Tänään on 19 Maalis 2024, 14:03

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 34 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Neroli
ViestiLähetetty: 18 Huhti 2013, 18:33 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Kullekin on tullut. Pitäisi jaksaa lähteä hakemaan postista. Mikä se noissa Eldoissa on, kun haisevat pullon ulkopuolellekin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Neroli
ViestiLähetetty: 18 Huhti 2013, 18:38 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 23 Maalis 2013, 10:32
Viestit: 171
Jaakiem kirjoitti:
Kullekin on tullut. Pitäisi jaksaa lähteä hakemaan postista. Mikä se noissa Eldoissa on, kun haisevat pullon ulkopuolellekin.


Olen vähän samaa huomannut Tom of Finlandin kanssa. Haisee koko kaappi siltä, vaikka ei olisi käyttänyt moneen päivään.


Heh. Kaappi.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Neroli
ViestiLähetetty: 18 Huhti 2013, 23:53 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Juu, tuli myös. Odotin jo eilen kun taiga loi vähän ennakko-odotuksia :P No enpä niistä olisi eilen vielä edes ehtinyt nautiskelemaan. Hemmetin nopea joka tapauksessa. Aikas komiaa muuten kun lähettävät ihan extraitistakin koko näyteputkilon. Neljällä eurolla putkilo täynnä täyttä parfyymia. Yleensä firmat puhuvat tipoista...

Tällä kertaa tuli pientä valittamista. Tilasin Epic Woman näytteen ja pyysin ilmaisnäytteisiin Epic Manin. Sainkin kaksi Epic Man näytettä. Amouage miniatyyreissa Ubarin tilalla olikin Epic. Olin odottanut pääseväni haistelemaan Ubaria, joten se harmitti. Pikaisella kokeilulla Epic oli päänsärkypommi enkä pitänyt siitä. Kirjoitin heille toki meiliä asiasta, katsotaan mitä vastaavat.

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Neroli
ViestiLähetetty: 19 Huhti 2013, 00:06 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Kullekin... Höh... Mullekin. Olen taas kirjoittanut foorumille kännykällä. Kävin hakemassa tilauksen postissa ja oli tullut perille ehyenä. Olikohan mun Rien sitten miedompaa erää, mutta tällä kertaa ei haissut paketti ennen kuin repi pois muovin boxin päältä. Hain samalla postissa myös Diorellan. Oli vanha laatikko ja muoveissa. En vielä haistellut.

Sain Nerolilta toivomani näytteet. Olen kokeillut niistä vasta Amouagen Dia mania, joka tuntuu hieman tylsältä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Neroli
ViestiLähetetty: 19 Huhti 2013, 00:12 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Musta se kullekin sopi tähän kohtaan paremmin kuin hyvin ;)

Otitko muita Amouageja? Mä aikoinaan luulin, että Amouaget on jotain tosi voimakkaita orientaaleja, supertuhteja pommeja. Sitten jossain kohtaa aloin lueskelemaan niistä jotain ja nyt kun olen joitain haistellut niin olen vähän hämmästynyt, koska eivät ne ole. Moni naisten tuoksu ainakin tuntuu olevan tosi iisi. Hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa. Kaippa mulla oli tietyt ennakkoajatukset johtuen Amouagen kotimaasta.

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Neroli
ViestiLähetetty: 19 Huhti 2013, 00:18 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
En. En halunut vaikuttaa ahneelta. Suomalaista vaatimattomuutta. Eikä tuo Amouage oli ollut muutenkaan tähän mennessä erityisen kiinnostava talo korkeiden hintojen ja osaksi ehkä pömpöösin imagon takia. Haistelin silloin Tallinnassa joitakin Amouagea ja päällimmäinen vaikutelma oli, että olivat aika voimakkaasti aldehydisiä, monissa oli suitsukkeisuutta ja naisten versiot vaikuttivat paremmilta. Ehkäpä keskustelu tällä foorumilla siirtyy seuraavaksi Amouageihin, kun on käyty niin monta taloa läpi vuorollaan.

Muut toivomani näytteet olivat Tao mao, vai mikä se Diptyguen santeli olikaan ja Montalen Black oud/oudh/aoud.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Neroli
ViestiLähetetty: 19 Huhti 2013, 18:11 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 23 Maalis 2013, 10:32
Viestit: 171
Anna kirjoitti:
Juu, tuli myös. Odotin jo eilen kun taiga loi vähän ennakko-odotuksia :P No enpä niistä olisi eilen vielä edes ehtinyt nautiskelemaan. Hemmetin nopea joka tapauksessa. Aikas komiaa muuten kun lähettävät ihan extraitistakin koko näyteputkilon. Neljällä eurolla putkilo täynnä täyttä parfyymia. Yleensä firmat puhuvat tipoista...

Tällä kertaa tuli pientä valittamista. Tilasin Epic Woman näytteen ja pyysin ilmaisnäytteisiin Epic Manin. Sainkin kaksi Epic Man näytettä. Amouage miniatyyreissa Ubarin tilalla olikin Epic. Olin odottanut pääseväni haistelemaan Ubaria, joten se harmitti. Pikaisella kokeilulla Epic oli päänsärkypommi enkä pitänyt siitä. Kirjoitin heille toki meiliä asiasta, katsotaan mitä vastaavat.


Se muuten harmittaa, kun on ihan varma, että paketti x saapuu tänään, mutta tuleekin vasta huomenna, vaikkei sinänsä isoista asioista olekaan kyse. ;)

Itselle tuli ihan oikeat tuotteet. Otin näytteiksi:

Montale - Red Vetiver
Montale - Blue Amber
L'Artisan - Al Oudh


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Neroli
ViestiLähetetty: 22 Huhti 2013, 11:57 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Ottaa pannuun. Kirjoitin Nerolille jo viisi päivää sitten, eikä edelleenkään mitän vastausta. Lauantaina laitoin sähköpostia uudelleen ja kysyin, että ovatko saaneet viestini. Ei vastausta. Menee hermo :character-jason:

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Neroli
ViestiLähetetty: 26 Huhti 2013, 15:09 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Ihmeiden aika ei ole ohi. Sain tänään vastauksen. Tein eilen illalla pienen sampletilauksen, koska oli pakko saada näyte Dia extraitista ja kirjoitin sihen johonkin notes osioon, että voisitteko lähettää Ubar näytteen kun viimeksi sain Epic manin vaikka tilasin womanin. Tänään oli tullut pahoittelut, että Amouage ei ole infonnut heitä miniatyyrisetin sisällön vaihtumisesta ja he laittavat kolme extranäytettä ja Ubar näytteen mukaan.

Vastasivat sentään vaikka olinkin toivonut jotain x-% alennusta seuraavasta tilauksesta. Nuo extranäytteetkään eivät ihan nappiin menneet, yksi niistä mulla jo on, yksi ei kiinnosta. Kolmas...pitää lukea siitä, Parfums de Marlylta se oli.

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Neroli
ViestiLähetetty: 09 Touko 2013, 13:25 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Nerolissa on muuten Montalen Aoud Cuir d'Arabie halvennuksessa, jos jollakulla oli se suunnitelmissa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: nettikauppa NEROLI Unkarissa
ViestiLähetetty: 19 Huhti 2014, 12:10 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 18 Huhti 2014, 15:25
Viestit: 29
Hei
kellään kokemuksia Nerolin postituksista?
Kävin kruisailemassa heidän sivuillaan sampleja, ja kauhea kuume tuli tilata.
Oli meinaan myös Heeleyn Mentheä samplena saatavissa, ja sitä tuoksua olen
piiiiiitkään halunnut kokeilla.

Uskaltaako tilata?

_________________
http://en.wikipedia.org/wiki/Lady_Penelope_Creighton-Ward


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Huhti 2014, 12:56 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Uskaltaa :aurinko:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Huhti 2014, 13:53 
Poissa

Liittynyt: 02 Huhti 2012, 12:26
Viestit: 782
Paikkakunta: Helsinki
Nerolille löytyy vanhempi viestiketju tässä samassa tuoksunettikaupat-osiossa: Neroli


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Neroli
ViestiLähetetty: 21 Huhti 2014, 15:01 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Yhdistin Neroli-viestiketjut selkeyden vuoksi :aurinko:

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Neroli
ViestiLähetetty: 23 Huhti 2014, 18:40 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Tähän on varmaan vastattu perusteellisesti mutta mulla on positiivisia kokemuksia Nerolin näytteistä. Eli uskaltaa tilata.
Brittikaverini on todella ihastunut Heeleyn Mentheen.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 34 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group