Tänään on 28 Maalis 2024, 12:25

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 67 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 13 Syys 2013, 14:06 
Poissa

Liittynyt: 30 Kesä 2012, 20:05
Viestit: 515
Paikkakunta: Espoo
Haluaisin ajatella positiivisesti että mies ajatteli selvittää henkilöllisyytesi korteista ja ilmoittaa että löysi lompsan mutta se ei taida olla tässä tarinassa mahdollinen skenaario? Olisi varmaan jättänyt sen kassalle siinä tapauksessa. Itse olen monesti poiminut kännyköitä, avaimia ja jokusen lompankonkin talteen kadulta/bussista ja yrittänyt selvittää omistajaa.

_________________
Raitoja käpälään!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 13 Syys 2013, 19:54 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
^ Juu, ei. Onhan tuo tietenkin otettu huomioon. Viimeeksi eilen kysyin kyseisestä kaupasta että onkohan palautettu, ja löytötavaratoimistokin on tietysti tsekattu. Nichts.
Ukko on pettymyksissään varmaan liipaissut lompakkoni menemään.

Btw, olen itse sattumoisin nähnyt valvontakameran videon jossa koko tilanne näkyy, ja tapauksesta jo ei senkään myötä jäänyt mitään epäselvää...


Mutta nyt riittää tästä aiheesta. :toxu:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 21 Loka 2013, 11:09 
Poissa

Liittynyt: 12 Loka 2013, 10:43
Viestit: 99
Minkälaisia rajoitteita hajuvesien tilaamisesta ulkomailta (euroopasta) on, tai pitääkö jotain erityistä ottaa huomioon? Tilausta ajattelin tehdä Place Vendomelta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 21 Loka 2013, 11:36 
Poissa

Liittynyt: 02 Huhti 2012, 12:26
Viestit: 782
Paikkakunta: Helsinki
^ Euroopassa ei tilaajana tarvii miettiä muuta kuin vertailla postikuluja (ja ilmaisten postikulujen tilausrajaa jne) eri paikoissa jos roposiaan haluaa säästää. Liike itse vastaa siitä miten lähetys hoidetaan, joten mitään postisääntöjä ei asiakkaana tarvii miettiä jos liikkeen toimitusmaavaihtoehdoista löytyy Suomi. PayPal maksuvaihtoehto on ihan näppärä jos tulisi tilanne että pitää riitauttaa jotain.

Jos tilaat Belgian PV:sta niin ei kyl tarvii murehtia, siellä on ihan über-hyvä palvelu sähköpostitse (ja kannattaa rohkeasti laittaa näytetoiveista lista, kohteliaasti sanailtuna tietenkin). En oo ite tilannu sieltä nyt vuoteen mitään, älähtäköön joku jos on huomannut paikan radikaalisti muuttuneen.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Loka 2013, 10:58 
Poissa

Liittynyt: 12 Loka 2013, 10:43
Viestit: 99
Laitoin PV:lle viestiä ja sain hinnat ja toimitusmaksut selville. Tässä saattaa polttaa näppinsä jos menee sokkona tilaamaan, mutta onpahan oma jännityksensä siinäkin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Loka 2013, 11:27 
Poissa

Liittynyt: 02 Huhti 2012, 12:26
Viestit: 782
Paikkakunta: Helsinki
^ Heh, mikä on mahdollisena sokko-ostokohteena?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 24 Loka 2013, 12:23 
Poissa

Liittynyt: 12 Loka 2013, 10:43
Viestit: 99
^Chanelin Sycomore.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 67 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group