Tänään on 19 Maalis 2024, 12:32

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 55 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Kiinnostavat uutuudet
ViestiLähetetty: 28 Touko 2013, 20:35 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Mukaelin näytesetti oli aika uutuuskattava mutta mä haluaisin kokeilla Marnia iholla ja Tompan uutta Sahara-tuoksua ja saada lisää Andyn Noontidea.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kiinnostavat uutuudet
ViestiLähetetty: 28 Touko 2013, 23:49 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Anna kirjoitti:
Taas uusi kesätuoksu kesämielellä käyvälle ihmiselle! Oijjoij tätä mä haluan haistaa! Koskakohan tulee myyntiin :aurinko: http://www.fragrantica.com/news/Heeley- ... -4366.html


OOOOOOOOH! Tuota on pakko päästä haistamaan. Ei vaan sittenkin, tuo on pakko hankkia vaikka sokkona! :romance-inlove: Mistä tuota saa ja milloin? :enkeli: :chores-chopwood:

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kiinnostavat uutuudet
ViestiLähetetty: 29 Touko 2013, 00:11 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Kesäkuun toisella viikolla lähtee jakeluun. Ausliebezumduftista saa muistaakseni Heeleyn tuoksuja.

Tiedän, sokko houkuttelee :oops: En tosin ole haistellut Heeleyn tuoksuja, joten en yhtään tiedä pidänkö heidän tyylistään. Mutta eihän tuo ihan kamalasti voi pieleen mennä, eihän??! :whistle:

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kiinnostavat uutuudet
ViestiLähetetty: 29 Touko 2013, 08:25 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Heeleyt ovat minusta jotenkin "helppoja" - pidän monesta, mutta olen ihastunut vasta tuohon Esprit du Tigreen. Ja sekin on tietyllä tapaa helppo ja harmiton. Kardinaali on tosin nuuhkaisematta, luulen, että voisin siitä pitää hyvinkin.

Itsekin mietin sokkoa tuosta, jotenkin kokoelmani huutaa tuota nuottiyhdistelmää :? .

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kiinnostavat uutuudet
ViestiLähetetty: 29 Touko 2013, 08:50 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Kardinaali on todella lähellä Avignonia.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kiinnostavat uutuudet
ViestiLähetetty: 05 Heinä 2013, 17:25 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 22 Syys 2012, 19:21
Viestit: 366
VAARA: http://www.penhaligons.com

PS. Tiedä siitä kiinnostavuudesta...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kiinnostavat uutuudet
ViestiLähetetty: 05 Heinä 2013, 17:30 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
^oih, mua ois tuo Elixir kiinnostanut, mutta on loppuunmyyty.

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kiinnostavat uutuudet
ViestiLähetetty: 05 Heinä 2013, 20:06 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
^^ Huvitti tuo nimi kun törmäsin siihen fragranticassa. :D

Minua kiinnostaa Dieseliltä tuleva uusi tuoksu, Loverdose Tattoo. http://www.fragrantica.com/news/Diesel-Loverdose-Tattoo-4472.html Siinäpä tuoksu-uutuus, joka voi olla joko taivaallisen ihana tai sitten aivan karmea. Pidän alkuperäisestä tosi paljon, vaikka joku saattaisikin luokitella sen teiniosastolle. Olen eri mieltä, markkinointimielessä se kyllä sinne kuuluukin mutta mielestäni siinä on tuoksu gourmandien ystäville iästä riippumatta, ja tuoksu joka ei varmaan sovi ihan kaikille ja jota pitää osata kantaa. Kuitenkin pelkään että tuo toinen jatko-osa (ensimmäistä jatko-osaa en ole edes haistanut, Loverdose L'eau edt) on halvan ja liian teinin tuoksuinen. Ainakin tuo nimi enteilee pahaa.. :? Nuotit näyttävät kiinnostavilta kyllä, etenkin pohjanuotit. :happy-cheerleadersmileygirl:

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kiinnostavat uutuudet
ViestiLähetetty: 05 Heinä 2013, 20:11 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 08:20
Viestit: 196
^Mä kanssa katoin noita pohjanuotteja himoiten, höyrytettyä riisiä, vaniljamaitoa ja tonkaa...Aaaahhh...

Mua kiinnostaa myös Narcico Rodriguezin uutuus Amber Musc, oudia, ambraa, patsulia ja nahkaa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kiinnostavat uutuudet
ViestiLähetetty: 06 Heinä 2013, 00:33 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Kosmoskukka kirjoitti:
^oih, mua ois tuo Elixir kiinnostanut, mutta on loppuunmyyty.


Niin kun se oli siinä alessa. En edes maininnut alen alkua, kun ajattelin, että kaikille tulee samat mainossähköpostit joka tapauksessa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kiinnostavat uutuudet
ViestiLähetetty: 06 Heinä 2013, 07:12 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Jaakiem kirjoitti:
Kosmoskukka kirjoitti:
^oih, mua ois tuo Elixir kiinnostanut, mutta on loppuunmyyty.


Niin kun se oli siinä alessa. En edes maininnut alen alkua, kun ajattelin, että kaikille tulee samat mainossähköpostit joka tapauksessa.


Nah :aurinko: oon mää jo ihan riittämiin ostanut tälle kuuta :aurinko: Ja tullee tuo vielä jossain vastaan. Uskoisin. :aurinko:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kiinnostavat uutuudet
ViestiLähetetty: 08 Heinä 2013, 20:45 
Poissa

Liittynyt: 02 Huhti 2012, 12:26
Viestit: 782
Paikkakunta: Helsinki
NST:sta bongattu: Hermessence Epice Marine syyskuussa. Kuulostaa mielenkiintoiselta, ei perinteiseltä vesi/merituoksulta - Vanity Fairin tausta-kertomuksesta napatut alustavat/mahdolliset nuotit bergamot, roasted cumin, cinnamon, cardamom, algae, whiskey, smoke. Muistilistalle :geek:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kiinnostavat uutuudet
ViestiLähetetty: 08 Heinä 2013, 21:06 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
Huomasin, että L'Artisanin uutuuskolmikko oli päätynyt jo Fragranticaankin, ja innostuin Amour Nocturnesta. Skin on Skin voisi myös olla testaamisen väärti, mutta Deliria kuulostaa puhtaasti oudolta ja ei miun tyyppiseltä (metallinen nuotti?!).


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kiinnostavat uutuudet
ViestiLähetetty: 10 Heinä 2013, 10:35 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 03 Heinä 2013, 12:13
Viestit: 344
Paikkakunta: Kuopio
pihlaja kirjoitti:
Huomasin, että L'Artisanin uutuuskolmikko oli päätynyt jo Fragranticaankin, ja innostuin Amour Nocturnesta. Skin on Skin voisi myös olla testaamisen väärti, mutta Deliria kuulostaa puhtaasti oudolta ja ei miun tyyppiseltä (metallinen nuotti?!).

Samat ajatukset minullakin...Amour Nocturnen karamellinen ruuti-maitokombinaatio on joko hillittömän hyvä tai täysi katastrofi. Deliria ja Skin on Skin eivät onneksi aiheuttaneet samanlaista kuolavyöryä näppikselle.

_________________
Parfumo-profiili


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Kiinnostavat uutuudet
ViestiLähetetty: 11 Heinä 2013, 00:59 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
finanna kirjoitti:
pihlaja kirjoitti:
Huomasin, että L'Artisanin uutuuskolmikko oli päätynyt jo Fragranticaankin, ja innostuin Amour Nocturnesta. Skin on Skin voisi myös olla testaamisen väärti, mutta Deliria kuulostaa puhtaasti oudolta ja ei miun tyyppiseltä (metallinen nuotti?!).

Samat ajatukset minullakin...Amour Nocturnen karamellinen ruuti-maitokombinaatio on joko hillittömän hyvä tai täysi katastrofi. Deliria ja Skin on Skin eivät onneksi aiheuttaneet samanlaista kuolavyöryä näppikselle.


Minusta nuo kaikki vaikuttivat tosi kiinnostavilta. Pakko kyllä päästä haistamaan noita jossain vaiheessa, mielenkiintoiset nuottikombot kertakaikkiaan!

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 55 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group