Tänään on 17 Kesä 2024, 19:22

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 130  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 29 Kesä 2012, 18:14 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Kyllähän noita näkyy Ebayssa liikkuvan.

Gucci tekemisiä voi vaan jäädä ihmettelemään. Tuoksujen taso on laskenut lanseeraus lanseeraukselta, eikä niitä enää erota edes toisistaan, kun ovat kaikki nimeltään Gucci by Gucceja. Gucci pour homme II oli ihan jees, vaikka ehkä liian makea minulle. Gucci Envy for myös ihan mielenkiintoinen. Nuo kaikki taisivat olla Tom Fordin aikaan. Vaikkei mies varsinaisesti nenä olekaan, ymmärtää hän jotain tuoksujen päälle.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Kesä 2012, 03:22 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Menin sitten tilamaan tämän. Vähän kyllä hävettää, kun on niin mauttoman näköinen pullo, että voiko olla tottakaan. Joku kuvaili, että jos Gucci pour homme on Doctor Jekyll, niin Dirty English on Mr Hyde.

Kuva


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Kesä 2012, 08:48 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Heh, no, valolta suojattunahan ne pitää säilyttää kumminkin.

Mutta kyllä minuakin syö ostaa pullo, joka on mielestäni ruma.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Kesä 2012, 09:57 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Musta tuo pullo on liikuttavalla tavalla söpö.
Nauti sen kitschikkyydestä!
Vähän kuin puutarhakääpiö eteisessä: kanna sitä ilolla ja ylpeydellä ;)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Kesä 2012, 11:27 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 22 Kesä 2012, 21:44
Viestit: 70
Mulla on tuosta se original Juicy Couture naisten tuoksupullo ja onhan se siita kiva etta mua aina hymyilyttaa sita kayttaa. Ja SITApaitsi, noi niiden ylilyonnit on jotenkin itse-ironiselta tuoksahtavia ja aika sopoja. Ne kaueat kumikukka lolita-pullot mita viime aikoina on tullut markkinoille sen sijaan saa mut sisakalut kipristelemaan.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Kesä 2012, 19:41 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
1000 viestiä ei ehkä ole aivan Luxe Patchoulin arvoinen posaus, mutta Stokkan halpajaisilta kiikutin kotiin Acqua di Parma Blu Mediterraneon Fico di Amalfin 40 prossan alennuksella.

Kyllä, tämä on erinomainen viikuna, mukana myös lehdet. Ihana sitruskärki, aukeaa mehukkailla oransseilla - ja päätyy karvaaseen greippiin, joka jää miellyttävästi vihreän ja hedelmäisen viikunan rinnalle. Pippuriakin taitaa olla. Raikas, tämä on ehdottomasti helletuoksuni!

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Kesä 2012, 19:50 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 22 Kesä 2012, 21:44
Viestit: 70
Kamicha kirjoitti:
1000 viestiä ei ehkä ole aivan Luxe Patchoulin arvoinen posaus, mutta Stokkan halpajaisilta kiikutin kotiin Acqua di Parma Blu Mediterraneon Fico di Amalfin 40 prossan alennuksella.

Kyllä, tämä on erinomainen viikuna, mukana myös lehdet. Ihana sitruskärki, aukeaa mehukkailla oransseilla - ja päätyy karvaaseen greippiin, joka jää miellyttävästi vihreän ja hedelmäisen viikunan rinnalle. Pippuriakin taitaa olla. Raikas, tämä on ehdottomasti helletuoksuni!

Yksi lempituoksuistani! Se on sellainen ihanan greippinen; sita voisi kaataa koko pullollisen paalleen tosihelteella. :D


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Kesä 2012, 20:41 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Ehkäpä se Dirty English ei ollutkaan pöllömpi hankinta. Luin jostakin, että sen valmistus on lopeutettu. Yleensähän kritiikit paranevat heti, kun tuoksun saatavuus vaikeutuu. Samalla tekijällä voi varmasti selittää osan viime vuosien niche-aallostakin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Kesä 2012, 21:01 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Mulla oli tänään varsin mukava iltapäivä Vasilisan kanssa.

Dior, Campomarzio, Olfattoria.
Campomarzion Diego on varsin unohtumaton henkilö.
Tuliaisena jotain pientä Diorilta ;) (luottomyyjäni siellä on Nora).
Campomarziossta Rubjin extrait, plus sample Maison Kurkdjianin Oudia ja Odriun Laurhumia.
Olfattoriasta näyte Diptyquen Eau Lentea, johon taidan olla vähän pihkassa.

Vasilisa paljastaa ehkä jossain vaiheessa omat tuliaisensa.
Kiitos nuuhkimisseurasta! Tätä kuumempia haisteluoloja ei voi olla...

Lähden lenkille ylläni Rubjia. :romance-heartsthree:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Kesä 2012, 21:20 
Poissa

Liittynyt: 30 Kesä 2012, 20:05
Viestit: 515
Paikkakunta: Espoo
Olen aivan hullaantunut Acqua di Parman tuoksuihin! Olen kerännyt Blu Mediterraneo -sarjasta pelottavan monta pulloa eikä loppua näy. Viimeisimmät hankinnat olivat Stockan alesta perus Colonia ja Arancia di Capri.

_________________
Raitoja käpälään!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Kesä 2012, 21:24 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
^Naapion vinkistä kävin omanikin kopaisemassa :D . Tervetuloa tännekin!

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 30 Kesä 2012, 23:18 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Tervetuloa Naapio!
Mulla on kasa Acqua di Parman näytteitä. En ole lämmennyt tuoksuille yli 15 vuodessa (joka siis ensikokeilusta on vierähtänyt), joten voisin jakaa ne pois, sillä moni teistä tuntuu niistä tykkäävän.

Rubj extrait de parfum toimii mielettömän hyvin helteessä...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 01 Heinä 2012, 00:23 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Gogol, mä voisin ainakin sen viikunatuoksun samplen vastaanottaa jos onnistuu. Sitä olisikin mukava kokeilla.

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Heinä 2012, 14:28 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Lainaa:
Jotenkin laittaisin nämä samalle hyllylle kuin A*men ja Lolita Lempickan Au masculin. Ovatko ne sinulle mieluisia?

Raskisin kyllä irrottaa sulle pienen näytteen tuosta Rochasista, mutta mulla ei taida olla tällä hetkellä ainoatakaan vialia puhtaana.


A*Meniä olen haistanut lapulta ja siinä oli jokin vivahde, joka meinasi heittää vatsan ympäri. Au masculin ei ole tuttu. Mutta näytteet saapuivat tänään, kiitos siitä Jaakiem ja kiitos Kosmollekin! Pääsen nyt sitten ihan itse haistelemaan kumpaakin, aivan loistavaa. Täällä oli oikein mielenkiintoisia kommentteja... :clap:

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 02 Heinä 2012, 16:44 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Jos etsit täydellistä kahvia, niin sun kannattaa ottaa huomioon myös näitä edeltänyt Eau du Navigateur L'artisanilta.

Siinä RM-putkessa on varmaan jotain viisi milliä. Ajattelin, että saat kokeilla siitä kunnolla, että haluatko ostaa kokonaista pulloa. Ei tarvitse palauttaa. Enkä usko, että Kosmoskukkakaan on omaansa vailla takaisin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 1944 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 130  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group