Tänään on 28 Maalis 2024, 16:26

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 74 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2012, 21:39 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Kuva

Ehdotus ja uusi kuva :wink: .

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2012, 22:51 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
^ Oijoi. Mikä herkku. Täydellinen. Vaatii parasta mahdollista. Siispä Shalimar.


Mites tämä:
Kuva


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 21 Huhti 2012, 00:29 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Enpä tunnista tyyppiä, mutta heitetäänpä vaikka Body Kouros, että saadaan ketju jatkumaan. Knize ten olisi ollut liian ilmeinen vastaus tuon aikakauden kuvalle.

Entäpä hänelle? Elokuvasta päätellen tuoksussa pitäisi olla aika rutkasti tammisammalta, kenties jotain puuta, happea ja valoa.

Kuva


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 21 Huhti 2012, 03:42 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Olisko toi toxun kuvassa oleva nuorimies Alan Wilder? Ihan pelkästään kuvan perusteella mulle nousee mieleen ajatus tuoksusta joka voisi olla vähän runollinen mutta jotenkin kuvan henkimä vintage ja nahkatakki erityisesti laittaa kaipaamaan nahkaisia nuotteja myös. Mulle tuli ekana mieleen Fahrenheit, minusta siinä tuoksussa on runollisuutta ja herkkyyttä mutta siinä on myös kaipaamaani nahkaa ja sisältöä. Toinen tuoksu joka jostain vaan kumpusi mieleen on Boucheron Pour Homme mutta en ole siitä ihan varma.

Galadrielille ajattelisin jotakin joka tuoksuu kielolle ja vihreälle. Ei mitään raskasta tuoksua eikä liian pisteliästä. Ei myöskään vesituoksua. Cacharelin Noa käväisi mielessä mutta vaikka se on kevyt ja hempeä niin se ei ole raikkaan vihreä. Dolce & Gabbanan Light Blue häivähti mielessä myös mutta se taitaa olla turhan sitruksinen Galadrielille vaikka siinä kyllä olisi valoa. Parfum d'Empiren Yuzu Fou voisi ehkä sopia vaikka en itse siitä pidäkään.

Toisaalta Galadrielilla on myös pimeä puolensa joten hänen tuoksussaan voisi olla myös jonkin verran raskautta ja jopa kovuutta. Tulee mieleen Andy Tauerin White, joskin se on jo ehkä vähän liiankin raskas. Minun tuoksutuntemukseni on sen verran suppea etten osaa nimetä mitään tiettyä joten en nyt laita uutta kuvaakaan. Tovottavasti joku keksii Galadrielille sopivan tuoksun. Tämä on aika hauskaa! :D

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 21 Huhti 2012, 09:10 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Pelkästään tuoksunuottien ja pullon perusteella ehdotan Galadrielille Balenciagan L`Essenceä. Mikä muu muka voisi olla Galadrielin yöpöydällä:
Kuva

Pohdiskeltavaksi kaksi, niin voi miettiä tuota maskuliinisuus-feminiinisyysakselia...

Miltä tuoksuu Kissanainen? Michelle Pfeifferin versio tietenkin, ei se myöhäisempi *pahoja väristyksiä*.

Kuva

Entäpä Kellopeliappelsiinin Alex?

Kuva

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 21 Huhti 2012, 09:19 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Mohn kirjoitti:
Olisko toi toxun kuvassa oleva nuorimies Alan Wilder? Ihan pelkästään kuvan perusteella mulle nousee mieleen ajatus tuoksusta joka voisi olla vähän runollinen mutta jotenkin kuvan henkimä vintage ja nahkatakki erityisesti laittaa kaipaamaan nahkaisia nuotteja myös. Mulle tuli ekana mieleen Fahrenheit, minusta siinä tuoksussa on runollisuutta ja herkkyyttä mutta siinä on myös kaipaamaani nahkaa ja sisältöä. Toinen tuoksu joka jostain vaan kumpusi mieleen on Boucheron Pour Homme mutta en ole siitä ihan varma.


On se Alan, Mohn. Hauskaa että tiesit. :)
Tykkäsin myös tuoksuehdotuksistasi.

Kellopeliappelsiinin Alex on helppo. Kyseessä on eräs lempielokuvistani. (jumaloin Kubrickia)
---> S-Perfumes S-eX. Kylmä, futuristinen, nokkela, eläimellinen, huumorintajuinen, ja vähän häiritsevä.

Kissanainen on tietysti Le Feu d'Issey - ihan niinkuin tuoksuarvostelussani sanoin.

Mites Fox Mulder?
Kuva


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 21 Huhti 2012, 09:23 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Le Feu on minusta kissanaiselle liian onnellinen tuoksu - eikä kuvasta kissanaisen kahta persoonaa. Ymmärrän kyllä eräänlaisen yhteensopivuuden, vinyylisiä ja täydellisiä molemmat. Ehkä kissanainen tarvitsee peräti kaksi tuoksua, toinen hänelle:

Kuva

Mutta annan Mulderin käsittelyyn jollekulle, jolla on hahmoa kohtaan lämpimiä tunteita :D .

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 21 Huhti 2012, 09:39 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Kamicha kirjoitti:
Mutta annan Mulderin käsittelyyn jollekulle, jolla on hahmoa kohtaan lämpimiä tunteita :D .


Eikö nappaa? :lol:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 21 Huhti 2012, 09:49 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Ei, Duchovny ei ole minun juttuni ollenkaan. Itsenään tai roolihahmoinaan. Ehdottaisin sille kuitenkin jotain tylsän konservatiivista miestentuoksua, jossa on laskelmoitu naistenmiellyttämisulottuvuus. :lol:

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 21 Huhti 2012, 09:56 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Ai se on siusta laskelmoitu? Hmm...olisin voinut veikata että miehen nariseva ääni on se joka jumittaa. :D
En tiedä Duchovnystä yhtään mitään muuta kuin Fox Mulderin. En ole seurannut edes sitä Hank Moody juttua.

Olen nähnyt aika vähän homoeroottisia unia (valehtelen tässä nyt ekaa kertaa tällä foorumilla), mutta useimmiten niissä haahuilee Mulder pitkässä, ehem, takissaan. :)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 21 Huhti 2012, 10:03 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Voi olla äänikin, joo. Minä olen seurannut X-kansioita tosi vähän, koko sarja ei aikanaan oikein napannut. Hank Moodyn toilailut taas olen katsonut, sarja on mainio, mutta Hank Moody on kyllä helposti ohitettava tapaus minulle :D . Duchownyn olen nähnyt itsenään tasan kerran jossain jenkkipuheohjelman haastiksessa.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 21 Huhti 2012, 11:07 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Palaan vielä tuohon Pfeifferin Kissanaiseen. Kamicha, luin jostain että Bvlgari Black on tulossa siulle...
Oletko haistellut sitä ennen, vai onko sokko-ostos?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 21 Huhti 2012, 11:57 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Ei ole sokko-ostos. Olen omistanut sitä 30 ml joskus tuoksun lanseerauksen aikoihin - en ole ihan varma käytinkö tuoksun loppuun vai jäikö se jonnekin matkan varrelle. Minulla ei ole Blackista tavoitettavaa tuoksumuistoa, mutta muistan pitäneeni siitä, se oli jossain vaiheessa lähes käytetyin tuoksuistani. Tuoksumuiston vahvistaminenkin on ollut hankalaa kun Blackia ei ole kaupoissa viime vuosina näkynyt. Mutta uskalsin tällä perusteella tilata...

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 21 Huhti 2012, 15:27 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Ehdottaisin Kissanaiselle Piquetin Banditia. Tosin se menisi ehkä enemmän varsinaisen Kissanaisen imagoon kuin Selinan...

Fox Mulder sitten. Katselin aikoinani muutamankin kauden Foxia ja olin siihen salaa ihastunut. :wink: Tykkäsin myös kovasti Danasta. Viimeiset tuotantokaudet jäivät aika hunningolle, se jotenkin muuttui niin etten jaksanut enää seurata juurikaan.

Mulderille ehdottaisin jotakin tavanomaisesta poikkeavaa, jotakin jossa on särmää ja ulottuvuutta, se saisi olla hieman monimutkainenkin. Vähän hämmentävä mutta pikku ripauksella lämpöä ja pehmeyttä. En ole koskaan haistanut mutta kuvausten ja mielikuvan perusteella ehdotan L'Artisan Parfumeurin Méchant Loupia. Mieleen tuli myös Chanelin Égoïste, se voisi mielestäni sopia Foxille kaikin puolin.

Toisaalta Mulderille voisi sopia myös jokin kahvinen tuoksu... En ole haistanut mutta voisikohan Muglerin A*Men Pure Coffee olla Mulderin tuoksu? Kuvausten perusteella John Varvatoksen Rock Volume voisi olla yksi, jostain syystä kahvinen ruusu sopisi mielestäni Mulderille hyvin.

No jos minäkin sitten, tässä on tosin pari mutta en osannut päättää kumman olisin valinnut niin laitan nyt molemmat:
Kuva

Ja ilkeä äitipuoli:
Kuva

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 21 Huhti 2012, 23:10 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Kyllä mä oman suuren rakkauteni (Chanel Vitosen) valitsisin upeille ja ihanille kissanaisille, lapsuuteni idoleille.. Mutta hei, niille aidoille oikeille kissanaisille!! :wink:

Kuva

Kuva

Kuva

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 74 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 29 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group