Tänään on 28 Maalis 2024, 22:50

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 17 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Color of your passion
ViestiLähetetty: 21 Huhti 2012, 16:42 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Lueskelen tässä Fragrantican ketjua, johon ihmiset ovat postanneet kuvia kokoelmistaan. Huomasin, että kokoelmat tuppaavat olemaan yleissävyltään hyvin yhden värisiä. Selvästi värien ajatellaan symboloivan tietylaisia tuoksuja. Esimerkiksi jonkun kokoelma on lähinnä yksinomaan vaaleanpunaisia pulloja, eikä ole vaikea arvata, miltä hänen tuoksunsa haisevat.

Minun suosikkipulloni muodostavat sellaisen ambran värisen, tumman ruskean-punaisen, rivistön, kun taas inhokkini ovat siististi vaaleansinisen jonon.

Mitkä ovat sinun värisi?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Color of your passion
ViestiLähetetty: 21 Huhti 2012, 23:19 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Heh, mä olen huomannut, että tietyt nuotit (kyllä jee mä opin vielä käyttämään tätä luontaisesti) on laitettu ilmaisemaan itsestään jo liemen värissä, koko tuoksukuvastossa ja mielikuvissa.. Jopa pullojen muotokielessä. Kyllä mulla suurin osa tuoksuista (jotka tossa hyllyssä tällä hetkellä ovat) on tuommoisia kellerviä ja skumpan värisiä. Vaaleanpunaista löytyy myös, jopa muutama haljun vihreä. Sitten on paljon kirkkaita. Ja lilaa Angelin ja Hypnosen muodossa. :D

Sininen on mullakin lähes olematon väri..

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Color of your passion
ViestiLähetetty: 24 Huhti 2012, 00:42 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Minulla on niin vähän tuoksuja ettei niistä muodostu mitään väriä. Motley crew. :mrgreen:

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Color of your passion
ViestiLähetetty: 25 Huhti 2012, 23:45 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
Täällä löytyy kirkasta ja vihreää!

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Color of your passion
ViestiLähetetty: 26 Huhti 2012, 07:55 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Klassinen piss... samppanjansävy, meripihka ja vihreä. Punaista ja kirkastakin on. Sinistä yhdessä Aqua di Parmassa, mutta se onkin mielestäni tyystin väärän värisessä putelissa :roll: .

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Color of your passion
ViestiLähetetty: 26 Huhti 2012, 11:15 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Veit sanat suustani K. Lähes pelkkää pissaa anteeksi ambraa ;)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Color of your passion
ViestiLähetetty: 26 Huhti 2012, 16:37 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Pullon tai nesteen värillä ei ole mitään väliä. Kuivakka vastaus, mutta näin on näppylät.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Color of your passion
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 20:44 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Vanha mutta lukemisen väärti:

http://perfumeshrine.blogspot.it/2007/0 ... f-jus.html


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Color of your passion
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 21:03 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Hassua. Luettuani tuon artikkelin tajusin vieläkin selkeämmin, että minulle tuoksujen neste on väritöntä. Minun mielikuvissani siis. Enkä ole koskaan juurikaan kiinnittänyt huomiota hajuveden väriin. Enkä oikeastaan pullonkaan, ainakaan niin, että liittäisin sen värin jotenkin siihen miltä sisältö tuoksuu.

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Color of your passion
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 21:09 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Tuota oikeastaan ajoin kysymyksellä takaa. Nesteen väri ja myös pullon väri viittaavat selkeästi tuoksuperheeseen ja sille ajateltuun kohderyhmään. Kertooko tuoksusi värit sinusta vai pystytäänkö mielipiteitäsi ohjaamaan väreillä?

Kaupassa jos kirjavat rivit pulloja, minä ainakin ohitan kaikki vaaleanpunaiset, yleensä kaikki siniset, vihreätkin ja keskityn tummempiin, usein ruskeisiin tai punaisiin pulloihin, koska se väri on tavallaan myös markkinoiden lupaus sisällöstä: tässä on ambraa, mausteita, frankinsensiä ja patsulia.

Jos joku sanoo kokoelmansa olevan väritön, niin se kertoo ainakin sen, että se on myös kallis. Ei värikästä mainstreamia, vaan ekslusiivista kirkkaisiin pulloihin pakattuja kullankeltaisia, ruskeita nesteitä. Tähän kategoriaan menevät niin Lutensit, Chanelit, putiikki-Diorit jne.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Color of your passion
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 21:17 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Itse olen huomannut ohittavani tumman sävyisiä nesteitä, koska oletukseni on, että ne tuoksuvat kovin raskaalle, eivätkä ehkä olisi makuuni. Vaikka ihan hyvin voisivatkin olla, mutta esim. sampletilauksia luckyscentistä tehdessä klikkaan tarkemmin luettavaksi vaaleasävyisiä nesteitä sisältäviä pulloja enemmän kuin tummia, koska oletan niiden olevan tietynlaisia. Täytyykin tarkkailla muuttuuko tilanne yhtään kun mennään taas talvea kohden.

Tänään muuten juuri ihailin mun Chergui samplea, kuinka kauniin väristä se tuolla pikku putilossa on! Todella, todella erityisen kaunis sävy! <3 Ihastelin sitä avokillekin, jostain kumman syystä ei jaksanut yhtyä mun intoiluun sen erikoisen mieltä ylentävästä sävystä :lol:

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Color of your passion
ViestiLähetetty: 04 Touko 2012, 22:21 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 22:49
Viestit: 391
Paikkakunta: UK
Jaakiem, ihmettelin todella kun kurkistin laatikkooni. Tuossa on yli 2/3 pulloista, jotka mulla on opiskelukaupungissa. Olen vaikuttunut. En ollut koskaan ajatellutkaan asiaa. Näytteisiin en vilkaissut, mutta muistikuvani mukaan sama kaava toistuu niissäkin. Hämmästyttävää. Vai tylsä totuus se, että useimmat hajuvedet ovat tämän sävyisiä?

Kuva

Kuva

****
Toimisiko kuva nyt?
t. Kamicha
*****

_________________
Tuoksut videolla. Suihkuta ja nauti.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Color of your passion
ViestiLähetetty: 05 Touko 2012, 08:27 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Kuva ei näy, mutta oletan että tarkoitat haaleaa pissaa ja vaaleaa kultaa.

Sergei-sedän tuoksujen väri on tosi tarkasti mietitty, kuten kampaajalle kuuluukin. Myymälän hyllyssä Sergei-rivi muodostaa todella aistikkaan sateenkaaren.

Itse olen väri-ihminen viimeisen päälle. Värisilmäni on tarkka ja värimuistini on hyvä (mitä ei voi sanoa nenästäni). Nautin tietenkin samanhenkisestä seurasta ja otan usein käteeni kourallisen Sergein ampulleja vain ihan niiden fantastista sävykirjoa ihaillakseni.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Color of your passion
ViestiLähetetty: 05 Touko 2012, 08:42 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 13:07
Viestit: 81
Gogol kirjoitti:
Kuva ei näy, mutta oletan että tarkoitat haaleaa pissaa ja vaaleaa kultaa.

Sergei-sedän tuoksujen väri on tosi tarkasti mietitty, kuten kampaajalle kuuluukin. Myymälän hyllyssä Sergei-rivi muodostaa todella aistikkaan sateenkaaren.

Itse olen väri-ihminen viimeisen päälle. Värisilmäni on tarkka ja värimuistini on hyvä (mitä ei voi sanoa nenästäni). Nautin tietenkin samanhenkisestä seurasta ja otan usein käteeni kourallisen Sergein ampulleja vain ihan niiden fantastista sävykirjoa ihaillakseni.


Television tarkkaamoissa opetetaan ensimmäiseksi, että ihmisellä ei ole värimuistia. Värisävyt pitää tarkistaa aina käyttäen värikorttia.

Kokeile esmes http://www.utpsyc.org/color/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Color of your passion
ViestiLähetetty: 05 Touko 2012, 09:12 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Hauska testi brobro!
Muistin noi värit BTW... :mrgreen:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 17 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 38 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group