Tänään on 28 Maalis 2024, 11:03

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 38 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Parfumo.net
ViestiLähetetty: 07 Maalis 2014, 10:07 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Loka 2013, 00:17
Viestit: 160
Paikkakunta: Oulu
finanna kirjoitti:
Saila kirjoitti:
Njaal, sullakin oli vissiin ollut ongelmia tuolla Soukissa, tietojen tallentamisessa siis. Auttoiko sulla jokin annetuista neuvoista? Mulla ei myöskään tiedot tallennu... Onko muilla ollut samoja ongelmia? Löytyikö ratkaisua?

Minulla oli sama ongelma, mutta sitten huomasin että uuden tuoksun lisääminen ei riitä, vaan kaikki yksityiskohdat pitää täyttää 'edit offer'-linkistä ja tallentaa vielä kerran.


Joo, siis nimenomaan se ei tallenna. Täytän kaikki pyydetyt tiedot ja painan tallenna. Siirtyy seuraavalle sivulle, jossa taas lukee "täytä vaaditut kohdat" ja juuri lisätyt tiedot on poistuneet... :angry-banghead: :angry-screaming:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Parfumo.net
ViestiLähetetty: 07 Maalis 2014, 10:27 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Voi turhautuminen. Aika ikävää. Mulla tuo onnistui kyllä heti ensiheitolla ja kaikki siellä menee ihan ok. Souk myös. Just sain backup pullon Parfymo.net:n soukin myötä L´or de Torrentea. :romance-heartsmiley:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Parfumo.net
ViestiLähetetty: 08 Maalis 2014, 01:41 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Loka 2013, 00:17
Viestit: 160
Paikkakunta: Oulu
Siellä taitaa taas olla jokin filtteri, joka tällä kertaa estää surkeiden tuoksujen tarjoamisen ;-)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Parfumo.net
ViestiLähetetty: 08 Maalis 2014, 02:26 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Rekisteröidyin Parfumoon eri nimimerkillä, kun en saanut omaa nimeäni vieläkään toimimaan. Elän nyt kaksoiselämää.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Parfumo.net
ViestiLähetetty: 08 Maalis 2014, 08:45 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Voihan se olla että ne on tehnyt siellä jotain muutoksia. Gogol bongasi minut sieltä tänne, oon ollu siellä jo tovin aikaa. Sillon kun itse liityin ei ollut ongelmii. Harmi jos ovat tiukentaneet jotain turva hässäköitä niin, että ihmisten on vaikea siellä operoida.

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Parfumo.net
ViestiLähetetty: 08 Maalis 2014, 13:19 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Loka 2013, 00:17
Viestit: 160
Paikkakunta: Oulu
Jaakiem kirjoitti:
Rekisteröidyin Parfumoon eri nimimerkillä, kun en saanut omaa nimeäni vieläkään toimimaan. Elän nyt kaksoiselämää.


8-) :D


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Parfumo.net
ViestiLähetetty: 08 Maalis 2014, 13:25 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Loka 2013, 00:17
Viestit: 160
Paikkakunta: Oulu
Kosmoskukka kirjoitti:
Voihan se olla että ne on tehnyt siellä jotain muutoksia. Gogol bongasi minut sieltä tänne, oon ollu siellä jo tovin aikaa. Sillon kun itse liityin ei ollut ongelmii. Harmi jos ovat tiukentaneet jotain turva hässäköitä niin, että ihmisten on vaikea siellä operoida.


En usko, että siellä mitään tarkoituksella on tiukennettu. Siellä oli minun mielestä muutama muukin henkilö asiasta "valittanut" ja ilm. sivujen ylläpitäjät tms. antoivat ohjeeksi mm. ulos- & sisäänkirjautumisen, sivuhistorian poiston ym. Mutta kun ei nuo oikein tunnu auttavan... :sad:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Parfumo.net
ViestiLähetetty: 08 Maalis 2014, 13:53 
Poissa

Liittynyt: 05 Loka 2013, 04:00
Viestit: 838
Paikkakunta: Perä mettä
Nonii parfumo-pseudonyymit pöytään! Saila sorry, en oo kekkassu siihen ratkaisua, joskus toimii ja joskus ei :/

_________________
Blogi: Hierochloë arctica

Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 38 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group