Tänään on 19 Maalis 2024, 08:11

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 63 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Lempinahka?
ViestiLähetetty: 13 Huhti 2012, 00:17 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Nahkatuoksut tuntuvat ajatuksena kiinnostavilta ja rennoilta. Kun ajattelee miten hyvältä esimerkiksi nahkatakki tuoksuu, niin jotenkin tyypin hajuvedet jäävät siitä vajaiksi. Itse olen haistellut vain muutamaa nahkatuoksua. Ryssännahkaa olen luonnehtinut aiemmin mummon käsilaukuksi, Knize ten oli hajukumi. Habit rougessa on tietysti nahkatakki päällä, mutta se on ruusun (vaalean)punainen. Nyt olen miettinyt, että josko Oscar pour Lui olisi kunnon nahkarotsi? Mikä on sinun suosikkinahkasi?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempinahka?
ViestiLähetetty: 13 Huhti 2012, 00:25 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Mun nahkatuntemus on tosi heikko, mutta eilen ja pitkin yötä heräillessä yhä kiihkolla ranteelta nuuhkittu venäläinen vei sydämeni. Lancomen nahka oli paljon äksympi. Chanelin nahka on paljon helpompi, pyöreämpi ja pehmoinen. Halijatyyppiä.

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempinahka?
ViestiLähetetty: 13 Huhti 2012, 01:22 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 22:49
Viestit: 391
Paikkakunta: UK
Kun asiaa ajattelin, tajusin etten todellakaan ole mikään nahkaguru. Voisiko joku suositella rutikuivaa, modernia (=anti-kasari) nahkaa? Pääasia että on kuiva. Makeat nahat saavat mut häpeämään hajuani.

Toistaiseksi syysviihdyttäjäni elo-syyskuun iltoihin on nahkaperheen kuopus eli

Kuva

Juliette Has A Gunin nahat eivät miellytä yhtään...
Minulla on Suomessa Hermèsin Kelly Calèche. Siinä on ruusua ja nahkaa hevosteemalla (ylläri ylläri, Hèrmes..), ja se on etäisen kylmä. Pidän siitä tiettyinä päivinä.

_________________
Tuoksut videolla. Suihkuta ja nauti.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempinahka?
ViestiLähetetty: 13 Huhti 2012, 08:18 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Serge Lutensin Cuir Mauresque ja Robert Piguet'n Bandit tulevat ekana mieleen. CM on klassinen mausteilla ja sitruksella jalostettu nahkatuoksu, Bandit taas luo mielikuvia ketjupolttajan nahkarotsista ja varastetussa autossa snoggailusta. :lol:

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempinahka?
ViestiLähetetty: 13 Huhti 2012, 08:23 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Jaakiem, Oscar de la Renta pour Luista en itse saa juuri nahkaisia sävyjä. Tammisammal, salvia ja saippua tulevat lähinnä miulle mieleen. Loistava tuoksu, joka sekin, yllätys yllätys, on sittemmin reformuloitu. Vintagen voi tosin vielä helposti löytää mm. ebayltä.

Miulla on paljon lemppari nahkoja. Suurin suosikkini on Le Labon Patchouli 24.
Unohtakaa nimi, tämä ei ole patsulia juuri nähnytkään. Makea, tervainen, kiiltävän pehmeä, savuisen vaniljainen nahka. Puhdas nautinto. Kuin Bvlgari Black huumeissa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempinahka?
ViestiLähetetty: 13 Huhti 2012, 08:42 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
tigrushka kirjoitti:
Robert Piguet'n Bandit


Tätä pääsin tuoksutapaamisessa vähän tutkimaan ja ainakin avauksessa nahka tuoksui tosi realistiselta ja houkuttelevalta.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempinahka?
ViestiLähetetty: 13 Huhti 2012, 09:17 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Mä käytän nahkatuoksuja arkivaatteita ja kestorotaatiossa ovat Bottega Venetan luksushuora, Chanelin ihan Gogolia varten jo kauan sitten lanseeraama venäläinen nahka ja nyt sitten vielä Guerlainin Cuir Beluga, jossa on pohjalla vain aavistus mokkanahkaa. Kaikki ovat makeita ja täyteläisiä. Mulla on nahkojen tutkimusmatka vielä pahasti kesken.

Edit: Dzing tosiaan unohtui. Miellän sen itse heinäksi ja lannaksi, unohdin kokonaan että se on myös nahka.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempinahka?
ViestiLähetetty: 13 Huhti 2012, 13:08 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Banditia olisin ehdottanut minäkin kokeilemaan. Tosin mulle se ei käy ollenkaan koska siinä minttu on sitä (mulle) homeista plaatua. Drydown siinä on jotenkin...villin seksin jälkitunnelmia tai jotain, aika primitiivistä. :P

Täytyy miettiä lisää joskus kun paremmin ehdin. RRRRRRakastan nahkaa!!!

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempinahka?
ViestiLähetetty: 13 Huhti 2012, 13:59 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
Bottega Venetan säyseä mokka
Dzingin nahkakantiset kirjat
No. 19:n hyasintin ja iiriksen talloma nahkaisuus
Miller Harrisin Fleurs du Selin bretagnelaiseen puutarhaan unohtunut sateen ja merituulen parkitsema puutarhurinhanska (Syysviirulle must smell!)
Cuir Ottomanin viiksekäs nahka...

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 11 Touko 2012, 15:12 
Hip Heijaa,
mää tässä arvon ja mietin että mikä ois aivan loistava nahka tuoksu. Mulla siis on tuo Montana Parfum de Peau ja Habanita. Thats all. Ja jotenkin tuo nälkä ei ihan näillä loppunut. Mitä te kamut ehdottaisitte hyväksi nahka tuoksuksi?? kiitos jo etukäteen. ***<3<3<3*** :gay-rainbow:


Ylös
  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 11 Touko 2012, 20:41 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Hmmm - niitä on paljon, mutta kylppärin hyllyllä Cuir de Russie ja Bottega Veneta ja Dzing!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 11 Touko 2012, 20:58 
Oi kiitos, näitä tulee kyllä sitten seuraavana kans testailla. :pusi:


Ylös
  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 12 Touko 2012, 22:52 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Parfum d'Empiren Cuir Ottoman kannattaa kokeilla.

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempinahka?
ViestiLähetetty: 14 Touko 2012, 14:54 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Tiesittekö että miussa on selvännäkijän vikaa?

Väitän tietäväni seuraavaa: jos tämän foorumin kaikki jäsenet testaisivat Histoires de Parfumsin tuoksun nimeltä 1740 Marquis de Sade, meillä olisi kaksi ihmistä jotka olisivat aivan head-over-heals rakastuneita. Tähän tuoksuun, siis.

Ja vaikka tunnen hyvin teidän makuanne, en osaa sanoa ketkä nuo kaksi ihmistä olisivat. Tuoksut ovat niin usein täysin ennalta arvaamattomia.
Tiedän vain, että kaksi ihmistä rakastaisi tätä niin että sitä olisi hankittava koko pullollinen.

HdP:n 1740 on suolaisen makea, ja erittäin tummasävytteinen nahka. Kannattaa kaikkien kokeilla, aivan ehdottomasti. Myös teidän, seksuaalisesti konservatiivisten, jotka ette erityisemmin ruoskinnasta välitä. :toxu:


t: Ennustajaukko Huuhaasta


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Lempinahka?
ViestiLähetetty: 20 Touko 2012, 10:03 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Kaivoin esiin tämän vanhan ketjun (ja yhdistin siihen toisen).
Shamaani-ennustajaeukko :toxu: nimittäin ennustaa täällä arkistojen pohjalla että ainakin pari täältä rakastuu päätäpahkaa Histoires de Parfumsin Markiisi de Sadeen (1740).

Taidan olla yksi uhreista.

Tämä on häiritsevää rakkautta. Ei vaaleanpunaisia poneja eikä puuvillahöttöä.
Tavallaan inhoan koko äijää.
Tein kaikkeni ettei meidän olisi tarvinnut tavata.
Ja silti se siellä konkkaa kävelykeppinsä kanssa salamatkustajana käsilaukussa ja virnistelee tekareillaan.

Oletko ikinä miettinyt miltä Markiisi de Sade näyttää?
Jokainen luonnollisesti konstruoi oman fantasiansa, minun on tässä:

PS :toxu: , Mr. Malko on ilmoittanut olevansa kiinnostunut tekemään elokuvan "The History of My Baldness" :roll:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 63 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group