Tänään on 18 Huhti 2024, 06:32

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Tuoksutreffit
ViestiLähetetty: 11 Huhti 2012, 11:30 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Sitten ois vielä semmoinen pyyntö, että voisitko sie Gogol tai joku muu uskaltautua haistelemaan sitä Eevan napaa ja tehdä siitä analyyttisen arvion vaikka tuohon arvostelu ketjuun...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksutreffit
ViestiLähetetty: 11 Huhti 2012, 11:33 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Ehei, Eevan napaa haistellaksesi sun täytyy kuule ihan itse vääntäytyä Helsinkiin :lol: (sori Eeva)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksutreffit
ViestiLähetetty: 11 Huhti 2012, 23:24 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Oon varmaankin eka, joka ehtii kommentoida tuoksutreffejä. Kommentoin nyt, kun huomenna en kumminkaan ehdi.

ISO KIITOS! Parhaat bileet ikinä!

Kaikki naiset olivat jotenkin käsittämättömän kauniita ja viehättäviä. Asiaan ei voinut olla kiinnittämättä huomiota heti kun astui sisään, huh! Ja tarkoitan nyt ihan joka ikistä paikalla ollutta, you know who you are. (Gogolilla on lisäksi sääret, jotka saavat 99% maailman huippumalleista kateellisiksi.) Monsieur Aigu oli upea, fantastinen tuoksu-connaisseur, ja drinkitkin oli sekoitettu täydellisesti. Olen päästä pyörälläni.

Jos en olisi näin väsynyt, hekumoisin enemmän. Tuossa vierellä makaa paperikassillinen tuoksuja testattavaksi. Ahhh.

P.s. Tällä ei ol tarkoitus tehdä ei-osallistuneita kateellisiksi, vaan PAINOSTAA JOKAISTA TEISTÄ osallistumaan ensi kerralla!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksutreffit
ViestiLähetetty: 11 Huhti 2012, 23:27 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
toxu kirjoitti:
Sitten ois vielä semmoinen pyyntö, että voisitko sie Gogol tai joku muu uskaltautua haistelemaan sitä Eevan napaa ja tehdä siitä analyyttisen arvion vaikka tuohon arvostelu ketjuun...


Seuraavilla tuoksutreffeillä voimme järjestää tästä nuuhkinta-shownumeron. EI HEIKOILLE.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksutreffit
ViestiLähetetty: 11 Huhti 2012, 23:33 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Ristiposti Eeva! (Eevalla oli hallussaan illan paras laventeli. Mutta mulle oli ihan uutta että Eeva osaa keimailla kameralle kuin mykän elokuvan diiva. Napa on pakko vielä saada ohjelmaan! Olen itsekin aivan tainnoksissa hyvistä tuoksuista. Ja huomasiko kukaan, Marialla taisi olla heti Aigun jälkeen illan terävin nenä.)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksutreffit
ViestiLähetetty: 11 Huhti 2012, 23:56 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Mulla puolestani nenä turtui kunnolla - ja olisi turtunut kaikki muukin vielä yhdestä cocktailista.. :wink:

Sydämestäni kiitos tästä upeasti järjestetystä illasta!! Olen kyllä ihan pöllömystynyt tästä kaikesta (ihan ilman drinkkejäkin).

Olette kaikki mielettömän ihania.

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group