Tänään on 28 Maalis 2024, 16:43

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Työpaikalla sopivat tuoksut
ViestiLähetetty: 08 Tammi 2014, 01:10 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Sellaiset jotka eivät ärsytä ketään ja joista ei jää kiinni, vaikka työpaikalla nypistettäisiinkin nokkaa tuoksulle.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 08 Tammi 2014, 10:09 
Poissa

Liittynyt: 05 Loka 2013, 04:00
Viestit: 838
Paikkakunta: Perä mettä
Meillä toimii Womanity varsinkin kylmällä säällä, kun se tuoksuu lähinnä raikkaalle ja pikkuisen makealle, mutta toisaalta ainoa työkaveri käyttääkin Égoïstea eikä tuoksuille sinänsä nyrpistellä... Versense samoin, mutta se on jo ihan liian kylmä tähän vuodenaikaan.

_________________
Blogi: Hierochloë arctica

Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 08 Tammi 2014, 10:20 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Minusta tämä on enemmänkin annostelukysymys - todella monet tuoksut sopivat kyllä työympäristöön ihan hyvin niukasti annosteltuna. Välttelen ainoastaan hyvin voimakkaita (esim. omassa garderobissani Le Feu ei todellakaan käy kaikkialle) ja joitain tiettyjä nuotteja, esim. mustaherukkaa, kuminaa, hyvin eläimellisiä nuotteja. Mutta ei tuo ihan niin yksiselitteistä ole, esim. Santal de Mysore vahvankin kuminaisena toimii hyvin työympäristössä, se on kuiva ja paahteinen, pysyy kevyesti annosteltuna kehon lähelle eikä mitenkään tuo hikivaikutelmaa - Aziyadea taas en laittaisi ainakaan ihan mihin vaan. Mustaherukoista L'Ombre Dans L'Eau on varsin työturvallinen. Enchanted Forest ei.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 08 Tammi 2014, 11:19 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Samaa mieltä Kamichan kanssa, annostelu on ensisijainen juttu. Mutta onhan se niin, että joitain tuoksuja se yksi suihkauskin on selkeästi liikaa.

Mun tuoksuistani sellaisia varmoja ja helppoja, vaikeasti yliannosteltavia, ovat mm.

AA Figue Iris
Balmain Ivoire (uusi versio)
Les Nereides Musc Java
Jacomo 09

Vähän "raikkaampia", tulin juuri suihkusta-tyylisiä ovat Bvlgari Blanc ja Fragonard Cerisier en Fleurs (huuhteluainettakin tuli käytettyä...) sekä Eau de Cartier, joka on reppumatkailutuoksuni, eikä petä koskaan :)

Eläimelliset nuotit pienellä annostelulla toimivat myös, silloin kun ne todella sulautuvat ihoon. Esim. Jicky puolikkaalla suihkauksella, Gucci eau de Parfum vähän isommallakin määrällä ovat paljon pehmoisempia ja vähemmän nenäänkäyviä kuin monet vesituoksut tai valkomyskit.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 08 Tammi 2014, 17:51 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 03 Heinä 2013, 12:13
Viestit: 344
Paikkakunta: Kuopio
Komppaan tuota annos tekee myrkyn-teoriaa. Työpaikallamme ei ole totaalikieltoa, vaan ns. Ethän tuoksu liikaa-politiikka ja olen käyttänyt mm. Alienia, Tauereita, Habanitaa ilman minkäänlaisia valituksia (olen ystävällisesti pyytänyt huomauttamaan jos tuoksuni ärsyttää). Vilpittömiä kehuja on tullut muutamia (kieltäydyn tulkitsemasta näitä valituksiksi).

Toisaalta käytävillä on toisinaan varsin vaikuttavia Obsession-, Poison- ja Angel-sienipilviä eli ehkä nämä jättävät muut tuoksut varjoonsa. :think:

_________________
Parfumo-profiili


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 09 Tammi 2014, 11:26 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Mä olen shokissa lukenut että jotkut naiset suihkivat rutiinisti päälleen 5-6 suihkausta ulos lähtiessään, ja sitten ihmetellään mikseivät muut tykkää. Hyvä annostus saa toisen haluamaan tulla lähemmäksi - 1/2 - 1 suihkausta on usein toimiva. Iirikset ovat hyviä ärsyttämättömiä clean-tuoksuja, hajusteherkkä anoppi tykkää La Pausasta!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 09 Tammi 2014, 18:06 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 03 Heinä 2013, 12:13
Viestit: 344
Paikkakunta: Kuopio
Gogol kirjoitti:
Mä olen shokissa lukenut että jotkut naiset suihkivat rutiinisti päälleen 5-6 suihkausta ulos lähtiessään, ja sitten ihmetellään mikseivät muut tykkää. Hyvä annostus saa toisen haluamaan tulla lähemmäksi - 1/2 - 1 suihkausta on usein toimiva. Iirikset ovat hyviä ärsyttämättömiä clean-tuoksuja, hajusteherkkä anoppi tykkää La Pausasta!

Parfyymikammoinen äitini tykkää myös, toinen suosikki on No 18:) Alienia en edes uskalla suihkauttaa töihin vaan annostelen varta vasten tehdystä putkesta tipan käsivarrelle ja levittelen niskaan. Vapaa-aika onkin eri juttu:D

_________________
Parfumo-profiili


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Tammi 2014, 22:19 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Mää oon laittanut töihin mitä on mieleni tehnyt, onneksi työkaverini ovat sen verran suoraselkäsiä, että antavat palautetta vapaasti ja saavat sitä antaa, ilman että tykkään huonoa. L´Artisanin Timbuktua en paa enään töihin. :whistle: Muista ei oo tullut palautetta vielä. :aurinko:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Tammi 2014, 22:41 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 08:20
Viestit: 196
Tämä varmaan riippuu myös tosi paljon työpaikasta. Jossain sairaalassa voi varmaan käyttää erityyppisiä tuoksuja, kuin avokonttorissa.

Mä olen töissä miesvaltaisella allalla avokonttorissa ja olen käyttänyt kyllä kaikkea, mikä mieleen on juolahtanut. Makeat ja karamelliset on saaneet eniten kiitosta, mutta koskaan kukaan ei ole nyrpistellyt. Yleensä tykkään kyllä kukkaisista, myski tai ambrapohjista töissä. Valitsen myös usein tuoksun siten, että miten se lämpenee iholla urheillessa, koska liikun paljon töiden jälkeen. Esim L`Artisanin Havanna Vanille on sellaisiin päiviin ehdoton nou nou.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 01 Helmi 2014, 01:33 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Kosmoskukka kirjoitti:
Mää oon laittanut töihin mitä on mieleni tehnyt, onneksi työkaverini ovat sen verran suoraselkäsiä, että antavat palautetta vapaasti ja saavat sitä antaa, ilman että tykkään huonoa. L´Artisanin Timbuktua en paa enään töihin. :whistle: Muista ei oo tullut palautetta vielä. :aurinko:


No, mikä Timbuktussa tökki?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 01 Helmi 2014, 08:02 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
^jaa-a. Uskon että siitä vaan ei tykätty. :aurinko:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group