Tänään on 28 Maalis 2024, 21:16

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 26 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Dior
ViestiLähetetty: 09 Touko 2012, 22:10 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
Introna Dioriin toimii hyvin tämä Ostolakossa -blogin katsaus merkin hämmentävään reformulointikäytäntöön:
http://www.ostolakossa.com/2012/05/mita ... rilla.html :sädekehä:

Mutta, kertokaahan tarinoita Diorin ekslusiivituoksuista, niin kuolaan ruudun takana. :drool:

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Dior
ViestiLähetetty: 09 Touko 2012, 22:46 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Tämä Miss Dior-soppa on ihan omaa luokkaansa, minä en ole pysynyt mukana..

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Dior
ViestiLähetetty: 09 Touko 2012, 23:08 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Joo toi Miss Dior on saanut mut ihan sekaisin, mulla ei ole mitään hajua niistä kaikista versioista mitä siitä on ollut koska eihän niitä pulloja edes erota toisistaan! Ehkä pari kolme vuotta sitten tuoksuttelin jotain noista, oli silloin tullut uutuus ilmeisesti ja pidin siitä silloin, mutta eihän mulla ole hajuakaan mikä se niistä oli. Ehkä se L´eau, ehkä ei. En tiedä. On kyllä niin sekavaa eikä tossa touhussa ole mitään järkeä. En tykkää.

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Dior
ViestiLähetetty: 09 Touko 2012, 23:34 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Tässä juuri mietein, että onko mulla ollut ikinä mitään Dioria mutta pöh, onhan mulla. Nyt on kaapissa Hypnotic Poison ja mummun vanha Diorissimo. Chris 1947 oli mulla joskus ihan suosikki ja nuorempana mulla oli minipullot Dune ja Miss Dior-tuoksuista. Oiskohan ne vieläkin mun kotikotona...täytyykin katsoa :roll:

Toi Hypnotic Poison vaan on niin kovin hankala, se on niin hemmetin voimakas ettei oikein tiedä miten päin sitä käyttäisi ettei löyhkäisi kilometrin päähän ja aiheuttaisi toisille ahdistusta ja päänsärkyä. Paperin kautta pikkuisen tuputtamalla, mutta se on tuon hajuveden ongelma mulle. Pimeisiin hetkiinhän toi on aivan ihana. Kääriytymiseen kotona. Toi ei toimi mulla kylmässä pahassa ulkomaailmassa.

Jotenkin tosta vanhasta Diorissimosta mulle tuli sellainen olo, että hyvä kielohajuvesi ois niin ihana. Uskoisin, että mulle riittäis ihan joku dekanttikin. Uutta Diorissimoa haistoin pullon suusta, muttei se tuoksunut kovin voimakkaasti kielolle. Siitähän on tosin maailmalla useampi versio kun on edp ja edt jne, kun täällä oli vain yksi tarjolla hyllyssä. Eli sen Monsieur collectionin alla siitä on kolmea eri vahvuutta.

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Dior
ViestiLähetetty: 09 Touko 2012, 23:49 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Ai, onko tämä ketju vain eksluille? Dior tekee vakuuttavaa työtä miesten puolella. Minulla on pullokoossa ainakin Fahrenheit, Aqua Fahrenheit, Fahrenheit 32, Fahrenheit absolu, Dior homme, Dior homme intense ja Eau Sauvage.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Dior
ViestiLähetetty: 10 Touko 2012, 00:20 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Ei, eikös tämä on kaikille Diorin tuoksuille. Mutta eksluista haluaisin kuulla minäkin!

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Dior
ViestiLähetetty: 11 Touko 2012, 22:08 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Diorin ekslut ovat erittäin epätasaisia.
Milly-le-Foret on pohjanoteeraus. Bois d'Argentilta odotin paljon mutta minun nenääni se oli vähän floppi.
Omat suosikkini ovat Granville ja Eau Noire.
Käyn usein Diorilla pyörimässä - ehkä jo huomenna taas, sillä uusin eksklusiivi Grand Bal pitää bongata.

Hinnat? Muistaakseni 155 € / 125 ml.

Tämä ketju on ihan kaikille Dioreille. Rakastan Eau Sauvagea eikä se ole ainakaan ekslusiiveja huonompi.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Dior
ViestiLähetetty: 12 Touko 2012, 09:42 
Moi,
minä olen ollut ihan alusta saakka Miss Dior Cherien fani. Joskus kaipaa tällaista karkkia poppari tyyppistä.
Eli kun se tuli pullo oli tuollainen että siihen oli kirjoitettu tuo Miss Dior Cherie (2005) ja sitte se muutettiin että pulloon tuli tarra (2011) musta tässä vaiheessa tuo tuoksukin muuttui. Ja nyt väittävät myyjät stockkalla että tälle vuotta tullut Miss Dior olisi entinen Cherie... mut joo-o EI ole. Tätä uusinta uutta en nyt oo viittiny ees enää ostaa. Vaan nämä kaksi Miss Dior Cherie tuoksua kuitenkin muistuttaa toisiaan hyvin pitkälle niin hommasin vara pullon vielä tuota uudelleen muokattua (2011). Tässä näistä kuva vielä.


Ylös
  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Dior
ViestiLähetetty: 17 Touko 2012, 02:24 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Gogol, mitä mieltä olit putiikkisarjan oud-nahasta?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Dior
ViestiLähetetty: 17 Touko 2012, 06:54 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Kiitos kysymästä Jaakiem!

Suihkaisin tätä juuri ranteelle. Alkuvaikutelma on swoon vaikka ensinuottien kitkerä kreosoottisuus taituroi sen kanssa onko tämä unwearable (siis minulle - en halua olla kitkerä ämmä).

Mä tykkään runsaista oudeista, Mona di Orion Oud on edelleen suosikkini. Nahkan kanssa taituroin: pidän itse pehmeistä nahkoista, hikisimmät ja tervaisimmat asfalttimiehet jätän suosiolla muille. Tämä taitaa kuitenkin kallistua pehmeän puolelle.

Update: kesyyntynyt alle tunnissa pehmeäksi liki-ihotuoksuksi.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Dior
ViestiLähetetty: 17 Touko 2012, 12:21 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mulle on alkanut valjeta, että pidän todellakin joistain oud-tuoksuista, mitä se oud sitten tässä merkityksessä onkaan. Sen vuoksi on herännyt kiinnostus tuohon Diorin nahkaan.

Se Monan oud on muuten aika hintavaa, vai mitä? Mona di Oriolta on muuten ainakin Facebook-tietojen mukaan ilmestymässä joku testeripakkaus. Olen lykännyt samplejen ostoa sen vuoksi.

Mulla on vielä Kamichalta saamani Montalen ouditkin vielä testaamatta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Dior
ViestiLähetetty: 17 Touko 2012, 12:40 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Diorin tuoteuudistukset ovat todella kuluttajaa harhaanjohtavia. Sitä paitsi todella Miss Dior Cherie -uudelleenformuloinnit ovat iso askel alaspäin. Alkuperäinen Cherie oli omaperäinen ja hauska tuoksu. Nykyinen Miss Dior whatever on tylsä ja lattea massatuote. Samoin miesten Homme Sport on lattea. Mieleen on todellakin tullut, että Diorilla on liikaa rahaa ja liikaa asiakkaita, joten liiat asiakkaat pitää hätistellä pois brändin kimpusta. Hyvänä lisänä tähän tulee vielä häpeämätön Chanelin kopiointi, joka on upea tapa saada muotibloggarit raivostumaan.

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Dior
ViestiLähetetty: 20 Touko 2012, 19:28 
Poissa

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 17:17
Viestit: 63
Ikisuosikkini ja turvatuoksuni J`adore on unohdettu ihan kokonaan. Minulla on käytössä nyt myynnissä olevan Edp ja ostoslistalla Edt:n vanhempi versio. Edp-versiota minulla tulee aina olemaan yksi pullollinen jemmassa 8-)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Dior
ViestiLähetetty: 20 Touko 2012, 19:30 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Tiedoksi (via Olfactoria) että Diorin Collection Privéehen voi tutustua Heathrow'n Diorilla, jos jää sinne jumiin.

Omat suosikkini siitä ovat Eau Noire, Granville, Leather Oud ja Mitzah. Vika tosin varauksella.

LHR ei ole suosikkini sillä tunnun aina jäävän sinne jumiin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Dior
ViestiLähetetty: 20 Touko 2012, 19:54 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Tuutikki kirjoitti:
Ikisuosikkini ja turvatuoksuni J`adore on unohdettu ihan kokonaan. Minulla on käytössä nyt myynnissä olevan Edp ja ostoslistalla Edt:n vanhempi versio. Edp-versiota minulla tulee aina olemaan yksi pullollinen jemmassa 8-)


Mulla on mennyt aikaa sitten tolkku kaikkien niiden versioiden kanssa.. Joskus halusin omakseni edp:n, mutta sitten vaan vuosien saatossa tuli uusia ja uusia.. Yhä olen ilman. Tosin on mulla tuolla jossain edt-sample..

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 26 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group