Tänään on 17 Kesä 2024, 07:06

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 799  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08 Huhti 2012, 13:57 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Vastaisin kaikille, mutta iPhone pitää harvasanaisena. Unohdin Avignonin kotiin joten nuuhkin Cuir Belugaa, taas (taidan olla pihkassa siihen).


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08 Huhti 2012, 14:09 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Kärsin flunssasta, joten tein hiukan erilaisen valinnan: pirskottelin päälleni ruusun tuoksua... Nyt olen siis Prinssi Ruususena täällä nenä punaisena. (Epäilen, että tästä on puolet siitepölyallergiaa)

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08 Huhti 2012, 17:49 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Tiia kirjoitti:
Apua, miltä hammaskivi tuoksuu..? Mistähän voisin selvittää tämän..


Jos voisin pullottaa isäni koiran läähätystä, saisit aika hyvän kuvan. Hammaskivinen hengitys tuoksuu ummehtuneelta. Aika pahalta sellaisenaan. Joillekin tuoksutreffeille joskus voin ehkä tuoda kyseisen hammaskivikoiran pikavisiitille, siitä saa nopeasti roimat pikanuuhkaukset.

Mohn, mitä tarkoitat suhtautumiserolla?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08 Huhti 2012, 18:25 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Tarkoitan sillä suhtautumiserolla sitä, että ajattelee mainstream-tuoksuista eri tavalla kuin niche-tuoksuista tai ne saavat käyttäytymään eri tavoin tai mitä nyt kenellekin aiheuttavat.

Minulle mainstream-tuoksut ovat useimmiten käyttötavaraa eikä niiden ostamista tarvitse harkita erityisen pitkällisesti tai syvällisesti. En omista yhtään niche-tuoksua täysikokoisena. Olen harkinnut muutaman ostamista mutta jotenkin päätöksen tekeminen vaatii paljon ajatustyötä ja harkintaa ja tuntuu jollain lailla erityisen juhlalliselta ajatukselta.

Esimerkkinä nyt vaikka tuo himoitsemani A*Men, kävisin ostamassa sen samantein jos minulla olisi raha siihen. Eikä se edes ole sellainen tuoksu, joka herättäisi minussa samalla tavalla tunteita ja elämyksiä, kuin muutama upea niche-tuoksu. Voihan sekin toki vaikuttaa, että sen hankkiminen on helppoa, senkun kävelee kauppaan ja ostaa. Niche-tuoksuja en pysty yhtä helposti hankkimaan. Silti sen nche-tuoksun valitseminen joka olisi täysinäisen pullon arvoinen ja ostopäätöksen tekeminen tuntuu vaativan paljon enemmän kuin herätteen...

Saattaa olla, että joskus kun toivottavasti saan säännölliset tulot, ostokäyttäytymiseni tämänkin osalta muuttuu ja alan napsimaan niche-tuoksuja "koska mun tekee mieli". :)

Em tiedä oliko tässä kenellekään muulle päätä tahi häntää, en oikein osaa kunnolla pukea sanoiksi mitä tarkoitan. Minulle siinä on selkeä ero miltä tuntuu, kun ajattelen mainstream- tai niche-tuoksuja.

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08 Huhti 2012, 18:36 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Mohn, onko tuoksujen ostaminen kaupan hyllyltä suoraan siulle tärkeää? Siinä ei sinänsä ole mitään ihmeellistä, tiedän että monet saavat kiksit siitä että ostavat tuotteen kaupasta...

Mutta jaksan toitottaa tästä siulle ja kaikille muillekkin: muistakaa ihmiset että pienellä vaivalla webistä löytyy tuoksuja ihan hirveän paljon halvemmalla kuin kaupan hyllyltä.
A*Menistä irronnee jonkunmoinen pullo alle kahdenkympin postikuluineen, jos jaksaa etsiä.
Itse olen saanut monia, käyttämättömiä niche tuoksuja (mm.Lutens) alle neljänkympin postikuluineen.

Toivon että joskus saat A*Menin. Ja sen sijaan että annat sitä miehellesi, pidä häntä erityisen onnekkaana senkin vuoksi että hän saa haistella tätä herkkua yltäsi.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08 Huhti 2012, 18:56 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Ei, ei, en itse asiassa tykkää ostella kaupasta, olen ensisijaisesti nettishoppailija. Tarkoitin sitä, että jos joskus iskee "pakkosaadahetinyt!!!!"-fiilis niin jos tuotetta myydään jossakin putiikissa suht lähietäisyydellä niin sen voi vain käydä hakemassa ja sen saa hetinyt. :wink:

Minussa on pahasti Sulo Vilenin vikaa ja yleensä koluan ympäri nettiä löytääkseni tarvitsemani/haluamani tuotteen mahdollisimman halvalla. Mutta sitten toisinaan minulle voi tulla jostakin tietystä jutusta sellainen "ihan sama mitä se maksaa, se on saatava NYT HETI!!!"-fiilis ja silloin on todellakin ihan sama mitä maksaa; jos vaan on rahaa ja se haluamani juttu löytyy kaupasta niin senhän sitten ostan.

toxu, aion kyllä sen A*Menin saada enkä todellakaan anna sitä miehelle. Lainaksi ehkä joskus. 8)

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08 Huhti 2012, 19:08 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Mohn kirjoitti:
Minussa on pahasti Sulo Vilenin vikaa...


Ihan sama juttu. Ostan vaikka sillinruodon jos saan halvalla. :)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 09 Huhti 2012, 22:32 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Löysin siivoamisen tuoksinnassa laatikon pohjalta Midnight Poison -näytteen, jonka olen joskus saanut Séphorasta kaupanpäällisiksi. Tuoksu herätti kaksi ajatusta.

1) En ole koskaan saanut yhdestäkään helsinkiläisestä parfymeriasta, kosmetiikkaliikkeestä tai tavaratalosta parfyyminäytteitä ostosten yhteydessä, poislukien Yves Rocher. Kuinka se on mahdollista? Helsingissä ei ole yhtään tuoksuihin oikeasti kunnianhimoisesti suhtautuvaa liikettä. Parfyymeja ei haluta ilmeisesti myydä eikä markkinoida. Tekisi mieli tehdä asialle jotain. Jos mulla olisi paljon pääomaa, aikaa ja yrittäjähenkisyyttä, perustaisin itse pienen parfyymiliikkeen.

2) Mitä tapahtui mainstream-tuoksujen unisex-markkinoinnille since 1990s? Unisex-designertuoksujen katoamiselle on varmasti olemassa jokin markkinointitutkimuksellinen syy, mutta se harmittaa. Esim. tämä Midnight Poison on markkinoitu naisille Eva Greenin tähdittämänä. Tämä on silti selkeä unisex-tuoksu, jonka patsuli-vaniljaisuus sopii itse asiassa paremmin miehelle kuin naiselle. Enkä sano tätä nyt millään tuoksufriikin sofistikoituneella suulla, vaan tämä voitaisiin markkinoida helposti mainstream-tuoksuna suoraan mainstream-peruspentti-heteromiehille.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 10 Huhti 2012, 11:24 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Mulla taas homma on kääntynyt toisinpäin. Tavaratalotuoksun ostan vasta tosi pitkän harkinnan jälkeen (viimeksi tytöille Bulgarin Petits & Mamans korvaamaan ällö Ck Shock One for Her ja Bruno Banani), nicheissä kynnys on matalampi, ehkä siksi että niiden saatavuus on rajatumpi ja isken kiinni kun sopiva osuu kohdalle.

Kerään edelleen kyllä mieluummin pikku näytteitä kuin kokopulloja.

Pohdin edelleen mikä olisi aamupäivän tuoksu. Sivettiä, klassikko vai TAAS Cuir Beluga / Tonka Impériale? (Käyn suihkussa, joten voitte sillä aikaa ottaa kantaa tähän alle!)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 10 Huhti 2012, 14:28 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Vastaan omaan huutoni - taaaaaaaaas Cuir Beluga. Eli hei nyt on hyvät ihmiset niin että mun tuoksuvalintojeni varassa tämä foorumi kaatuu pystyyn - käytän nykyään näköjään vain kahta yli kuudestasadasta mahdollisesta :shock: :? :shock:

Yritän päivittää asiasta jotain blogiinkin... Ja Jaakiem, jos olet kuulolla, yritän saada sulle postiin loppuviikosta tästä ja Tonkasta pikku näytteet parin muun jutun ohella. Odotan keskiviikolle tuoksulainojen palautumista niin lähetyksestä tulee ehkä kiinnostavampi.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 10 Huhti 2012, 15:08 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Miulla on tänään yllä Hermesin Ambre Narguile. Kirjoitan siitä myöhemmin tänään lyhyen mielipteen tuohon arvosteluketjuun...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 10 Huhti 2012, 16:11 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Kiire!!! Muttei niin kiire etten olisi ehtinyt annostella toiselle kädelle Nahemaa ja toiselle Vamp à New Yorkia. Haisen juuri sellaiselle joka saa ihmiset vihaamaan hajuvesiä 8)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 10 Huhti 2012, 16:55 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Tänäänkin (jo kuudes päivä menossa) L'Artisan Parfumeurin DZING!. Kun ensimmäistä kertaa kokeilin tätä, haistoin tässä sahanpurua, vetoista vinttikamaria ja sylissä kehräävää lämmintä kissaa. Myöhemmin olen bongannut tästä myös uusien kenkien nahantuoksua ja pehmeänmakeita sävyjä. Yksi lemppareistani.

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 10 Huhti 2012, 16:57 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
tigrushka kirjoitti:
sylissä kehräävää lämmintä kissaa


Miksi en ole jo kokeillut tätä? No onhan se toki listalla. Ihana kuvaus!

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 10 Huhti 2012, 17:19 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
Toisessa kädessä Montalen Chocolate Greedya ja toisessa Nicolain le Temps d'une Feteta. Oikea käteni tukahdutti minut Mignon -munalla (Eeva, tämä saattaa olla sinun heiniäsi) mutta vasemman käden vihreät, kevätmyrskyiset narsissit ja hyasintit säästivät minut diabetekselta.

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Viimeksi muokannut Vasilisa päivämäärä 10 Huhti 2012, 21:27, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11985 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 799  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 8 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group