Tänään on 18 Huhti 2024, 03:26

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 373 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 25  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Tuoksuostoslista
ViestiLähetetty: 06 Heinä 2013, 00:36 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
naapio kirjoitti:
Le Labo Rose 31, pakkosaadaheti. Onneksi discovery-setin 5 ml riittää pitkään. Mutta tahdon!


Mä en löytänyt tuolle paljon käyttöä hankinnan jälkeen. Suorastaan unohtui sitten.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksuostoslista
ViestiLähetetty: 06 Heinä 2013, 00:37 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Kamicha kirjoitti:
Must-listalla on oikeastaan enää vain Enchanted Forest.

No on siellä muutakin, mutta ehtivät odottaa. Ihanaa, kun se Dzing on tulossa!

Edit. Enchanted Forest on pakko saada :crying-green: voi helv...


Kaikki näyttää tuosta metsästä tykkäävän. Minuun ei tehnyt isoa vaikutusta. Kiva, mutta vähän karkkinen.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksuostoslista
ViestiLähetetty: 06 Heinä 2013, 11:31 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Heh, joidenkin mielestä tuokin haisee virtsalta. :D

Minusta se ei ole kovinkaan karkkinen, vaan melkeinpä hyperrealistinen mustaviinimarja, alla hyvää havua, puuta ja sammalta. Kaikkea, mitä tyttö tarvitsee siis! (Ja kelpaahan tuo tällaiselle vanhemmallekin eukolle :twisted: )

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksuostoslista
ViestiLähetetty: 06 Heinä 2013, 17:21 
Poissa

Liittynyt: 30 Kesä 2012, 20:05
Viestit: 515
Paikkakunta: Espoo
Jaakiem kirjoitti:
naapio kirjoitti:
Le Labo Rose 31, pakkosaadaheti. Onneksi discovery-setin 5 ml riittää pitkään. Mutta tahdon!


Mä en löytänyt tuolle paljon käyttöä hankinnan jälkeen. Suorastaan unohtui sitten.


Kaiva ihmeessä moinen aarre käyttöön, tai myy mulle hyvään kotiin! Sopi hienosti tämän päivän painostavaan ilmaan ja pari tuntia sitten räyhänneeseen ukkoskuuroon, voin vain kuvitella miten tämä paranee viileämmässä säässä.

_________________
Raitoja käpälään!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksuostoslista
ViestiLähetetty: 09 Heinä 2013, 02:24 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mua kiinnostaisi L'Artisanin Mon numerot 3 ja 4. Niistä on tosi vähän tietoa tarjolla, mutta nuottilupaukset kuulostavat hyvältä. Kolmonen on vetiveriä ja iiristä ja nelonen laventelia ja nahkaa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksuostoslista
ViestiLähetetty: 09 Heinä 2013, 09:09 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Päivitetty lista:
Ormonde Jayne Frangipani (myös Orris Noir, Ta'if ja Tolu kiinnostavat)
Serge Lutens Jeux de Peau (ja täysi Cuir Mauresque -pullo), mahdollisesti myös Bas de Soie
Penhaligon's Castile
Etat Libre d'Orange Fat Electrician

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksuostoslista
ViestiLähetetty: 09 Heinä 2013, 21:36 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Puhukaa minulle järkeä, etten osta niitä mon numeroita. Heti tekisi mieli napata, kun tietää, että varmaan poistavat nuo tuoksut, eikä niitä sitten saa ja ovat superharvinaisia. Nuotitkin ovat mahtavia. Mutta sokkona...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksuostoslista
ViestiLähetetty: 10 Heinä 2013, 10:31 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 03 Heinä 2013, 12:13
Viestit: 344
Paikkakunta: Kuopio
Mistä olette tilanneet Le Labonne? Yritin tilata http://storeinternational.lelabofragrances.com/ mutta sieltä ei toimiteta parfyymeja Suomeen...tai ainakaan Savoon:character-jason:.

Mielen päällä olisi tuolta Labdanum, Ylang ja Lys matkaspray-koossa. Muita Mallen Une Fleur de Cassie ja Sergen La Vierge de Fer kunhan tulee ulos. Cassie on huolella testattu, rautaneito on sika säkissä.

_________________
Parfumo-profiili


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksuostoslista
ViestiLähetetty: 10 Heinä 2013, 12:55 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Hmmm... Mä olen joskus tilannut viisimilliä putkia suoraan Labolta ja ovat tulleet. Ehkä ovat muuttaneet käytäntöjä, kun on muutenkin postitus vaikeutunut.

Katsoiko jo Ausliebezumduftin?

Nose.fr:n? Purs-sens.comin?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksuostoslista
ViestiLähetetty: 10 Heinä 2013, 13:39 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 03 Heinä 2013, 12:13
Viestit: 344
Paikkakunta: Kuopio
Jaakiem, vilkaisin nuo mutta ei osu omiin silmiin. Le labon omalla sivulla saa vielä valittua tuohon 3x travel spray settiin eri tuoksut...

_________________
Parfumo-profiili


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksuostoslista
ViestiLähetetty: 10 Heinä 2013, 23:42 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Jaakiem kirjoitti:
Puhukaa minulle järkeä, etten osta niitä mon numeroita. Heti tekisi mieli napata, kun tietää, että varmaan poistavat nuo tuoksut, eikä niitä sitten saa ja ovat superharvinaisia. Nuotitkin ovat mahtavia. Mutta sokkona...


Mun jutuistani on varmaan järjen ääni kaukana, mutta sanoisin että osta pois jos mieli tekee. Kyllä ne saa varmasti myytyä eteenpäin jos ne ei miellyttäneetkään. Mutta osta vain jos uskot pitäväsi niistä, äläkä anna "keräilyarvon" vaikuttaa hankintapäätökseen. :romance-heartsmiley:

Miten pitkään L'Artisanilla muuten mahtaa olla alet menossa? Sain pakettini tänään, ja mietin että jos sittenkin tilaisi vielä joululahjoja tuolta.. :think:

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksuostoslista
ViestiLähetetty: 11 Heinä 2013, 01:16 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
calypso kirjoitti:
Osaa näistä ei välttämättä tule koskaan hankittua, ja osaa en ole vielä päässyt edes haistamaan mutta haluan silti:

Lolita Lempicka, nimikkotuoksu

Lolita Lempicka L
Thierry Mugler Angel (tämän olen halunnut aina.)
Thierry Mugler A*Men (tämä vain siksi koska siitä tällä foorumilla niin pidetään! :D )
Jean Desprez Bal a Versailles
Lancome Tresor Midnight Rose
Bvlgari Omnia
Prada L`Eau Ambree
Jennifer Lopez Miami Glow
Calvin Klein CK One Shock for him
L'Artisan Parfumeur Vanilia


Noin olen kirjoittanut alkuvuodesta, sinisellä korostetut on tullut hankittua tähän mennessä. :aurinko:

Listaan olisi varmaan paljon lisättävää, mutta pääasiassa ostoslistalla on sampleja. Esimerkiksi Tauerin tuoksut on pakko päästä haistamaan.

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksuostoslista
ViestiLähetetty: 11 Heinä 2013, 01:17 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Yleensä on tavarat loppuneet alesta aika nopeasti, mutta ei nuo näytä nyt oikein kauppaansa tekevät. Onko sitten huonot ajat vai onko L'Artisanin imago laskenut?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksuostoslista
ViestiLähetetty: 11 Heinä 2013, 01:19 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
calypso kirjoitti:
calypso kirjoitti:
Osaa näistä ei välttämättä tule koskaan hankittua, ja osaa en ole vielä päässyt edes haistamaan mutta haluan silti:

Lolita Lempicka, nimikkotuoksu

Lolita Lempicka L
Thierry Mugler Angel (tämän olen halunnut aina.)
Thierry Mugler A*Men (tämä vain siksi koska siitä tällä foorumilla niin pidetään! :D )
Jean Desprez Bal a Versailles
Lancome Tresor Midnight Rose
Bvlgari Omnia
Prada L`Eau Ambree
Jennifer Lopez Miami Glow
Calvin Klein CK One Shock for him
L'Artisan Parfumeur Vanilia


Noin olen kirjoittanut alkuvuodesta, sinisellä korostetut on tullut hankittua tähän mennessä. :aurinko:



Tuo Bal a Versailles erottaa tuosta listasta, kun niin monet muut ovat gourmandeja. Pääset haistelemaan sen sitten Oulussa, ettei tule hutihankintaa. (Vaikka hyvähän se on.)


Viimeksi muokannut Jaakiem päivämäärä 11 Heinä 2013, 01:35, muokattu yhteensä 2 kertaa

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksuostoslista
ViestiLähetetty: 11 Heinä 2013, 01:27 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
calypso kirjoitti:
Jaakiem kirjoitti:
Puhukaa minulle järkeä, etten osta niitä mon numeroita. Heti tekisi mieli napata, kun tietää, että varmaan poistavat nuo tuoksut, eikä niitä sitten saa ja ovat superharvinaisia. Nuotitkin ovat mahtavia. Mutta sokkona...


Mun jutuistani on varmaan järjen ääni kaukana, mutta sanoisin että osta pois jos mieli tekee. Kyllä ne saa varmasti myytyä eteenpäin jos ne ei miellyttäneetkään. Mutta osta vain jos uskot pitäväsi niistä, äläkä anna "keräilyarvon" vaikuttaa hankintapäätökseen. :romance-heartsmiley:


Nuotit ovat kyllä parasta settiä: nahkaa, iiristä ja vetiveriä, mutta ei siitä kokonaisuudesta voi kuitenkaan mennä takuuseen. Sitä paitsi minusta tuntuu, että en taida tykätä L'Artisanin tavasta käyttää iiristä. Ajattelin tänään, että Traversee du Bosphore on kuin kuiva ja ilmava versio Dior homme intensestä, uuniomenapaistoksesta, mutta pidän iiriksestä enemmän kylmänä ja rasvaisena kuten Knizellä.

Käytin siis tänään TdB:tä tänään kaupungilla, eikä ollut liian karkki, vaikka menikin ihan sinne mukavuusrajoille. Kun olisi vain vähän jykevämpää nahkaa alla ja castreumia, niin hyvä tulisi.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 373 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 25  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 32 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group