilja?
ViestiLähetetty: 07 Kesä 2013, 21:17 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
^ooh, täytyypä käydä tuoksuttelemassa tuo miesten 1 million :aurinko:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Paras vanilja?
ViestiLähetetty: 09 Kesä 2013, 01:11 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
En nyt muista missä Kosmoskukka kyselit miltä se Robert Piquen Visa tuoksuu, mutta vastailenpa vaikka täällä. Mun nenääni se on semmoinen päärynäiskukkainen, aavistuksen mausteinen vanilja. Mitä enemmän olen sampleani käyttänyt, niin sitä enemmän siitä pidän ja kyllä mun on pakko sitä kokonainen pullollinen johonkin väliin tilata. Tai no, ei se varsinaisesti ole vanilja, koska minusta tuoksukokonaisuus siinä on todella tasapainoisen miellyttävä, mutta drydown on melko vaniljainen kuitenkin. Pidän siitä todella paljon! :romance-inlove:

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 50 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group