Tänään on 28 Maalis 2024, 12:30

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 38 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Parfumo.net
ViestiLähetetty: 14 Marras 2013, 00:24 
Poissa

Liittynyt: 05 Loka 2013, 04:00
Viestit: 838
Paikkakunta: Perä mettä
Varmaan se Souk :D Ihan oikeasti en tiedä. Suhteessa pienempi jenkkipitoisuus ehkä.

_________________
Blogi: Hierochloë arctica

Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Parfumo.net
ViestiLähetetty: 14 Marras 2013, 00:52 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Okei, mä kun en ole oikein mikään vaihtelija tai kierrättäjä niin en hoksannut. Jenkkipitoisuuskaan ei useimmiten häiritse, mutta raa'alla yleistämisellä sanoisin silti että tinkimättömämpiä ja asiantuntevampia kommentteja saa usein jostain muista lokaatioista.

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Parfumo.net
ViestiLähetetty: 23 Marras 2013, 09:22 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Njaalgahaisyeini kirjoitti:
Varmaan se Souk :D Ihan oikeasti en tiedä. Suhteessa pienempi jenkkipitoisuus ehkä.


Parfumon Souk:n myötä olen muutaman ihanan tuoksun kyllä löytänyt ja muutaman omani hävittänyt. :aurinko:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Parfumo.net
ViestiLähetetty: 23 Marras 2013, 10:53 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mun piti laittaa ihan viestiä sinne, kun en ole se rekisteröityminen toiminut.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Parfumo.net
ViestiLähetetty: 23 Marras 2013, 13:06 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Loka 2013, 00:17
Viestit: 160
Paikkakunta: Oulu
Jaakiem kirjoitti:
Mun piti laittaa ihan viestiä sinne, kun en ole se rekisteröityminen toiminut.


Siellä on varmaan joku filtteri, joka osaa pitää tietyt henkilöt ulkona ;)


Tää on, Jaakiem, sitten ihan oikeesti vaan vitsi. Eihän me olla edes vielä tavattu. Oot varmasti oikeesti kiva tyyppi. Tuohon oli vaan ihan pakko tarttua!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Parfumo.net
ViestiLähetetty: 23 Marras 2013, 13:11 
Poissa

Liittynyt: 05 Loka 2013, 04:00
Viestit: 838
Paikkakunta: Perä mettä
Kosmoskukka kirjoitti:
Njaalgahaisyeini kirjoitti:
Varmaan se Souk :D Ihan oikeasti en tiedä. Suhteessa pienempi jenkkipitoisuus ehkä.


Parfumon Souk:n myötä olen muutaman ihanan tuoksun kyllä löytänyt ja muutaman omani hävittänyt. :aurinko:


Mäkin ehdin jo päästä eroon yhdestä turhasta näytteestä :)

_________________
Blogi: Hierochloë arctica

Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Parfumo.net
ViestiLähetetty: 23 Marras 2013, 13:28 
Poissa

Liittynyt: 05 Loka 2013, 04:00
Viestit: 838
Paikkakunta: Perä mettä
calypso kirjoitti:
Okei, mä kun en ole oikein mikään vaihtelija tai kierrättäjä niin en hoksannut. Jenkkipitoisuuskaan ei useimmiten häiritse, mutta raa'alla yleistämisellä sanoisin silti että tinkimättömämpiä ja asiantuntevampia kommentteja saa usein jostain muista lokaatioista.


Oon miettinyt tätä jonku verran, ja tullut siihen tulokseen et Parfumossa on suhteessa enemmän porukkaa jotka jaksaa oikeasti miettiä arvosteluitaan, kun taas Fragrantica (niin mahtava kuin se onkin tuoksutietojen ja uutisten osalta) on väärällään bimboja kaikista kansallisuuksista joiden arvostelut ovat luokkaa "omg ugly bottle". Kiinnostaa hirveästi kahlata niiden läpi löytääkseni jotain lukemisen arvoista.

Basenotesiin rekisteröidyin kanssa ja siinä on omia mielenkiintoisia puoliaan, esim ryhmät, mutta muuten ihan mäntti saitti, puutteellinen tuoksutietokanta (eikä mitään iisiä työkalua muutosten ja lisäysten ehdottamiseen) ja jotenkin nihkeä käyttöliittymä. Web 2.0 ei koskaan rantautunut sinne.

_________________
Blogi: Hierochloë arctica

Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Parfumo.net
ViestiLähetetty: 14 Joulu 2013, 10:28 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 03 Heinä 2013, 12:13
Viestit: 344
Paikkakunta: Kuopio
Pakersimpas profiilin sinnekin. Näyttää ihan kivalle mutta aktiivisuus taitaa olla vielä aika vähäistä.

Joku filtteri niillä tosiaan näyttää olevan. Minäkin jouduin laittamaan sähköpostin profiilin vahvistamisesta. Nyt se puoli pelaa mutta jostain syystä minut uloskirjataan aina kun siirryn foorumille :think: onkohan minut tuoksukaapin perusteella profiloitu bimboksi?

_________________
Parfumo-profiili


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Parfumo.net
ViestiLähetetty: 14 Joulu 2013, 10:42 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
^hahhah ! No ei varmasti !! :aurinko:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Parfumo.net
ViestiLähetetty: 14 Joulu 2013, 15:59 
Poissa

Liittynyt: 05 Loka 2013, 04:00
Viestit: 838
Paikkakunta: Perä mettä
finanna kirjoitti:
Pakersimpas profiilin sinnekin. Näyttää ihan kivalle mutta aktiivisuus taitaa olla vielä aika vähäistä.

Joku filtteri niillä tosiaan näyttää olevan. Minäkin jouduin laittamaan sähköpostin profiilin vahvistamisesta. Nyt se puoli pelaa mutta jostain syystä minut uloskirjataan aina kun siirryn foorumille :think: onkohan minut tuoksukaapin perusteella profiloitu bimboksi?


Haaaahahha! Stalkkasin sun profiilia jo aiemmin, ja tää teoria ei voi kyllä pitää paikkaansa :) Voi olla että sulla on selaimessa jotkut keksiasetukset että se ei vaan muista sun kirjautuneen.

_________________
Blogi: Hierochloë arctica

Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Parfumo.net
ViestiLähetetty: 14 Joulu 2013, 18:07 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 03 Heinä 2013, 12:13
Viestit: 344
Paikkakunta: Kuopio
^ Huh! Mietin jo että minulla on väärä profiilikuva ja liikaa vaniljaa, hedelmää ja valkoista kukkaa. Pohdin Muscs Koublai Khanin, Blackin ja Kouroksen lisäystä hyllyyn ihan vain imagosyistä mutta pitänee tarkastaa selainasetukset. Kiitos vinkistä!

_________________
Parfumo-profiili


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Parfumo.net
ViestiLähetetty: 14 Joulu 2013, 21:04 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Loka 2013, 00:17
Viestit: 160
Paikkakunta: Oulu
En pystynyt minäkään pysymään pois tuolta tämän pidempään... Saa nyt nähdä tuleeko tuota paljon käytettyä. Mulle tuli aktivointimaili ihan heti (meni tosin roskapostiin).


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Parfumo.net
ViestiLähetetty: 30 Joulu 2013, 15:58 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 03 Heinä 2013, 12:13
Viestit: 344
Paikkakunta: Kuopio
Ei onnistu foorumipostaukset tuonne parfumoon edelleenkään. Kun kirjaudun sisään foorumisivulla, niin minut heitetään "community"-osastolle. Kun klikkaan Communityssa Forum-sivua niin minut kirjataan ulos. Selainasetukset eivät selittäneet asiaa, olisko selaimesta kiinni (Safari). Pitäydyn bimbofiltteri-teoriassani. :text-blondmoment:

_________________
Parfumo-profiili


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Parfumo.net
ViestiLähetetty: 06 Maalis 2014, 21:22 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Loka 2013, 00:17
Viestit: 160
Paikkakunta: Oulu
Njaal, sullakin oli vissiin ollut ongelmia tuolla Soukissa, tietojen tallentamisessa siis. Auttoiko sulla jokin annetuista neuvoista? Mulla ei myöskään tiedot tallennu... Onko muilla ollut samoja ongelmia? Löytyikö ratkaisua?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Parfumo.net
ViestiLähetetty: 07 Maalis 2014, 06:16 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 03 Heinä 2013, 12:13
Viestit: 344
Paikkakunta: Kuopio
Saila kirjoitti:
Njaal, sullakin oli vissiin ollut ongelmia tuolla Soukissa, tietojen tallentamisessa siis. Auttoiko sulla jokin annetuista neuvoista? Mulla ei myöskään tiedot tallennu... Onko muilla ollut samoja ongelmia? Löytyikö ratkaisua?

Minulla oli sama ongelma, mutta sitten huomasin että uuden tuoksun lisääminen ei riitä, vaan kaikki yksityiskohdat pitää täyttää 'edit offer'-linkistä ja tallentaa vielä kerran.

_________________
Parfumo-profiili


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 38 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 53 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group