Tänään on 28 Maalis 2024, 22:32

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 34 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 18 Marras 2013, 14:46 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Okei, no sitten tuossa jäljitellään jotain muuta tuoksua. Tuossa on nimittäin oikeasti tosi miellyttävä tuoksu, ja kuulemma tuota myydäänkin kampaamoissa helposti juuri tuoksunsa ansiosta.

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Joulu 2013, 13:09 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Loka 2013, 00:17
Viestit: 160
Paikkakunta: Oulu
calypso kirjoitti:
Yksi maininnan arvoinen on YR:n riisisuihkugeeli (tai siis kerma), eli Laosin violetti riisi. Se tuoksuu todella aidosti jasmiiniriisille, aivan ihanaa kamaa eikä kuivata ihoa!


Mullakin on ollut tuota, mutta minusta se haisi niin hirveälle, että se oli pakko lahjoittaa eteenpäin. Jos tosiaan tykkää jasmiiniriisin tuoksusta, niin silloin kyllä varmaan tykkää tuostakin. Mulla itellä on kait joku ongelma jasmiiniriisin kanssa, kun en pysty hengittämään siltä haisevaa ilmaa. Syön kyllä sitä ihan mielelläni ruoaksi silloin tällöin, mutta aina kun ollaan sitä keittämässä, niin minun täytyy mennä toiseen huoneeseen, kun tuntuu että alan tukehtua (siis ihan kirjaimellisesti). Onko kellään muulla vastaavanlaisia kokemuksia tai tietoa, mistä tällainen voisi johtua? :?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Joulu 2013, 13:28 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Eli ei Fils de dieuta sinulle.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Joulu 2013, 15:40 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
http://www.primaspremitura.fi/index.htm

Kokeilkaa. Ette pety. Erityisesti suihkugeeli on L-O-I-S-T-A-V-A !!!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 21 Joulu 2013, 02:51 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Toxu, missä oot törmännyt tuohon? Ei näytä olevan paljon jälleenmyyjiä täällä päin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 21 Joulu 2013, 14:19 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
^ Porvoossa asuva siskoni oli ostanut Helsinkiläisestä apteekista joitakin noista. Olin siellä joku aika sitten yökylässä, enkä saanut tarpeekseni suihkugeelillä läträilystä. Se tuoksuu mahtavalta. Hajuvesistä eniten se muistutti miuta ehkä Piper Nigrumista. Runsaasti mausteisia yrttejä ja havupuuta (kataja) viilentävän piparmintun kera.

Itse nappaan satsin geeliä ja ehkä myös öljyä hetikohta joulun jälkeen. Lappeenrannan apteekista tai verkkokaupasta, kummasta nyt sattuu halvemmalla saamaan.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 11 Tammi 2014, 23:49 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Oletteko tehneet omia tuoksuvoiteita tai öljyjä? Siis sillä ajatuksella, että kädelle hajusteetonta voidetta tai mietotuoksuista öljyä, siihen suihkaus tuoksua pullosta, sekoitetaan käsissä ja levitetään iholle? Itse kokeilisin mielelläni jotain öljyä tähän hommaan, mutta kaikki öljyni ovat hajustettuja ja oliiviöljy ei ehkä kuitenkaan ole parasta tuohon hommaan.. Ideoita? Mikä öljy olisi miedon tuoksuista ja imeytyisi suht hyvin?

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Tammi 2014, 03:03 
Poissa

Liittynyt: 05 Loka 2013, 04:00
Viestit: 838
Paikkakunta: Perä mettä
Kyllä oliiviöljyä voi hajustaa, jos sitä käyttää johonkin mikä saa tuoksua. Suoraan parfyymipullosta suihkimalla en oo kyllä kokeillut, mutta oon sekoittanut oliiviöljyyn mm. hinoki-tuoksuöljyä. Käytän hajustettua öljyä vaan hiuksiin.

_________________
Blogi: Hierochloë arctica

Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Tammi 2014, 09:59 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Jojoba on varsin neutraalin tuoksuinen ihoöljy, se sopii hyvin kokeiluihin. Oliivissa on oma tuoksunsa, mutta se sopii kyllä joidenkin tuoksujen kanssa myös hyvin yhteen.

Haus of Gloin Madcap Garden -saippua oli :romance-inlove:

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Tammi 2014, 14:52 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Kiitos vinkeistä, laitankin jojobaa tilaukseen. Ja samalla aprikoosia, jota mun on pitänyt joskus jo aikoinaan tilata... Ensi hätään voisin kokeilla tuon oliiviöljynkin kanssa.

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Tammi 2014, 21:40 
Poissa

Liittynyt: 02 Elo 2013, 13:01
Viestit: 26
toxu kirjoitti:
http://www.primaspremitura.fi/index.htm

Kokeilkaa. Ette pety. Erityisesti suihkugeeli on L-O-I-S-T-A-V-A !!!

Suihkugeeli testattu, on se vaan hyvän tuoksuista. :clap:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 25 Tammi 2014, 23:52 
Poissa

Liittynyt: 12 Loka 2013, 10:43
Viestit: 99
Mulla tarttui tänään toi Idea Toscana suihkugeeli mukaan apteekkireissulla. Huomenna menee testiin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Tammi 2014, 07:43 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Winston kirjoitti:
toxu kirjoitti:
http://www.primaspremitura.fi/index.htm

Kokeilkaa. Ette pety. Erityisesti suihkugeeli on L-O-I-S-T-A-V-A !!!

Suihkugeeli testattu, on se vaan hyvän tuoksuista. :clap:


Kiva että tykkäsit! Joo-o, se tosiaan tuoksuu älyhyvälle, mutta muistetaan myös se, että kyseessä on erinomainen tuote noin muutenkin. Ainakin oma iho tykkää siitä neitsytoliiviöljypohjasta...


Häikäistynyt kirjoitti:
Mulla tarttui tänään toi Idea Toscana suihkugeeli mukaan apteekkireissulla. Huomenna menee testiin.


Tehnee positiivisen vaikutuksen myös sinuun. :D


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Tammi 2014, 23:05 
Poissa

Liittynyt: 12 Loka 2013, 10:43
Viestit: 99
^Oli hyväntuntuinen suihkugeeli mukavan rauhoittavalla tuoksulla. Seuraavaksi pitää hakea varmaan shampoo, että saa tukan pestyä


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 10 Helmi 2014, 18:35 
Poissa

Liittynyt: 05 Loka 2013, 04:00
Viestit: 838
Paikkakunta: Perä mettä
Herbinan Freesia-dödö on söpön ja freesin tuoksuinen. Ja ne Marja Spa -tuotteet ovat kanssa herkullisia, valitettavasti eivät vaan sovi mulle.

_________________
Blogi: Hierochloë arctica

Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 34 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 47 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group