Tänään on 28 Maalis 2024, 13:59

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: MYYTY!
ViestiLähetetty: 23 Tammi 2016, 16:57 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 03 Marras 2015, 13:26
Viestit: 318
Päivää, tyypit!

Sain kuulla, että eräs ulkomaanhankintain keräilykorini kaartaa tullin kautta.
Nyt on kompensoitava. Ainoa miinuspuoli on se, ettei mulla ole mitään sietämätöntä skeidaa, vaan on pakko myydä hyviä pois.

Mitsouko EdT on ~2011 EDIT: 2009! formulaa ja pakkausformaatti on 93 ml kullanvärinen, uudelleen täytettävä/käytettävä "habit de fête" -hylsy. Aika koppavan näköinen struutta, jos saan sanoa. Tuoksua on jäjellä ~95 %.
Mitsoukoa on peukaloitu kertaalleen tuon jälkeen ja uusi on kuulemma tosi hyvä. Kerran näin vähintään unessa, mutta saatoi olla basenotessakin, kuka tämän edellisen version blandasi. Onko mitenkään mahdollista että Eduard Fléchier? Tämä on maskuliinisin kokemani Mitsouko ja mielestäni erinomainen.
Harmi, että mun on pakko saada jostain XX EUR.
EDIT: Pidän tinakuoret, mutta sisus murtuu sulaen hintaan MYYTY!

Exhalen saatavuus on rajallinen ja mystifioitu. Apteekkimaisessa tippapullossa on 15 ml (miinus 3 tippaa) öljypohjaista tavaraa. Pitoisuudet ovat EdP:n tuolla puolen, lähellä parfyymiä. Itse en viihtynyt tämän kanssa niinkään, joten lasken eteenpäin aika lailla koskemattomana. Aikalaistuoksu, mieleen tulee moottoriajoneuvot ja leikattu heinä.
Sydän, aivot ja valuuttakurssit muodostivat tälle hinnan MYYTY!

---
Lisäys 03-02-16
Caronin klassista miestentuoksuista myyntiin vapautuivat sekä Pour un Homme että 3me Homme / 3rd Man / No. 3
Kumpikin on 125 ml EdT spray, kunto uusi miinus kolme suihkausta. PUH lähtee, koska Guerlainin MdM osuu riittävän lähelle ja saa minun ääneni. En ollut haistanut tätä koskaan Suomen ilmatilassa ja shoppailin sen verkosta muistojen varassa. Se oli yhtä hyvä kuin muistinkin, mutta tuntui henk.koht. jotenkin väärältä. Troisieme Hommesta en suoraan sanottuna tykännyt niin paljoa kuin luulin tykkääväni. Sama lajityyppi on kaapissani jo yliedustettuna ja tämä ei mennyt henk.koht. kärkeen.
Sanon nyt aivan erikseen, että näistä on lusittu tullit, ja vaikka se ei teidän ongelma olekaan, niin en raaski hirveällä persnetolla myydä.
Ks. hinnat alta.


---
Nouto onnistuu Helsingistä, muut toimitusmetodit palveluntarjoajan hinnaston mukaan. Kuvia ja lisää tarinoita pyydettäessä.


Viimeksi muokannut Koomitus päivämäärä 28 Huhti 2016, 19:06, muokattu yhteensä 4 kertaa

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 31 Maalis 2016, 15:10 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 03 Marras 2015, 13:26
Viestit: 318
Kiinostaisivatko Caronit pakettina?

Kolmas sekä Eräs mies yhteishintaan MYYTY!
Pour un Hommesta on tällä välin karannut muutama suihkaus, mutta täyttöaste on edelleen n. 99 %


Viimeksi muokannut Koomitus päivämäärä 20 Huhti 2016, 10:59, muokattu yhteensä 2 kertaa

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2016, 13:16 
Poissa

Liittynyt: 17 Huhti 2016, 13:02
Viestit: 74
Yritin laittaa yv:nä, huonolla menestyksellä :oops: .
Olen näistä kiinnostunut, jos vielä ovat vapaana.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 17 Huhti 2016, 15:54 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 03 Marras 2015, 13:26
Viestit: 318
liisa kirjoitti:
Yritin laittaa yv:nä, huonolla menestyksellä :oops: .
Olen näistä kiinnostunut, jos vielä ovat vapaana.

Arvioisin, että menestyksesi oli vähintäänkin kohtalaista!
Kurkkaa ehtiessäsi myös oma viestiloorasi.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group