Tänään on 20 Huhti 2024, 01:34

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 31 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29 Maalis 2012, 20:46 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Tsekkaa vaan, jos mahdollisuus on ja vastaan tulee. Ei tarvitse ottaa stressiä asiasta. Hyvinkin voi olla jossain maassa kaupassa. Se selittäisi sen, miksi sitä liikkuu netissä niin vähän ja hinnat heittelee hirveästi. Ei kehtaisi ruveta Yhdysvalloistakaan sitä tilaamaan, jos se on jossain Euroopan maassa perusmenneniä hyllyssä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29 Maalis 2012, 20:52 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Jaakiem, ole varovainen jos lähdet tilaamaan/ostamaan Yatagania. Sitä myydään monissa niche paikoissa kalliilla, mutta luotettavista nettikaupoista sitä saa postikuluineenkin paljon paljon edullisemmin. (esim. fragrancenet.com tai perfumeemporium.com.)

Jenkeistä voi huoletta tilata, ei tarvitse pelätä tullimaksuja.

Miun mielestä Yatagan on must have. Dynamiitti kamaa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29 Maalis 2012, 21:11 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Jep, siltä se on vähän vaikuttanut. Fragrance.netissä sen hinta näyttäisi olevan vain parikymppiä, mutta en ole uskaltanut tilata sieltä, kun siellä kirjoitetaan translator-Suomea. Sinä olet sieltä tilannut ja eivät ole pankkikorttia tyhjentäneet? (Meidän pitäisi avata ihan oma ketju ostokokemuksille ja arvioille paikkojen luotettavuusta)

Oon tykännyt niin monesta 70-luvun tuoksusta, joten tämä voisi olla hyvä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29 Maalis 2012, 22:19 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Taidan laittaa tuonne tilauksen, kun kerta Toxu sano, että uskaltaa. Tämä foorumi on kuin viinikerho alkoholisteille. Tästä ei hyvää seuraa. Arvaapa, jääkö yhteen pulloon, jos sieltä asti ryhtyy tilaamaan. Hinnat aivan toista luokkaa kuin Suomessa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 29 Maalis 2012, 22:34 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Jaakiem kirjoitti:
Taidan laittaa tuonne tilauksen, kun kerta Toxu sano, että uskaltaa. Tämä foorumi on kuin viinikerho alkoholisteille. Tästä ei hyvää seuraa. Arvaapa, jääkö yhteen pulloon, jos sieltä asti ryhtyy tilaamaan. Hinnat aivan toista luokkaa kuin Suomessa.


Samalla vaivalla voisit tilata Caronin Pour un Hommen. Oletko kokeillut sitä? Täysin erilainen kuin Yatagan, mutta olen aika varma että pitäisit siitä. Omalla tavallaan Pour un Homme on täydellinen tuoksu. Yksinkertainen, harmooninen sekoitus laventelia ja vaniljaa.
En tiedä onko sillä siulle mitään väliä, mutta molemmat näistä Caronin tuoksuista sai The Guidessa 5 tähteä.

Toivottavasti tilauksesi menee hyvin. Ainakaan miulla ei ole ollut mitään ongelmia. Ja toivottavasti pidät Yataganista! Se on suuri haaste!
Pidät siitä tai et, sen nyt voin ainakin luvata ettei se jätä sinua tai ketään muutakaan täysin kylmäksi...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Halpistuoksuja
ViestiLähetetty: 29 Maalis 2012, 23:09 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Ihan ensimmäisenä täytyy kommentoida, että en lähde Gogolin kanssa markettiin, enkä varsinkaan haistelemaan julkkistuoksuja. Syyn voin kertoa sitten tuoksutapaamisessa. :D Sen kuultuanne ymmärrätte varmaan minua erittäin hyvin...

Mutta sitten taas asiaan. Vasilisan labdanum kuulostaa todella kiinnostavalta! L'Occitanen Verbena on aika äkäinen, mutta sinällään kyllä asiallinen. Vasilisa: ota Labdanum mukaan treffeille, niin nuuhkitaan. Ja btw... hurahdin aivan totaalisesti Chanelin Venäjän nahkaan. Tuoksu sopii minulle todella hyvin.

Halpiksia saa myös Grassen pikkutaloilta tilaamalla. Esimerkiksi Fragonardilla ja erityisesti Galimardilla on todella edulliset hinnat omissa tuoksuissaan. Syy tähän on tietysti se, että tuoksut myydään suoraan tehtaalta, jolloin iso määrä välikäsiä jää pois. Kantsii tilata vaikka samplesetti tai sitten pyytää Gogolia tuomaan oma samplesettinsä mukana. Itse käytän G:n tuoksuista Aventurea ja F:n tuoksuista Siesteä.

Body Shopin tuoksuista käytin itse Activistia 15-vuotiaana. Mahtaakohan sitä enää saada. Tosin ko tuoksu voisi olla nykyään minulle liian makea. White mus on ihan ok, mutta kokonaisuutena jää mielestäni kyllä markettituoksujen tasolle. Semihalpiksista Zippo on ihan ok - aika teini tosin.

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2012, 00:03 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Toxu, nyt on tulossa Yatagan, Un homme, eau sauvage ja 15 muuta (joista moni onneksi vain sampleja). Pitäisikö nyt syödä viikko kaurapuuroa, jotta luterilainen omatunto hiljentyisi. Vai pitäisikö juoda lasillinen kuohuviiniä onnistuneiden hankintojen kunniaksi.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2012, 00:04 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Viimeksi kun minä olen saanut töissä kehuja tuoksusta, joskus viisi vuotta sitten, ne tulivat juuri Body shopin Activistista ja olin käyttänyt pelkästään sitä suihkusaippuaa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2012, 00:08 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Jaakiem, cin cin! Plus kaurapuuro on terveellistä!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2012, 00:16 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Jaakiem kirjoitti:
Toxu, nyt on tulossa Yatagan, Un homme, eau sauvage ja 15 muuta (joista moni onneksi vain sampleja). Pitäisikö nyt syödä viikko kaurapuuroa, jotta luterilainen omatunto hiljentyisi. Vai pitäisikö juoda lasillinen kuohuviiniä onnistuneiden hankintojen kunniaksi.


Syö viikko kaurapuuroa onnistuneiden hankintojen kunniaksi.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2012, 20:22 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
Vai tällaiseen kulutusjuhlaan ne budjettituoksut johtivat! Tuon Labdanumin tuoksutapaamiseen.

Kokeilin tänään White Musk EDT:tä ja ei. Ei ei ei. Muistoja yläasteen tyttöjen pukukopista. Böff!

CdG:n Sherbet ja Sitrus -sarjojen tuoksut ovat 35 e kipale.

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2012, 20:27 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Siis tarkoitatko että Raparperi maksaa 35 euroa? No sitten kyllä pidän siitä :lol:

Tämä ei ole ihan bargain basementia mutta heräteostin eilen Jo Malonen Pomegranate Noirin 44 eurolla. Kauhistuin ensin harkitsematonta hankintaani - en kai ostanut ällöhedelmää, josta en pääse millään eroon - mutta tämän päivän lämmössä se tuoksui kauhean viehkeältä. Eli luulen että se on ihan ok kevättuoksu mulle. Mutta siis tsekkaan Raparperin heti kun pääsen Helsinkiin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2012, 20:44 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
Happy halpis, sitä raparperi on! Musta pomagranate oli aika raju, mutta ehkä oikealla iholla ja oikeassa ilmastossa se toimiikin! :wink:

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08 Huhti 2012, 17:47 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Ihan kiinnostavalta vaikuttaa Korresin tuoksusarja. Suomessa nuo ovat varmasti hinnoissaan (edit. jep, tuplahinta Sokoksen verkkokaupassa), mutta Kreikasta tilattuna asettuvat tuonne kahdenkympin tienoolle per pullo.

Tämä kiinnostaa itseäni eniten (mmm... ...ambraa): http://www.pharmacy4u.gr/korres-mens-fr ... 15477.html

Itse Ellena on tämän taustalla, teetuoksut ovat usein mieluisia itselleni: http://www.pharmacy4u.gr/korres-feminin ... 15473.html

Ja tuo on ihan luotettava ostospaikka. Luulisin, että Sokoksella ja Stokkalla löytyy ainakin osa tuoksuista testattavaksi.

_________________
Oh deer.


Viimeksi muokannut Kamicha päivämäärä 08 Huhti 2012, 18:43, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08 Huhti 2012, 17:53 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Kiintoisaa!

Annankadun Korres-hoitolassa on muistaakseni myös tuoksutestereitä - tämä tiedoksi siltä varalta että Sokoksen ja Stockmannin valikoima on suppea.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 31 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 100 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group