Tänään on 27 Huhti 2024, 20:29

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 174 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 11 Huhti 2012, 16:02 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 22:49
Viestit: 391
Paikkakunta: UK
Gogol kirjoitti:
odottavat mua himassa


Ihan muuten vaan, onko koti sulle siellä missä perhe on? Mikä tekee kodin? Oot kuitenkin asunut siellä sun täällä, oletan sulla on näkemys tästä asiasta.. (;

Hahaa, ennen ulkomaille muuttamista asuin kaksi vuotta Hesperian puistolla ja olin samaan aikaan Tapiolassa töissä, joten kyseinen Meikku-Kuusi-Lehti -reitti (linjat 194! 195! en autoile) on tuttuakin tutumpi. Tosin pyörällä on kätevintä vetäistä Marian sairaalan ohi ja siitä Laruun . . . Voivoi, ikävä Helsinkiä, rakastan kaupunkiani niin paljon. Reilu kuukausi vielä odotettava. Hymy.

Mulla tänään (Dior) Milly-La-Foret ranteilla. Tää on todella kaunis ja täyteläistyessään herkullinen, muttei minulle. Granville on muistaakseni aika vihreä. Ehkä rais.. kokeilen sitä illemmalla!


Viimeksi muokannut SprayEnjoy päivämäärä 11 Huhti 2012, 20:51, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 11 Huhti 2012, 17:57 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 22:49
Viestit: 391
Paikkakunta: UK
toxu kirjoitti:
Täs on miun täydet Sirkka-Liisat...Kuva


Huomasin tekeväni ihkaoikean slurps-äänen nähdessäni kuvan. Mikä on kevätlempparisi?

Kind regards,
Slave to Jeux de Peau

_________________
Tuoksut videolla. Suihkuta ja nauti.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 11 Huhti 2012, 18:11 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
^ En tiedä tarkoitiko Lutenseista vai noin yleensä...

En mene periaatteessa lainkaan tuoksujen suhteen vuodenaikojen mukaan. Voin helposti tarttua mihin pulloon tahansa, mihin aikaan vuodesta tahansa.

Lutenseissa ei miulla ole mitään kevätsuosikkia. Jeux de peauta (joka siis tosta kuvasta uupuu) on ollut miulla tosi kovassa käytössä viime kuukaudet. Siis mikä addiktiivinen tuoksu! Kuin huumetta!

Noin muuten, olen sen aiemminkin täällä kai maininnut että Comme des Garconsin Sodaa kuluu keväisin aika lailla. Siitä on siis selkeesti tullu miulle jonkunmoinen kevättuoksu, vaikka kyllä mie sitäkin voin helposti pitää vaikka keskellä marraskuuta. :)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 11 Huhti 2012, 18:52 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Tuo kuva sai muutamassa hetkessä aikaan reaktiokirjon ihastuksesta kateuteen. Ehkäpä sä Toxu oletkin oikeasti niin outo ja ihmeellinen kuin väität olevasi.

Lisää kuvia, muilta kans. Sitähän tuntee olevansa ihan normaali, kun on samanhenkistä verrokkiryhmää.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 11 Huhti 2012, 21:01 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 22:49
Viestit: 391
Paikkakunta: UK
Innostunut sonni postittaa vielä tämmöisen. En osaa lopettaa ajoissa. Unohtuivat laittaa eilen mukaan.
Kukat ja pistaasit.

_________________
Tuoksut videolla. Suihkuta ja nauti.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Huhti 2012, 18:03 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Jaakiem kirjoitti:
Keräätkö pulloja vai näytteitä? Paljonko niitä on kertynyt? Uskallatko arvioida, paljonko siihen on mennyt rahaa? Millaisen säilytysjärjestelmän olet keksinyt? Järjestätkö ne talottain, nenittäin, aakkosittain vai ovatko ne ihan sikinsokin?


Pulloja, näytteitäkin toki kertyy. Alkuvaiheessa jaoin muutaman kerran pulloja kahteen tai kolmeen osaan luotettaviksi osoittautuneiden henkilöiden kanssa, mutta totesin käytännössä, että haluan kuitenkin AINA sen kokonaisen pullollisen, jos rakastan kyseistä tuoksua, joten en ole enää vuosiin harrastanut dekantteja (silti toki toivon, että useampi talo myisi tuoksujaan 30 ml:n tai edes 50 ml:n pullossa).

Aika paljon (Basenotesissa on garderoobini, uteliaat voivat tsekata sieltä).

En halua ajatella sitä, se on oikein käytettyä rahaa. :wink:

Säilytän tuoksuni laatikoissaan kaapissa.

Jonkun muun mielestä ne ovat tod.näk. hyvin sekavassa järjestyksessä, mutta ne on järjestetty taloittain, koska samanmalliset lootat asettuvat parhaiten kimppaan. Muistan melko hyvin, missä mikin puteli luuraa ja löydän etsimäni käsikopelolla vaikka aamuhämärissä. :lol:

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Huhti 2012, 18:14 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
^Mahtava kokoelma, Tigrushka!

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Huhti 2012, 18:21 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Kiitos, on sitä rakennettukin kuin Iisakin kirkkoa... Toisaalta taas - siinä vain kävi näin. Aloin etsiä vaihtoehtoja lopetetulle lempituoksulleni ja löysin niitä sitten huomattavasti suuremman määrän kuin olin osannut edes kuvitella.

Olen aika keräilyyn taipuvainen ihminen: tuoksujen lisäksi kerään kirjoja, levyjä, leffoja ja kukkahuiveja.

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Huhti 2012, 18:55 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
*pyörtyy* *kops*

Aivan mieletön kokoelma tigrushka!! :shock:

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Huhti 2012, 20:03 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
OMG tigrushka, olen sanaton. Toxu ja tigrushka, jos jompikumpi teistä on halukas adoptoimaan aikuisen lapsen, olisin vapaaehtoinen.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Huhti 2012, 20:07 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Tai kaksi. Osaan laittaa ruokaa, neuloa, korjaan kodin pikku vekit ja laulankin kohtuullisesti.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20 Huhti 2012, 20:26 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Tigrushka ja mie emme ole juttuväleissä, mutta voin myöntää että aikanaan kun aloitin tuoksuharrastuksen, ihailin naisen makua, ja miulta löytyykin paljon samoja tuoksuja kaapistani. Jos olisin nainen, wardrobeni olisi makuni mukaisesti kai lähes identtinen.
Yleensäkin Basenotesilla on käynyt selväksi, että meillä suomalaisilla on poikkeuksellisen hyvä maku tuoksujen suhteen. 8)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 21 Huhti 2012, 14:34 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Hyvä tuoksukokoelma pelastaa paskoina päivinä ja auttaa vaikeista hetkistä yli. Plus muistuttaa siitä, että elämässä on aina toivoa: vaikka ulkona riehuisi maailmanloppu, aina voi käpertyä kotiin oman tuoksukokoelman ääreen. Näin aion tehdä mm. tänään.

(Sanon tämän kymmenen pullon tuoksukokoelman omistajan syvällä rintaäänellä, ja pohdin jospa sittenkin unohtaisin vaatteet ja asuntolainat ja alkaisin ostaa lisää pulloja.)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 01 Touko 2012, 10:43 
Poissa

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 17:17
Viestit: 63
Minulla on todellinen säilytysongelma :| Kaappitilaa on vähän ja tähän asti olen säilyttänyt tuoksuni erillisessä laatikossa kylppärissä. Boxi on umpinainen, mutta mietin olisiko kuitenkin parempi säilyttää tuoksuja kuivemmassa paikassa. Miten paha juttu kostea ympäristö on tuoksuille?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 01 Touko 2012, 10:50 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
^ Kosteus ei ole käytännössä mikään ongelma. Tuoksujen vihollisia ovat valo ja kuumuus.
Mutta eikös kylppärissä usein ole vähän lämpöistä, ja ainakin lämpötila saattaa siellä vaihdella jonkunkin verran..(?)

Itse en voisi kuvitella säilyttäväni mitään tuoksua kylppärissä. Huoli lämpötilasta sikseen; ei ne oikein mätsää siihen huuruiseen pönttöympäristöön...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 174 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 12  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 109 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group