Tänään on 17 Kesä 2024, 07:37

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 799  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06 Huhti 2012, 00:19 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Ja siis apua, mä aloin googlettaa Yves Rocherin tuoksuja - ihan uskomattomia ylläreitä tulee vastaan. En edes muistanut näitä, mutta mulla oli noista monia, erityisesti pienissä pulloissa.

Tosiaan Ispahan ja Pivoine.. Vie Privee ja Magnolia.. Nature ja Ming Shu.. Cap Naturet.. Ääh!! :P Mummini teki tuolta tilauksia usein..

Ja se pussailutuoksu oli Folies de Saisons.. :wink:

edit:

Orchidee!! En ole tajunnut, että olin hirveä tuoksurohmu jo pienenä!!

edit edit:

Oliko Monoi tuoksu vai jokin aurinkosuihke..? Se tuoksui taivaalliselta!!

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06 Huhti 2012, 09:35 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Se oli tuoksuva vartaloöljy, tiarekukkaa ja vaniljaa! iHerbistä löytyy vastaavia kesäkäyttöön, esim. http://www.iherb.com/Monoi-Tiare-Tahiti ... 0-ml/10302

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06 Huhti 2012, 13:15 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:41
Viestit: 397
Paikkakunta: Uusimaa
Il Profumon Pioggia Salata, suolavettä kai kukilla höystettynä.. laitoin aamulla, ja alan saada tarpeekseni, vaikka aluksi olikin tosi mielenkiintoinen. En tiedä johtuuko päänsärkyni tästä?

_________________
Sinistä pintaa


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06 Huhti 2012, 14:48 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Tänään haistelen vain marinadia - joka on kyllä aika herkku: kahvia, sitruunankuorta, tuoretta rosmariinia. Tuoksu jäi käsiin kun huolehdin lampaanpaistin uuniin.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06 Huhti 2012, 16:39 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Cristallea. <3

Illalla toivottavasti etiopialaisia pääsiäisherkkuja.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06 Huhti 2012, 18:38 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Terveisiä Helsingistä! Olipa kiva tulla toiseen kotiin kun kynnyksellä oli Jaakiemin tuoksukuori - kiitos etenkin ylläreistä! (Hankkikaa kaikki muutkin palstalaisista salainen kirjeystävä, posti on kivaa. Jaakiem, haluatko paluupostissa vaikka Jickyä ja Musc Koublai Khania vai tunnetko ne jo?)

Reissasin Cuir Belugan kanssa, kokeilin tax freessä Angelia (ei olekaan pelottava - tosi jees designer, vaikka ei ihan minua) ja lopuksi apropos tiaré Diorin Escale aux Marquesasia. Tiare tuoksuu hyvälle, mutta EaM on niin makea että sai Angelin tuntumaan karvaalta :D

Syysviiru, Knowing laukaisi kopelointitarkastuksen Fiumicinolla mutta onnistui matkustamaan silti incognito.

Vasilisa, puhu mulle Zojirushista. Riisipossu on melkein mun vaimo. Melkein otin sen tälle reissullekin. Tykkään ohjelmoida sen valmiiksi odottamaan kun tulen kotiin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06 Huhti 2012, 22:26 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Kiva, jos tykkäsit. Jään odottamaan, että jos vaikka kuulisin jossain yhteydessä mielipiteesi niistä. Paluuposti on tervetullutta, kiitosta vain. En ole tavannut Jickyä tai muskeli-Khania. Tämä voi olla kauniin kirjeenvaihtotoveruuden alku.

Sitten ketjun aiheeseen. En ole käyttänyt mitään tuoksuja neljään päivään. Olen viettänyt lomaa hiihdellen metsissä ja soilla ja jos en ole päivän mittaan onnistunut eksyttämään itseäni, olen viettänyt iltaa lämmitellen mökkiä ja keitellen kahvia. Tuoksuelämykset ovat jääneet keitettyyn kahviin ja paistettuun makkaraan. Hyvä välillä näinkin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06 Huhti 2012, 22:52 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Otin vuorokauden irtioton enkä ole sen aikana tuoksutellut mitään.

Tiia, Folies de Saison oli neljän tuoksun sarja ja se keltaoranssi oli Ivresse d'Ete. Itse tykkäsin sarjan talvituoksusta todella kovasti. Minulla pitäisi muistaakseni olla sitä pullo jossakin, olin unohtanut sen kokonaan ja nyt se palasi mieleen, pitääpä käydä koluamassa nurkkia. :wink: Se oli nimeltään Fantaisies d'Hiver. Minulla on sitä muuten miniatyyripullo keittiön vitriinikaapissa. :lol:

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07 Huhti 2012, 10:11 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Laitoin juuri kaksi suihkausta Emanuel Ungaron Kakkosta. Tämä on kokemukseni mukaan kaikkien aikojen sivettivetoisin tuoksu mitä miehille on julkaistu. Jo vain, tuoksuu paljon juuri tuolta kakkoselta, nimensä mukaisesti...

Mutta kakkonen on ykkönen: tämä on fantastinen, eläimellinen sitrus-orientaali. En osaa edes kuvitella kuinka hyvältä tämä mehukas sivettipieru tuoksuisi naisen yllä...

Btw, näin eläinten ystävänä sydäntäni kuitenkii kourii. Ungaro Kakkosen sivetti kun on sitä aitoa asiaa, ei synteettistä. Auts.

http://scentdirect.com/genealogy.php?scentID=674


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07 Huhti 2012, 12:35 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Mun pitää alkaa pitää Ungarot mielessä puolikuolleissa mummoparfymerioissa.

Itse nuuhkin nyt Zagorskia omasta pullosta. Mikäpä sopisi paremmin pääsiäiseen ja tähän Venäjän esikartanoon?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07 Huhti 2012, 18:52 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
A*menia miehen iholta. Alienia omalta.

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07 Huhti 2012, 19:17 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Tänään uudelleen Montalen Vanille Absolu - sen yksinkertainen, tumma vaniljanuotti alkaa kotiutua iholleni.

Mutta oikeasti haistelen juuri nyt jotain aivan muuta - lakkasin juuri kynnet ja haju on hirveä. Mutta kyllä kunnon neonpinkki on sen arvoista. Ai mikä tyyli?

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07 Huhti 2012, 19:40 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Suihkautin ranteelleni eilen Tom Fordin Noir de Noiria, ikään kuin ristiinnaulitsemispäivän synkkyysparfyymiksi. Syvällä sydämessäni asustava aikuisgootti taisi rakastua.

Aistin ruusun lisäksi oudin, sammaleen, punaviinin ja hammaskiven tuoksun. Tuoksu tyyntyy iholla parin tunnin kuluttua lempeämmäksi ruusuliemeksi, joka on Kiehl'sin Chinese Flowers -öljyn vaarallinen isosisko.

Tätä parfyymia ei ole tarkoitettu lapsille eikä ilopillereille.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07 Huhti 2012, 20:09 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Apua, miltä hammaskivi tuoksuu..? Mistähän voisin selvittää tämän..

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08 Huhti 2012, 06:05 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Apua! Tuoksuin tänään baarissa Angelilta! Enpä olisi uskonut moista vielä puoli vuotta sitten! Tuolloin nimittäin olin sitä mieltä, että Angel käryää kammottavalle. :shock:

Olen onnistunut kehittämään obsession A*Meniin. En saata ymmärtää miten näin on päässyt käymään. :shock:

Oletteko huomanneet, että teillä olisi erilainen suhtautuminen/perspektiivi/whatnot mainstream ja niche tuoksuihin? Minulla on.

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 799  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group