Tänään on 28 Maalis 2024, 13:46

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 76 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Guerlain
ViestiLähetetty: 07 Touko 2012, 16:07 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Avaanpa tällekin pikku talopahaselle oman ketjun jottei pääse unohtumaan :haha:
Lähdössä koulurundille, joten voitte avata sanaiset arkkunne aiheesta jos haluatte...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Guerlain
ViestiLähetetty: 07 Touko 2012, 16:15 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Jacques Guerlain pitäisi kanonisoida, ei mulla muuta... :wink:

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Guerlain
ViestiLähetetty: 19 Touko 2012, 20:13 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Mun täytyi saada vähän kasvoja nimille ja nuoteille, joten kävin eilen haistelemassa Mitsoukon, Jardins de Bagatellen ja L´Heure Bleuen. Olin jotenkin ajatellut Mitsoukon toisenlaiseksi, mutta se olikin yllättävän hyvä! Muuttui iholla myöhemmin hieman miehiseksi. Ei niistä EHKÄ mulle käyttötuoksuiksi olisi, mutta oli mielenkiintoista käydä haistelemassa ne. Pienet pullot olisi mukava omistaa ja toisinaan fiilistellä. Poikaystävälle kun tyrkytin käsivarttani, niin sanoi noiden tuoksujen repivän poskionteloita :lol: Taisi olla melkoinen setti ne kaikki yhdessä :P Aamullakin vielä tuoksuin kuulemma hajuvesiltä. (Voimakkaimmin silti ihollani tuoksui aamulla mielestäni molekyyli2, joka oli neljäs tuoksu ihollani)

edit. haistelin äsken papereita, joille olin suihkutellut noita. Ai että kun varsinkin Mitsouko ja L´Heure Bleue tuoksuivat niissä hyviltä! Ah.

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Guerlain
ViestiLähetetty: 20 Touko 2012, 19:00 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Olen rakastunut Rose Barbareen. Ruusu, joka on samanaikaisesti goottisynkkä ja hunajainen. Sydämeni vuotaa verta sen hinnan vuoksi.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Guerlain
ViestiLähetetty: 20 Touko 2012, 19:52 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Eeva kirjoitti:
Olen rakastunut Rose Barbareen. Ruusu, joka on samanaikaisesti goottisynkkä ja hunajainen. Sydämeni vuotaa verta sen hinnan vuoksi.


Äsh, kuulostaa ihanalta!! Täytyy jostain haalia tätä näyte..

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Guerlain
ViestiLähetetty: 20 Touko 2012, 20:03 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Ei kun kannustetaan Eeva ostamaan se niin päästään apajille!
(Muistatteko Lavender Palmin?)

Eeva, mulla on samaa sarjaa Guerlainin Tonka Impériale enkä ole kokenut että raha menee siinä hukkaan.
Plus pikku Bois d'Armenie -dekantti ja pikkuampulli Cuir Belugaa.
Kaikkia käytän useammin kuin useimpia vaatteitani.
Jos innostut ostoksille, ruinaa näytteet myös Angelique Noirista ja Spiritueuse Double Vanillesta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Guerlain
ViestiLähetetty: 22 Touko 2012, 20:47 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Testasin Angelique Noiria ja Double Vanillea. Angelique oli yllättävän makea, kermainen ja voimakas, ihan eri maata kuin Mallen Suomen Luonto -angelique. Rose Barbarea en kuitenkaan ostanut - ostettuani neljä kokonaista parfyymipulloa päätin kuluttaa lopun matkabudjettini Isabel Marantin mekkoon. Koska JOKU RAJA. (Eli tilaan sen Place Vendomesta kun saan seuraavan liksan.)

Mutta asiasta toiseen - Ranskassa on käynnissä hillitön La Petite Robe Noir Mon Nouveau Parfum -kampanjointi: parfyymia mainostetaan telkkarissa ja jokaisessa kosmetiikkakaupassa. Lentokentällä sitä suihkutetaan asiakkaille päästä varpaisiin. On myönnettävä, että jollain tapaa viehätyn LPRN:sta. Ei minulle eikä parfymistoille, mutta haistelen tätä ihan mielellään julkisilla paikoilla.

http://www.youtube.com/watch?v=yiJJbIS6GUw


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Guerlain
ViestiLähetetty: 23 Touko 2012, 07:57 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Mun täytyy Eeva saada vielä oma Pariisi-fiksi!
(4-vuotias ehdottelee jostain syystä joka päivä matkakohteita kesäksi. Sen listalla vaihtelevat päivästä riippuen Lontoo, Moskova, New York ja Brasilia. Pelottavaa on että se on jo käynyt niissä kaikissa... Pariisi ei kuulu listalle, ehkä mun pitäisi ujuttaa se sille, se olisi sillekin uusi paikka ;))

Yes yes Isabel Marantille! (On muutenkin paljon ihampaa saada paketti Place Vendomesta kylkiäisineen.)
Mulla ei ihme kyllä ole yhtään Marantia - paitsi yksi Zara-kopio sen mustasta hopeaviiruisesta villatakista (ainoa raitavaate jota käytän - en ole yhtään raitaihmisiä).
Sen sijaan mulla on käyttövaatteina jonkun verran toista pariisitarta, Vanessa Brunoa. Varoitus: sen Athé-linja näyttää kivalta mutta on laadultaan surkeaa - H&M tai alle. Olen rakastanut paria Athéta vain surrakseni niiden hajoamista parin kuukauden käytön jälkeen.

Mutta asiaan.
Guerlainin La Petite Robe Noirea eli pikkumustaa tosiaan mainostetaan voimalla.
Italian-launchkin on käsillä.
Mullakin on sitä peräti kaksi ilmaisnäytettä, joita en ole kerennyt kokeilla.
Nyt kokeilin.
Välitön assosiaatio: Angel.

Pidän tästä spontaanisti, vaikka alku on vähän konvehtimainen ja yhtä makea kuin Maraschinosta, Baileysistä ja Minttusuklaasta ja Kahluasta tehty likööripommi. Jotain sellaista jolla Andy McCoy menetti leegonsa ja johon Matti Nykänen jää koukkuun ;)
En uskoisi sanovani tätä, mutta taitaa olla mulle liian makea.
Katsotaan vielä miten tämä käyttäytyy iholla.

Lahjoitan tämän ehkä 4-vuotiaalle, joka suri eilen Cartier-näytteensä loppua.
Toivon että tämä myy hyvin ja mainstreamiin tulisi enemmän tällaisia (plus pari kivaa naisten nahkatuoksua lisää).

Taidan todella pitää Thierry Wasserista :romance-inlove:
En kyllä ikinä uskaltaisi tavata häntä, sillä hän tosiaan näyttää saatanalta :evil:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Guerlain
ViestiLähetetty: 23 Touko 2012, 08:02 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Valokuvissa kyllä, videolla oli minusta ihan perusranskiksen näköinen :D .

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Guerlain
ViestiLähetetty: 23 Touko 2012, 08:13 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Ehkä fotot toimivat kuin joku Kirlian-kuvaus - paljastavat miehen todellisen luonteen.
Henk koht mua ei haittaa että Wasser on silkoinen myyntimies joka on todennäköisesti liisannut sielunsa saatanalle.
Pysyäkseen pystyssä Guerlain tarvitsee tavaraa joka myy.
Perinteitä voi ylläpitää monella tavalla, katsokaa vaikka Caronia.

Itse nautin suuresti tästä hienosta Wasserin haastattelusta:
http://www.basenotes.net/content/919-Th ... rry-Wasser


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Guerlain
ViestiLähetetty: 23 Touko 2012, 13:36 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Gogol kirjoitti:
En kyllä ikinä uskaltaisi tavata häntä, sillä hän tosiaan näyttää saatanalta :evil:

Kamicha kirjoitti:
Valokuvissa kyllä, videolla oli minusta ihan perusranskiksen näköinen :D .


Mikä tekee hänestä yhä vain epäilyttävämmän, onhan kyseessä nimittäin syntyperältään sveitsiläinen.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Guerlain
ViestiLähetetty: 23 Touko 2012, 13:58 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Oh dear!

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Guerlain
ViestiLähetetty: 20 Kesä 2012, 20:03 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Mulla on nyt hetken aikaa ollut pakkomielteenä, että Vol de Nuit:a on päästävä haistamaan. Lisäksi se pullo on aivan upea enkä laittaisi lainkaan pahakseni mikäli sellaisen joskus omistaisin. Onko kukaan haistellut? Vintagea, uutta?

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Guerlain
ViestiLähetetty: 20 Kesä 2012, 20:59 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Mulla on muutama tippa vintage-Vol de Nuitiä.
En pysty arvioimaan sitä näin lämpimällä. Muistaakseni lämmin, maansävyinen miltei-gourmand joka tuo mieleen turkit ja jonkun hienon rouvan lapsuudestani. Kannattaa siis tutustua, mutta en saanut itse synnytettyä siihen mitään pakkomiellettä.

Jos nuo historiatuoksut kiinnostavat, kannattaa penkoa samplereita TPC:sta. Sieltä voi ostaa ihan parinkin tuoksun maistiaisia.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Guerlain
ViestiLähetetty: 20 Kesä 2012, 21:43 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
^ Just. Itse tilasin Vol de Nuit vintage näytteen nimenomaan TPC:ltä. Siitä on aikaa kun olen sitä viimeeksi haistellut, mutta kaivoin esiin lontoonkielisen arvosteluni, helmikuulta 2009:

"EdT (vintage)

Its not so bad, but nothing that I particularly fancy. I wouldn’t wear it myself, and if I would smell this on some woman, I presume it wouldn’t do anything special for me.

Smells very balsamic to me. Siam benzoin, amber, galbanum, iris and bitter-green moss with a hint of white flowers are the key players to my nose.

Classical, mature and in some specific ways very much dated oriental-chypre hybrid."


:roll:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 76 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group