Tänään on 28 Maalis 2024, 12:29

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 56 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Histoires de Parfums
ViestiLähetetty: 24 Tammi 2013, 19:35 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
Näytevalikoimaa on muuten näemmä taas paremmin kuin aikaisemmin, jos joku on lykännyt samplesetin tilaamista huonon valikoiman vuoksi. Itekin päädyin tilaamaan toisen setin, kun löytyi kuusi sellaista, jota ei ole. Maksujärjestelmä vaan jotain ensin sekoili; maksamisen sijaan heitti uudelleen sample-sivulle, jossa muka olisi pitänyt valita taas kuusi samplea kaupanpäällisiksi. Tämän jälkeen kuitenkin tilauksen loppusumma meni nollaan ja tilauksen tekeminen katkesi, kun yritti siirtyä seuraavalle sivulle.

(Nyt kun yritin uudelleen, toimi taas normaalisti.)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Histoires de Parfums
ViestiLähetetty: 25 Tammi 2013, 15:13 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Kiitos vinkistä! Laitoin heti seuraavat kuusi samplea tulemaan. Minulla maksu meni ihan normaalisti, maksoin PayPalilla. :enkeli:

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Histoires de Parfums
ViestiLähetetty: 28 Tammi 2013, 22:25 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
Älyttömän nopeaa toimintaa kyllä Histoires de Parfumsilla. Tänään olivat jo tulleet nuo torstaina alkuillasta tilatut näytteet.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Histoires de Parfums
ViestiLähetetty: 29 Tammi 2013, 10:46 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 29 Joulu 2012, 21:09
Viestit: 227
Mullakin oli eilen laatikossa odottamassa näytesetti, pikaisesti testailin muutamaa, ja illaksi kunnian sai Noir Patchouli, jota Jaakiem tuolla edellä ainakin rankkasi koimyrkyn ja mummon risteytykseksi, vai miten se meni :D

Alku oli pieni shokki, siinä oli jotain sellaista vanhanaikaista ja myrkyllistä, mutta kun matka jatkui, niin mun iholle muodostui mieletön nahkainen vivahde. Ihmettelin sitä aikani, kun Noirissa ei mukana tulleen kortin mukaan ollut nahkaa, mutta Fragranticassa nahka taas mainittiin, joten toimii mun nenäni näyttävästi jollain tavalla :mrgreen: Patsulista mun on vaikea sanoa, sillä en oikeastaan tiedä miltä sen kuuluisi tuoksua, ehkä se on tuo tuoksun pölyinen sydän?

Mulle tuli mieleen vanha, hieman pölyinen työtila, jossa valmistetaan mitä hienoimpia ja laadukkaimpia nahkatuotteita. Tummaa puuta, taidokasta käsityötä ja hieman pölyä hyllyjen päällä. Hämyistä ja jopa hieman harrasta tunnelmaa.

Mitään käyttötuoksua tästä mulle ei varmaan tule, mutta mun mielestä tämä tuoksu onkin omiaan sellaiseen yksityiseen mielikuvamatkailuun. Yön jälkeen tästä on vielä lämmin vivahde tallella iholla. Mä tykkään tästä. Ja tää sopi AIVAN totaalisesti mun eilen illalla katsomaani elokuvaan "Surkeiden sattumusten sarja" :mrgreen: Jotakin ihan samaa tässä tuoksussa ja elokuvan puitteissa :P


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Histoires de Parfums
ViestiLähetetty: 09 Maalis 2013, 06:11 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 23 Elo 2012, 15:15
Viestit: 134
Saattaa olla että vahingossa suutuspäissäni pistin samplesetin ihtelleni tulemaan.. Ja tosiaan en siis vain kuvitellut että valikoima oli parempi kuin viimeksi. Musta tuntuu että olen lykännyt tilausta mm. siksi, että aiemmin ei Kuusysiä näkynyt listoilla ja sitä ihan ekana himoitsin (Kukapa ei ;) ) Ja ei harmita yhtään kun lukaisin teidän assosiaatiot A*meniin. Mitähän muuta sitä sitten tulikaan tilattua.. unohdimpa jo. Jotenkin jäi sellainen vipinä että tein tylsähköt valinnat, jos se tämän talon kanssa on mahdollista. Ja vähän myös harmittaa etten tilannut koko tuberosa trilogiaa, ainoastaan päätösosan. No, kahtellaan kahtellaan.. Nyt kuola (ja tässä flunssassa myös räkä) poskella kyhjöttämään postiluukun alle ->
Siis eikö oo ihan realistista odottaa että näin aamusella tehty tilaus kolahtais luukusta jo tossa puolen päivän paikkehilla vaikka onkin lauantai? Ja flunssakin varmasti siiheksi tiessään.

//Veni, Vidi, Vici muuten kiinnostaa kovasti, mutta nyt äkkiseltään löysin samplet vain Surrenderilta ja.. eii ihan o nyt pokkaa maksaa mansikoita parista pikku huurusta. Mutta on vaan niin jollain tavalla ihanaa ajatella omistavansa VVV-perhe :whistle:

ad nauseam, ad mortem vois olla kans aika myyvä..


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Histoires de Parfums
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2013, 22:06 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
Täräytinpä sitten päivällä tilata taas uuden samplesetin "masennuksissani". Tuleepahan haisteltua vielä George Sand ja Jules Verne, jotka puuttuvat listalta (tai no, itse asiassa nuo värit ovat vielä testaamatta, kun mielikuva niistä ei jotenkin sytytä). Lisäksi tilasin pari pötkylää lisää 1969:iä ja Casanovaa, jotta saa jatkaa harkintaa siitä, tarvitsenko ne omakseni.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Histoires de Parfums
ViestiLähetetty: 11 Touko 2013, 18:59 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
Histoiresin kampanja travel spraystä kaupanpäällisenä ison pullon ostajalle näyttää päättyneen, harmillista. Mutta tästä opimme taas, että ei pitäisi liian kauaa odotella pullo-ostosten kanssa...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Histoires de Parfums
ViestiLähetetty: 11 Touko 2013, 19:00 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Onko niillä omassa nettikaupassa postarit? Nosesta saat ilman niitä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Histoires de Parfums
ViestiLähetetty: 11 Touko 2013, 19:05 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
Joo, yli sadan euron ostoksille ilmaiset postarit ja isolla pullolla ainakin menee se raja rikki. Vähän tässä vielä arvon tosin pullokokoa.

Lisäksi tajusin juuri, että ei ole kuin viikko siihen, kun pitäisi lähteä Joensuuhun kesätöihin, joten pitää varmaan lykätä tilausta vielä vähän ja tilata vasta kesäosoitteeseen.

Edit. Näköjään myös näytesetin hinta on noussut 15 euroon. Ei toisaalta mitenkään yllättävää, koska olihan se nyt aika halpa...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Histoires de Parfums
ViestiLähetetty: 18 Heinä 2014, 01:11 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Histoires de parfumsilla on nykyään 14 millin pullokoko. Aika houkutteleva tarjous. Hintaa noilla kolmisenkymppiä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Histoires de Parfums
ViestiLähetetty: 08 Elo 2014, 16:44 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Oijoi. Nuo mini pullot kyllä pistää miettimään. Kauan toivonut Tuberosa 2sta :think:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 56 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group