Tänään on 25 Huhti 2024, 05:15

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 210 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Onko kukaan haistanut?
ViestiLähetetty: 18 Syys 2012, 12:53 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mohn kirjoitti:
Edit: kokeilin Banditia. Alku oli hyvin aldehydinen. Tuoksu muuttui pikkuhiljaa kohden patsulisuutta ja lopuksi minun ihollani tuoksuikin enimmäkseen patsuli. Mitenkään kovin nahkaiseksi en Banditia koe, vaikka se nahka toki siellä joukossa seikkaileekin. Bandit ei ole mun juttuni, todellakin ihan liikaa patsulia.


Eli se mun mysteeri näyte saattaa ollakin Bandit. Se ei vain vastaa sitä mielikuvaa ronskista nahkatuoksusta, joka on syntynyt nettiarvostelujen perusteella.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Onko kukaan haistanut?
ViestiLähetetty: 18 Syys 2012, 13:10 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
No ei todellakaan ole ronski nahka! Ainakaan minun ihollani. Olin ehkä vähän pettynyt siihen, miten vähän Bandit vastasi sitä mielikuvaa, jonka olin muodostanut lukemani perusteella, odotin sen olevan enemmän nahkainen ja jotenkin...no, raju tai jotain, nimensä veroinen. Minun iholtani ja minun nenässäni se tuoksuu aika kevyeltä aldehydi-nahka-patsulilta, painotus patsulissa.

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Onko kukaan haistanut?
ViestiLähetetty: 13 Loka 2012, 02:15 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Onko kukaan tuoksutellut Robert Piquetin Visaa?

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Onko kukaan haistanut?
ViestiLähetetty: 19 Marras 2012, 23:46 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 11 Marras 2012, 18:30
Viestit: 51
Onko kukaan kokeillut Wonderstruck Enchantedia, siis sita Taylor Swiftin tokaa? Tekisi kovasti mieli tilata se, mutta eipa ole tullut missaan vastaan testailtavaksi.

Ja tosiaan minulla on tama celebrity scent kausi meneillaan, jos joku ihmettelee miksi tallaista tuoksua kyselen :) :happy-cheerleadersmileygirl:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Onko kukaan haistanut?
ViestiLähetetty: 20 Marras 2012, 14:10 
Poissa

Liittynyt: 12 Huhti 2012, 16:24
Viestit: 524
Onko kukaan tuoksuttanut Parfums d'Orsayn L'Intrigantea? Olfactorialla on blogimyynnissä muutamia tuoksuja ja kyselin tuosta häneltä. Mietityttää kuitenkin sokko-ostos, kun en löytänyt juuri arvostelujakaan (muita kuin Olfactorian).

Kävi vain hauska sattumus eilen. Tulin ostaneeksi alekorista Coppolan Marie Antoinette DVD:n ja kun tulin kotiin, oli Olfactorialla tarjolla tämä tuoksu, jonka arvostelussa hän viittaa kyseiseen filmiin ja sen päähenkilöön :D Olen aina tykännyt seurailla tämmöisiä hauskoja yhteensattumia, joten jouduin tosiaan kysymään tuosta tuoksusta sitten O:lta...

Ja siis käykää kurkkimassa, mitä siellä on, itseäni ei kiinnostanut tällä erää muut tarjokkaat, enkä siis tästäkään ole kovin varma...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Onko kukaan haistanut?
ViestiLähetetty: 25 Marras 2012, 20:21 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Miltä tuoksuu Caron Montaigne? Fragranticassa on tosi ristiriitaisia arvioita, osan mielestä se haisee marsipaanille ja aurinkovoiteelle :yrjö: jotkut taas vertaavat Bvlgarin Jasmin Noiriin ja Moschino Coutureen :romance-heartsthree: Tuota saisi tosi halvalla netistä... :think:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Onko kukaan haistanut?
ViestiLähetetty: 27 Marras 2012, 21:02 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Loka 2012, 00:21
Viestit: 1147
Moi kaikki :aurinko: Kyselisin semmoisesta tuoksusta kuin Lanvin l`homme?Se on Alberto Morillasin luomus ja diggailen Morillasta,joten kysyisin mitä mieltä tästä tuoksusta ja mihin sitä voisi verrata?Kiitos jo valmiiksi :aurinko:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Onko kukaan haistanut?
ViestiLähetetty: 28 Marras 2012, 18:08 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Sumukorento kirjoitti:
Miltä tuoksuu Caron Montaigne? Fragranticassa on tosi ristiriitaisia arvioita, osan mielestä se haisee marsipaanille ja aurinkovoiteelle :yrjö: jotkut taas vertaavat Bvlgarin Jasmin Noiriin ja Moschino Coutureen :romance-heartsthree: Tuota saisi tosi halvalla netistä... :think:


Otan Montaigne sampleni mukaan treffeille niin saat haistaa ;) Sitä todellakin saa halvalla!

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Onko kukaan haistanut?
ViestiLähetetty: 28 Marras 2012, 18:52 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Kiitos Anna! :bow-blue:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Onko kukaan haistanut?
ViestiLähetetty: 06 Joulu 2012, 23:45 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Äh, mä unohdin!! Argh, anteeksi Sumukorento :sad: No ensi treffeille sitten!

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Onko kukaan haistanut?
ViestiLähetetty: 07 Joulu 2012, 00:04 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Oho, en mäkään muistanut sitä :D


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Onko kukaan haistanut?
ViestiLähetetty: 31 Joulu 2012, 13:58 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
Jos tää listaus pitää paikkansa, niin hämmentävän moni julkkismies viihtyy Creedin Green Irish Tweedissä. Onko se nyt niin ihmeellinen tuoksu? Vai nimenomaan sellainen yleismiellyttävä, joka ei ärsytä ketään?

Sama pätee naisten kohdalla Kai-talon saman nimiseen tuoksuun...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Onko kukaan haistanut?
ViestiLähetetty: 04 Tammi 2013, 16:34 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Loka 2012, 00:21
Viestit: 1147
Huusin Escada pour hommen pari päivää sitten.Vaikuttaa mielenkiintoiselta ja ilmeisesti vanhan koulun voimapesä.Onko kellään kokemuksia?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Onko kukaan haistanut?
ViestiLähetetty: 04 Tammi 2013, 16:36 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
^Noup :P
Naisten escadoista makea Magnetism on ihan ehdoton mun suosikki :romance-heartsmiley:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Onko kukaan haistanut?
ViestiLähetetty: 04 Tammi 2013, 21:57 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
christian777 kirjoitti:
Huusin Escada pour hommen pari päivää sitten.Vaikuttaa mielenkiintoiselta ja ilmeisesti vanhan koulun voimapesä.Onko kellään kokemuksia?


Omistan tästä harvinaisemman Eau de Parfum version. Olen aikoinaan omistanut myös EdT:n, mutta annoin sen pois...

Jep. Kyllä tämä tämän päivän standardeilla on aika lailla old school oriental. Konjakki/calvados toppi, joka kuivuu vanhahtavaan, puiseen ambra pohjaan. Lyön vetoa että tykkäät ainakin alusta. Itsellä EdT:n drydown muuttui kitkeräksi nenääni, kun taas EdP kantaa mehevää hedelmä-nouttia paljon kauemmin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 210 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 104 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group