Tänään on 28 Maalis 2024, 23:05

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 19 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Alla Violetta
ViestiLähetetty: 17 Joulu 2013, 18:31 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Jaakiem kirjoitti:
Jos ulkomailta tilailee, niin ei kannata hätiköidä odotteluun kanssa. Monesta paikasta menee helposti se kolme viikkoa ennen kuin tukevat tilaukset perille. Ja aina on tähän mennessä saanut sen, minkä on tilannut.


Samaa mieltä. Minäkään en ala kyselemään perään ennen kuin 4 viikkoa on kulunut, tai jos jo perille tulleessa paketissa on ollut jotain häikkää. Ja jos on ollut, niin aina on vastattu nopeasti ja hoidettu asia kuntoon. Veikkaan että noita kyselyjä tilausten perään tulee postilaatikot niin täyteen, ettei se ole asiakaspalvelussa se prioriteetti yksi jos tilauksesta ei ole kulunut vielä paria viikkoakaan.

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Alla Violetta
ViestiLähetetty: 07 Huhti 2014, 22:52 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Mä olen tilaillut Alla Violetasta paljon, kun tykkään niiden laajasta valikoimasta ja kätevistä spray-vialeista, viimeksi pari viikkoa sitten, ei ikinä ongelmia (perillä Roomassa seuraavana aamuna). Mutta Suomeen kuriiripostikin kulkee jotenkin kehnosti, mulla on ollut eri firmojen kanssa kaikenlaisia viiveitä ja joskus jopa tracking number lakkaa toimimasta. Mulla kävi DHL:n kanssa hiljan näin, tracking-sivuilla luki Heathrow vielä kun paketti oli jo eteisen pöydällä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Alla Violetta
ViestiLähetetty: 07 Huhti 2014, 23:05 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mun sähköpostiosoite levisi todennäköisesti Alla Violetan kautta spammaajille. Joko Alla Violetan tai Three differentin kautta, sillä mulle tulee nykyään italian kielistä mainospostia roskapostikansioon. Se mun käyttämättämäni Alla violetta lienee kuitenkin eri teidän muiden käyttämä. Niitä Alla violettoja on kaksi. Toisen nettiosoitteessa taitaa olla boutique tai joku muu pieni ero.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Alla Violetta
ViestiLähetetty: 19 Huhti 2014, 08:27 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Jaakiem kirjoitti:
Mun sähköpostiosoite levisi todennäköisesti Alla Violetan kautta spammaajille. Joko Alla Violetan tai Three differentin kautta, sillä mulle tulee nykyään italian kielistä mainospostia roskapostikansioon. Se mun käyttämättämäni Alla violetta lienee kuitenkin eri teidän muiden käyttämä. Niitä Alla violettoja on kaksi. Toisen nettiosoitteessa taitaa olla boutique tai joku muu pieni ero.


Juuh, mää oon käyttänyt tuota missä lukee "boutique" :P eikä ole ollut mitään ongelmia. :aurinko:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 19 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group