Tänään on 28 Maalis 2024, 18:50

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 778, 779, 780, 781, 782, 783, 784 ... 799  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 27 Elo 2017, 13:41 
Poissa

Liittynyt: 16 Elo 2017, 09:55
Viestit: 31
Tänään taas kicksiin nuuhkimaan. Tyttöystävä on jo huolissaan ku höpötän kokoajan hajuvesistä ja luen reddittiä ja katon YouTubesta videoita aiheeseen liittyen :D samplejaki on älytön määrä tulossa postissa. Eilen tilasin pineapple vintage samplepaketin johon kuuluu 3x5ml samplet pineapple vintagesta, vintage noirista ja intensestä. Toi voiki olla sellanen tapaus että on vähä samaa ku aventuksessa ilman sitä "tunkkaisuutta" mistä tyttöystävä ei tykkää. Satasen maksaa pullo ja menee kyllä heti tilaukseen jos kauniimpi osapuoli näyttää vihreää valoa.

Eilen menin jubilation xxvllä ja tänään etitään kicksistä joku mielenkiintoinen.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Elo 2017, 17:16 
Poissa

Liittynyt: 16 Elo 2017, 09:55
Viestit: 31
Tänään kicksistä Dior sauvage toiseen käteen ja aqua di gio profumo toiseen. En tiiä mikä noissa massaa viehättää mutta en kertakaikkiaan tykkää kummastakaan. Nää on ollu mulla nyt melkein kolme tuntia ja drydown ei ole pelastanut kumpaakaan. Jos näistä pitäisi valita niin sauvage, tossa profumossa on joku tosi kylmä ja metallinen, lähes hikeä muistuttava ainesosa. Todella luotaantyöntävä minun nenään. Mikä pahinta niin tyttöystävä ihastui profumoon. Tää on ihan toivotonta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Elo 2017, 20:30 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 22 Syys 2012, 19:21
Viestit: 366
Zanfess kirjoitti:
Mikä pahinta niin tyttöystävä ihastui profumoon. Tää on ihan toivotonta.


Kohta ei auta muu kuin vaihtaa tyttöystävä ;) .


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Elo 2017, 21:20 
Poissa

Liittynyt: 16 Elo 2017, 09:55
Viestit: 31
Nyt illan päälle se onneksi tajusi muuttaa mieltään ja totesi ettei oikein natsaakkaan enää :D varmaan huomasi minun pettymyksen ja epätoivon. Pakko myöntää että tuoksuu kyllä vahvasti vieläkin, en tiiä johtuuko tämä lievä päänsärky tosta..


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Elo 2017, 16:49 
Poissa

Liittynyt: 16 Elo 2017, 09:55
Viestit: 31
Tänään tuli nerolin paketti jossa siis 8 kpl amouagen näytteitä ja molecule 1 ja perfumes de marlyn pegasos näytteet. Olivat kaupan päälle laittaneet molecule 2 näytteen myös. Lisäksi Koomituksen kanssa vaihdettu setti tuli tänään, sieltä 7 näytettä vielä lisää. Eli tässä on tälle illalle 18 hajuveden näytteet nuuhkittavana :D sympatiat minun tyttöystävälle, on minussa varmaan aika paljon kestämistä..

Laitoin kaikkia näytteitä paperiliuskalle ja nuuhkin läpi, heti löyty 5-6 inhokkia ja loput meni vielä jatkoon. Odotan tuntisen verran ennenku menen nuuhkimaan taas. Moleculet ei haissu oikein miltään. Nuo jotka menee inhokkilistalle niin kerään ylös ja laitan varmaan tonne markkinapaikalle sitten vaihtoon, jos jotakuta kiinnostaa kokeilla. Useampikin amouagen hajuvesi oli menossa hyihyi listalle.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Elo 2017, 18:50 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 22 Syys 2012, 19:21
Viestit: 366
Monet hajuvedet tuoksuvat paperilla olennaisesti erilaiselta kuin iholla - tämä kannattaa ottaa huomioon ennen päätöksen tekemistä. Pari vinkkiä tuoksuista, joita ehkä kannattaisi kokeilla: Parfums MDCI Paris - Invasion Barbare sekä Andy Tauer - No. 2 - L'air du Désert Marocain. Olen saanut näistä erittäin hyvää palautetta "vaativan" hajuaistin omaavilta rouvilta ja neideiltä :) .


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Elo 2017, 19:57 
Poissa

Liittynyt: 16 Elo 2017, 09:55
Viestit: 31
Kiitos! Lisätään listaan :)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Elo 2017, 18:16 
Poissa

Liittynyt: 16 Elo 2017, 09:55
Viestit: 31
Tänään laitoin molecule 1 ennen töihinlähtöä ja voi taivas että tämä on hyvä tuoksu. Tiedän kyllä että tässä on vain yksi ainesosa, iso e super, joka on käytännössä ymmärtääkseni basenote, eli tämä molecule 1 on pelkkä pohjatuoksu yhdellä aineksella. Mutta tämä tuoksu on tosi hyvä! Tuoksuu tasaisesti minun omaan nenään ja jos kävelen vähän reippaammin toimistolta syömään niin pöytään istuessa tuoksu voimistuu ja leijuu ympärillä ihanasti. Ja mikä parasta, tyttöystävä on jo pariinkin otteeseen tullut kainaloon nuuhkimaan minun kaulaa kun tulin kotiin :)

Tuo tuoksu on tosi pehmeä ja kutsuva, toisin kuin monet "normaalit" tuoksut jotka voivat olla pistäviä ja hyökkääviä. Tuoksu itsessään on tosi makea ja miedon puinen, tulee mieleen aventus/Terre d'hermes 6-8h suihkaisun jälkeen, mutta vielä pehmeämpi ja turvallisempi. Tyttöystävä tykkäs niin että halus itsekin testata ranteeseen! Pitää vakavasti harkita pullon tilaamista, vaikka tuo onkin ylihintaista litkua.

Kokeilin myös lyric maniä, joka oli lapulla ihan OK, mutta iholla todella ruusuinen ja naisellinen. L'instant de guerlain oli myös ranteessa illalla/yön yli mutta alkuun se oli vähän liian pistävä ja aamulla sitä ei haistanut enää ollenkaan. Lapulla sekin oli lupaava.

Huomenna journey man toiseen ranteeseen ja toiseen sitten joku muu. Kovasti odotan jo että milloin mancera cedrat boise ja pineapple vintaget tulee postissa :)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Mitä haistelet tänään?
ViestiLähetetty: 29 Elo 2017, 20:22 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 03 Marras 2015, 13:26
Viestit: 318
Ensinnäkin, Zanfess, on ilo lukea tältä palstalta vaihteeksi vähän seikkaperäisempääkin selvitystä.
ISO-E:stä en itse juuri perusta, joskin ei se aina minua häiritsekään. (vaikkapa CdG:n Avignonissa jotkut aistivat sen vahvana ja minusta se just maastoutuu jonnekin setrin ja frankinsensin väliin tasapainottaen kokonaisuutta antamalla tiettyä kosteuden tuntua.)
En ole vähään aikaan opiskellut Suomen kivijalkojen tarjontaa, mutta jos kunnon ISO-E -trippi kiinnostaa, niin Versace Man Eau Fraîche hyvällä säkällä kuuluu paikallisen Kick'sin valikoimiin, eikä takuulla jätä kylmäksi sillä saralla. Mainstream-tuoksujen ISO-E-kuninkuutta usein ollaan viemässä Encre Noirin ja vastaavien nimiin, mutta Versacessa ihmemolekyylin kaverina on enimmäkseen hentoja sitrusnuotteja ja sen sellaisia, kun EN:ssä kuitenkin mm. cypriol ja vetiver vevät ajatuksia muihinkin suuntiin.

En tahtoisi ajatella, että panskandinaavisen kosmetiikkaketjun henkilöstö olisi jotenkin kategorisesti osaamatonta ja/tai palveluhalutonta. Ehkä heitäkin voi koettaa pyytää rauhanneuvottelijoiksi sinun ja tyttöystäväsi nenien välille. Äkkiä sen näkee, jos suositukset ovat silkka ulkoa opeteltu TOP10-lista.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Elo 2017, 21:55 
Poissa

Liittynyt: 16 Elo 2017, 09:55
Viestit: 31
Kiitos Koomitus! On mukava purkaa ajatuksia ja innostusta muuallekin ku vaan tyttöystävälle joka varmaan kohta pitää minua jo hulluna :D mutta hän on kuitenkin hyvin mukana tässä ja mielellään nuuhkii ja antaa rehelliset mielipiteet. Kivaa yhteistä tekemistä ja ilman riitoja ollaan selvitty :)

Kiitos tosta vinkistä, oon menossa huomenna kicksiin taas niin pitää kattoa löytyykö valikoimasta! Mutta ton molecule 1 myötä toivo heräsi, koska sekä minä että tyttöystävä tykättiin tosi paljon. Nyt varmaan onkin viisainta koittaa löytää ainesosia joista molemmat tykätään ja koittaa sitä kautta löytää se oikea tuoksu.

Tänään harrastettiin eliminointia noissa 18 näytteessä ja top 3 tyttöystävän mielestä oli molecule 1 (ylläripylläri), memoir man ja Chanel allure homme. Mutta laitoin memoir mania uudelleen tuoreen näytteen ja se kyllä synnytti molempien meidän kasvoilla aika kärsivän ilmeen. Absintti, basilika ja minttu on aika erikoinen ja väkevä kombo alkutuoksuksi, ja sen vuoksi en vois kuvitella tuota käyttäväni. Mutta tyttöystävä ihmetteli ihan ääneen että miten voi olla noin eri tuoksu alussa ja 12h jälkeen. Tuntui että hänkin kiinnostui enemmän tästä koko hommasta tuon yhden tuoksun ansiosta.

Allure homme ei ollut yhtään niin paha minun nenään tänään. Eilen vannoin että en käytä ikinä, mutta tänään se oli jopa ihan OK, vaikka suihkautin uuden näytteenkin että sain nuuhkia sekä pohjaa että alkua. Pistetään koeajoon joku päivä, huomenna kuitenkin sinne kicksiin etsimään sitä versacea ja Pradan l'hommea vois kokeilla toiseen käteen.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Elo 2017, 20:43 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 06 Elo 2016, 01:28
Viestit: 65
Kokeilussa viime viikolla Italiasta saatu näytetuoksu 1 Million. Sinänsähän kyseessä on varmaan kaikille tuttu miesten tuoksu, miellyttävä sekoitus mausteita, nahkaa, patsulia, greippiä sun muuta sitrusta.... iski ainakin tänään ihan täysillä!

Tässä mahdollisesti kyseessä juurikin tuoksumuiston aiheuttama euforia; ensimmäistä kertaa tuoksuttelin tätä ihanassa Italiassa viime viikon perjantaina (toinen kotimaa jonne Suomesta koko ajan ikävöin), joten tänään ensimmäistä kertaa Suomessa avattu tuoksu tulvautti fiilikset välittömästi takaisin Italiaan. :-O Mutta mutta, kyllä tuoksu itsessäänkin on jollain tapaa erityinen. Jos mies tuoksuisi tältä niin mahdollisesti nenä veisi seuraamaan. ;-) Toimii kuitenkin myös naisella.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Syys 2017, 11:30 
Poissa

Liittynyt: 16 Elo 2017, 09:55
Viestit: 31
Mancera cedrat boise näyte tuli keskiviikkona ja se oli kyllä hyvä, mutta ei kestänyt koko työpäivää. Paljon on sen performanssia kehuttu mutta mulla se meni ~5h jälkeen olemattomaksi ja kotiintullessa tyttöystävä ei haistanut sitä ollenkaan iholta enää. Mutta tuoksu itsessään oli ilmeisesti tyttöystävän mielestä parempi kuin Aventus.

Eilen vedin sitten layerinä eka molecule 01 pohjalle ja aventusta päälle. Siitä tuli kyllä kunnon beastmode, nimittäin laitoin ton eilen aamulla klo 10 maissa ja nyt 25h myöhemmin tuoksuu vieläkin. Ja tyttöystäväkin tykkäsi enemmän ku pelkästä aventuksesta, ilmeisesti molecule 01 vähän tasoitti sitä savuisuutta tai "tunkkaisuutta" aventuksesta.

Tänään Chanelin allure hommea sitte testaukseen iholle. Kovasti odottelen että milloin minun pineapple vintage, noir ja intense näytteet tulee. Ton molecule 01 vois tilata, allbeauty.comista sais 100ml hintaan 72,50€ ilmaisella postituksella, ja vois vielä etsiä tohon jonkun alennuskoodin ku tonne niitä vissiin löytyy aika helposti.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 05 Syys 2017, 19:00 
Poissa

Liittynyt: 16 Elo 2017, 09:55
Viestit: 31
Tänään laitoin molecule 01 pohjalle ja silver mountain wateria päälle. Sai pidennettyä kestoa jostain 2-3 tunnista n. kuuteen tuntiin. Ihan kiva, mutta edelleen tuo smw kestää kyllä surkeasti, etenkin kun ottaa huomioon litkun hinnan.

Huomenna varmaan tulee postissa uus aventus, tyttöystävä paljasti tässä toissapäivänä että se vihaa aventusta ja se haisee ihan pierulle :D great success. Noh kattoo jos myy eteenpäin sen tai pitää sen omana hupina kaapissa.

Noille Chanelin allureille alan pikkuhiljaa lämpeämään, mutta aika heikkoja tuntuu olevan kestoltaan/projektioltaan. Lisää testausta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 06 Syys 2017, 14:15 
Poissa

Liittynyt: 16 Elo 2017, 09:55
Viestit: 31
Tänään se aventus tuli! Ihan hyvä diili ku swappasin puolikkaan Millesime imperial pullon ja sain 2/3 pulloa aventusta. Tää tuoksuu kyllä alusta asti ihan eriltä ku minun dekantti. Ihan merkittävästi eriltä. En tiiä onko kyse batch variationista, vai oliko dekantti feikki. Tää tuoksuu kuitenkin paljon enemmän ananakselta ja savulta, saa nähdä mitä tyttöystävä sanoo.

Tänään menen fuksiaisiin vetämään rastia uusille yliopiston opiskelijoille niin laitetaampa koeajoon!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 08 Syys 2017, 20:01 
Poissa

Liittynyt: 16 Elo 2017, 09:55
Viestit: 31
Tänään tuli sitten club de nuit intense man pullo jonka tilasin ihan sokkona, toivoen että se olis edullinen aventus josta tyttöystäväkin tykkäis. No se minun eka aventus dekantti oli sitten feikki, se oli tota club de nuittia. Mutta eipä tuo haittaa, koska tuokin on tosi hyvä tuoksu omasta mielestäni. Tyttöystävä ei tästä ollut kovin innoissaan kun mulla on nyt kaks pulloa "pierunhajuista" tuoksua :D

Perhanan pineapple vintage näytteet ei ole vieläkään tullu, kaks viikkoa jo odoteltu. Briteistä pitäisi tulla suoraan valmistajalta niin ei kait sen pitäisi näin kauaa kestää? Kumma homma. Koomituksen lähettämät näytteet tuli, mutta pikaisella ja flunssaisella haistelulla siellä ei ollut oikein mitään mikä olisi miellyttänyt. Paljon "huulipunamaisia" tuoksuja ja guerlainin vetiver oli taas vähän liian haastava alussa, drydownista kyllä ihan tykkäsin. Molecule 01 näyte on kohta käytetty, pitää laittaa pullo tilaukseen. Jos samalla tilais jonku halvan ja turvallisen tuoksun sokkona ku tuolla allbeautyssä on aika edullista..


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 778, 779, 780, 781, 782, 783, 784 ... 799  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 31 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group