Tänään on 28 Maalis 2024, 19:09

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Les Nereides
ViestiLähetetty: 14 Elo 2014, 17:34 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Tietääkö kukaan ja onko mistään kotoisin?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Les Nereides
ViestiLähetetty: 14 Elo 2014, 19:47 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Mulla on noita jokunen, voin laittaa sulle näytteitä :) Ostin aikanaan Imperial Opaponaksin, jonka swappasin lähes samantien pois, kun en vielä silloin tajunnut, että opoponax on yksi mun suurimmista inhokkinuoteista. Kesto ja projektio olivat huimat.

Sitten mulla on ollut jo kauan Musk de Java, joka on kiltti, kukkaisvihertävä puhtomyski, ei maailmoja mullistava, mutta tykkään sen apilanuotista.

Douceur de Vanillesta mulla on kahta versiota, jotka ovat ihan erilaisia, ja kuuleman mukaan tämä on ongelma muissakin talon tuoksuissa, pulloja ja koostumuksia on muutettu kolme kertaa. Eivät mitään kummallisia kumpikaan vaniljoista, mutta toisessa on mantelia ja puuteria yli oman tarpeen.

Fleur Poudree de Musc on likaisempi myski ripauksella kukkaa, outo mutta jotenkin kiehtova, tykkään.

Patchouli Antique on aika suoraviivainen patsuli, multainen, muttei liikaa. Voimakas ja kestävä.

Oriental Lumpur on ehkä näistä persoonallisin, todella kipakan mausteinen ilman pisaraakaan makeutta. Kardemumman haistan vahvana, mutta mun makuuni OL on valtavan kylmä, jotenkin metallinen.


Onko mistään kotoisin? Hintaansa nähden mielestäni ovat, ainakin ne alkuperäisversiot.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Les Nereides
ViestiLähetetty: 14 Elo 2014, 20:46 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Tuli vastaan Ebayssä. Oli ihan vieras nimi mulle. Joku möi neljää pulloa, vanhaa mallia, yhteensä oliko se 34 eurolla. Taisivat oilla 30 millin pulloja. Huutoaika oli silloin just loppumassa.

Sun pitäisi Sumukorento tulla joskus Ouluun tuoksutreffeille, kun sulla on kaikenlaisia kiinnostavia pulloja.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Les Nereides
ViestiLähetetty: 19 Elo 2014, 00:22 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Kiitos Sumu postista. Patsulia, myskiä ja maustetuoksua testasin jo. Kukkatuoksu tippui ja särkyi lattiaan. :sad:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group