Tänään on 29 Maalis 2024, 00:04

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 164 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Serge Lutens
ViestiLähetetty: 06 Touko 2012, 22:47 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Ja sitten ketju suurimmalle suosikilleni (ainakin toistaiseksi).

Serge opetti minulle, että makeus on sittenkin minun juttuni, etenkin kun mukana on säröä.

Olen tilannut Lutensia suoraan Sergen omasta putiikista: http://www.sergelutens.com/

mutta näitähän saa melko hyvin muualtakin, esim.
http://www.feelunique.com/brands/serge-lutens
- ja eBay on hyvä ostospaikka.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Serge Lutens
ViestiLähetetty: 06 Touko 2012, 22:56 
Poissa

Liittynyt: 02 Huhti 2012, 12:26
Viestit: 782
Paikkakunta: Helsinki
Feeluniquessa on pieni tulliinjäämisen ja sen myötä lisäpulittamisen riski, jos paketin hinta ylittää n.44 euroa, niiden lähetykset kun tulee Jerseyn saarilta.

Brittiläisessä Escentualissa on kans ihan ok hinnat Lutenseille, aivan siis max 2 viikkoa sitten oli kyllä vielä alhaisemmat kuin just nyt, en tiiä miks. Kohtuulliset postikulut myös.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Serge Lutens
ViestiLähetetty: 07 Touko 2012, 09:53 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Comme des Garçons oli pitkään talo, jonka tuoksuja minulla oli eniten, mutta jo vuosia sitten Serge Lutens ajoi ohi. Jopa nekin tuoksut, jotka eivät ole aivan minun juttuni ovat AINA jollain tavalla erilaisia ja mielenkiintoisia. Elämää suurempia pullomatkoja!

Pidän siitä, että vaikka talon leimallisinta osaamista edustavat Isot Itämaiset, valikoimassa on myös itkettävän ihania kukkaistuoksuja (ja minä en ole koskaan ollut suuri kukkaistuoksujen ystävä).

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Serge Lutens
ViestiLähetetty: 07 Touko 2012, 10:27 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
mukael kirjoitti:
Brittiläisessä Escentualissa on kans ihan ok hinnat Lutenseille, aivan siis max 2 viikkoa sitten oli kyllä vielä alhaisemmat kuin just nyt, en tiiä miks. Kohtuulliset postikulut myös.


Huomasin saman. Perseestä. Ensin nostivat yht'äkkiä hintoja ihan helvetisti, ja sitten laittavat mainoksen tulemaan että hei, meillä on nyt viidentoistaprosentin alennus Lutenseista! ("ale" yhä käynnissä)

Nyt, viidentoistaprossan jälkeenkään tuoksut eivät ole lähelläkään sitä mitä ne olivat halvimmillaan.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Serge Lutens
ViestiLähetetty: 07 Touko 2012, 10:29 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Pääsin haistamaan Sergejä ekaa kertaa vasta maaliskuussa NY:ssa, mutta olen ollut tosi vaikuttunut ihan siitä lähtien. Todella kestäviä ja laadukkaita tuoksuja, nimenomaan yksilöllisiä ja elämyksellisiä matkoja kukin.

Nämä edustaa mulle sitä tiettyä progeosastoa kuten kaikkein rakkain Chanel 5. Sitten on Jo Malonen kaltainen ambient-osasto ja valtavirtaisten tuoksujen reggae-klassikot. :lol:

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Serge Lutens
ViestiLähetetty: 07 Touko 2012, 12:14 
Poissa

Liittynyt: 12 Huhti 2012, 16:24
Viestit: 524
Serget taisivat olla mun eka todellinen koukku niche-tuoksuihin. Löysin exportit Milanon Corso Como kympistä enkä meinannut päästä sieltä ulos millään... Ostin silloin A la nuit'n ja Douce Amèren ja sitten lähdin googlaamaan ja tällä tiellä ollaan :-)

Olen jo jonkun aikaa haaveillut LaMyrrhestä ja ElAttarinesta, tosin vain niiden vahatuoksunäytteiden perusteella. Siksi täydet pullot hieman hirvittää ilman kunnon testausta... Onko ketään toista, joka olisi iskenyt nenänsä juuri näihin tai testannut livenä?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Serge Lutens
ViestiLähetetty: 07 Touko 2012, 12:16 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
http://sergelutens.blogspot.com/ :toxu:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Serge Lutens
ViestiLähetetty: 07 Touko 2012, 13:24 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
eiffelintorni kirjoitti:
Serget taisivat olla mun eka todellinen koukku niche-tuoksuihin. Löysin exportit Milanon Corso Como kympistä enkä meinannut päästä sieltä ulos millään... Ostin silloin A la nuit'n ja Douce Amèren ja sitten lähdin googlaamaan ja tällä tiellä ollaan :-)

Olen jo jonkun aikaa haaveillut LaMyrrhestä ja ElAttarinesta, tosin vain niiden vahatuoksunäytteiden perusteella. Siksi täydet pullot hieman hirvittää ilman kunnon testausta... Onko ketään toista, joka olisi iskenyt nenänsä juuri näihin tai testannut livenä?


El Attarinesta olen testannut vain vahaversion, mutta La Myrrhen sekä vaha- että nesteversiona.
Koska omistat jo A la nuit'n ja Douce Amèren, uskallan veikata, että RAKASTAT La Myrrheä.

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Serge Lutens
ViestiLähetetty: 07 Touko 2012, 17:07 
Poissa

Liittynyt: 12 Huhti 2012, 16:24
Viestit: 524
Kiitos Tigrushka. Joudun lisäämään siis punnuksia hankintapuolelle vaakaan La Myrrhen suhteen tästä hyvästä... ;-)
A la Nuit'sta jouduin muuten luopumaan myöhemmin äitini hyväksi, minulla se jasmiini muuttui jotenkin omituiseksi iholla. Äidillä se taas tuoksui niin kauniilta. Äiti ei ollut pahoillaan...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Serge Lutens
ViestiLähetetty: 16 Touko 2012, 10:15 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
tigrushka kirjoitti:
Jopa nekin tuoksut, jotka eivät ole aivan minun juttuni ovat AINA jollain tavalla erilaisia ja mielenkiintoisia. Elämää suurempia pullomatkoja!

Pidän siitä, että vaikka talon leimallisinta osaamista edustavat Isot Itämaiset, valikoimassa on myös itkettävän ihania kukkaistuoksuja (ja minä en ole koskaan ollut suuri kukkaistuoksujen ystävä).


Minun ajatukseni SL:sta ovat kutakuinkin identtiset. Jotenkin vielä talon kokonaisimagokin puhuttelee. Lutens itse on lahjakas renesanssi-ihminen, joka on tehnyt luovaa työtä meikkaamisesta elokuvien ohjaamiseen. Bisnesvainukin lienee kohdallaan.

Kerropa, tigrushka, suosikkisi noista Lutensin kukista!

Minullakin on kukkaisvamma, mutta huomaan nauttivani esim. mettä tihkuvasta Douce Ameresta....

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Serge Lutens
ViestiLähetetty: 16 Touko 2012, 10:39 
Minäkin mielelläni kuulisin Teidän suosikit tältä talolta.
Eka Serge on tulollaan toivottavasti tänään postiin Datura Noir.
Ja ehdottomasti haluan näitä lisää..... :lol:


Ylös
  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Serge Lutens
ViestiLähetetty: 16 Touko 2012, 11:50 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Miun päivän tuoksuna on Chergui. Vain yksi niistä Lutens tuoksuista joita kaikkien on pakko kokeilla.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Serge Lutens
ViestiLähetetty: 16 Touko 2012, 18:42 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Via Bois de Jasmin kuvia Sergei-sedästä

http://www.lemonde.fr/style/portfolio/2 ... 75563.html


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Serge Lutens
ViestiLähetetty: 16 Touko 2012, 18:55 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Fantastisia kuvia.

Luojan kiitos en ole kolmekymppinen pariisilainen homomies circa 1972. Hirttäisin itseni rakkaudesta.

Kuva


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Serge Lutens
ViestiLähetetty: 16 Touko 2012, 19:00 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Me too...
Lisäksi löysin juuri itsestäni piilevän halun muuttua Andrée Putmaniksi.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 164 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group