Tänään on 24 Huhti 2024, 13:45

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 210 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Onko kukaan haistanut?
ViestiLähetetty: 31 Loka 2013, 22:17 
Poissa

Liittynyt: 12 Huhti 2012, 16:24
Viestit: 524
:D Hyvä, kiitos Sumu! Kyllä tuo näkemys saa vähän ainakin lykkäämään sokkoa 8-)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Onko kukaan haistanut?
ViestiLähetetty: 01 Marras 2013, 00:14 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
Mites uusi D&G pour femme intense (bongasin tämmöisen Sokoksen tuoreesta mainoslehdykästä)? Onko yhtä vaahtokarkkia kuin uusi normiversio, josta tosin lapsekkaalla tavalla tykkään n. kerran vuodessa tavaratalossa testattuna?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Onko kukaan haistanut?
ViestiLähetetty: 01 Marras 2013, 07:18 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
^Juuh, on se paksumpi Gourmand :aurinko:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Onko kukaan haistanut?
ViestiLähetetty: 01 Marras 2013, 12:24 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Elo 2013, 10:59
Viestit: 214
Olen tätä vissiin joskus kysäissyt jossain ketjussa, mutta koitetaas vielä.
Onko kukaan haistellut JPG:n Fragilea? Sehän on nyt vissiin lopetettukin, mutta välillä kun haahuilen Ebayssa tekisi mieli ostaa miniputeli ihan siksi kun se puteli on niin ihqu! :oops: Että sinänsä ihan sama millainen itse tuoksu on :D
Mutta jos jollakulla olisi tähän jotain kommenttia?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Onko kukaan haistanut?
ViestiLähetetty: 01 Marras 2013, 14:55 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
^Fragile on vihertävä Tuberoosa. HIeman pirskahteleva. ON hyvä, osta poies mini jos on saatavilla. :aurinko:
---- tämä siis perustuu mun muistikuvaan ko tuoksusta. :mrgreen:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Onko kukaan haistanut?
ViestiLähetetty: 01 Marras 2013, 16:39 
Poissa

Liittynyt: 05 Loka 2013, 04:00
Viestit: 838
Paikkakunta: Perä mettä
Minit on kyllä ihan mahtavia! Jos ne ei oo jotain tuotannosta poistettuja harvinaisia keräilykappaleita ja/tai superhypervintagea niin yleensä niissä pääsee kokeilemaan tuoksua suht edullisesti - ja jos tykkää, niin saa söpön matkapullon siinä lisäksi. Tosta puheena olleesta VC&A:n Firstistä esim. liikkuu paljon minejä eBayssa, ehkä näitten Kosmon suositusten jälkeen tilaan itsellekin :)

Onko kukaan haistellut L'Artisanin Premier Figuier Extremeä, kannattaako sitä hankkia? Nimim. bongasin minin :D

_________________
Blogi: Hierochloë arctica

Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Onko kukaan haistanut?
ViestiLähetetty: 02 Marras 2013, 01:27 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Njaalgahaisyeini kirjoitti:
Onko kukaan haistellut L'Artisanin Premier Figuier Extremeä, kannattaako sitä hankkia? Nimim. bongasin minin :D


Kannattaa katsoa hintoja kriittisesti. L'Artisanin omat joulusetitkin ovat tulleet jo myyntiin ja niissäkin taisi olla erilaisia minejä. Ainakin tämmöinen setti. Joulun jälkeen tuommoisen voi onnistua myös nappaa hyvällä onnella vielä alestakin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Onko kukaan haistanut?
ViestiLähetetty: 02 Marras 2013, 01:36 
Poissa

Liittynyt: 05 Loka 2013, 04:00
Viestit: 838
Paikkakunta: Perä mettä
Pätevännäköinen setti! Joko toi tai muutama näyte tuolta saattaa tulla mulle joululahjaksi itseltä.

_________________
Blogi: Hierochloë arctica

Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Onko kukaan haistanut?
ViestiLähetetty: 02 Marras 2013, 02:11 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Elo 2013, 10:59
Viestit: 214
Kosmoskukka; Kiitos, ja perhana mä ostan :D Kunhan ei haise vesimelonille, siinä on sellainen juttu mistä mä en tykkää..

Njaalgahaisyeini; Mä olen vallan tykästynyt minipulloihin. Ensinnäkin tällaista hömppää ihastuttaa niiden söpöys, mutta myös olen tullut pikkuhiljaa kriittisemmäksi sen suhteen mitkä tuoksut oikeasti tahdon isoina. Elämä on liian lyhyt siihen että kuitenkaan ehtisi käyttää kunnolla kaikkia tuoksuja :doh:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Onko kukaan haistanut?
ViestiLähetetty: 02 Marras 2013, 03:41 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Joulu 2012, 03:55
Viestit: 867
Paikkakunta: Tampester
Minun mielestäni kokopulloja voi hankkia, ja niistä nauttia, ilman että on edes aikomus saada käytettyä ne viimeiseen pisaraan. En pode minkäänlaista huonoa omaatuntoa tai ahdistusta hiljalleen kasvavasta täysin ylimitoitetusta pullokokoelmastani. Eihän ne nyt kuitenkaan niin paljoa tilaa vie.. :D :violin:

_________________
http://haistaite.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Onko kukaan haistanut?
ViestiLähetetty: 02 Marras 2013, 13:42 
Poissa

Liittynyt: 12 Huhti 2012, 16:24
Viestit: 524
Onkos kukaan testaillut Eldon Like This tuoksua? Siitä(kin) on palstoilla aika ristiriitaisia näkemyksiä. Nuohan ei ole edes kovin kalliita ja sitä hehkutetaan just tähän aikaan sopivaksi :romance-heartsmiley:

Houkutuksia, houkutuksia... Entä näkemyksiä?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Onko kukaan haistanut?
ViestiLähetetty: 02 Marras 2013, 13:53 
Poissa

Liittynyt: 05 Loka 2013, 04:00
Viestit: 838
Paikkakunta: Perä mettä
eiffelintorni kirjoitti:
Onkos kukaan testaillut Eldon Like This tuoksua? Siitä(kin) on palstoilla aika ristiriitaisia näkemyksiä. Nuohan ei ole edes kovin kalliita ja sitä hehkutetaan just tähän aikaan sopivaksi :romance-heartsmiley:

Houkutuksia, houkutuksia... Entä näkemyksiä?


En oo testannut, mutta himottaa, ja samplen sais tosi edullisesti Nerolilta. Aattelin kokeilla heti kun saan koko sampletilauksen sinne kasaan! Jos on sen saapuessa vielä ajankohtaista, niin paan tänne oman arvioni.

Kosmo ja calypso;
Mun minifanitusta ajaa lähinnä varojen vähyys, mutta en myöskään oo innostunut ainoaa kylppärin kaappia täyttävästä kokopullokokoelmasta tuoksuja, joita en kuitenkaan käytä. Tähän mennessä testatuista tuoksuista (joita on ehkä 20?) on todella iskenyt vain kolme, joista havittelen kokopulloa, ja olen tosi tyytyväinen että muut ovat sitten söpöjä minejä siellä taustakoristeena :moptop: Mutta kaikki kunnia niille jotka malttavat ostaa kokonaisia pulloja, siitä ei pidäkään potea syyllisyyttä :aurinko:

_________________
Blogi: Hierochloë arctica

Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Onko kukaan haistanut?
ViestiLähetetty: 02 Marras 2013, 14:54 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
calypso kirjoitti:
Minun mielestäni kokopulloja voi hankkia, ja niistä nauttia, ilman että on edes aikomus saada käytettyä ne viimeiseen pisaraan. En pode minkäänlaista huonoa omaatuntoa tai ahdistusta hiljalleen kasvavasta täysin ylimitoitetusta pullokokoelmastani. Eihän ne nyt kuitenkaan niin paljoa tilaa vie.. :D :violin:


Olen täysin samaa mieltä :whistle:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Onko kukaan haistanut?
ViestiLähetetty: 05 Marras 2013, 00:14 
Poissa

Liittynyt: 05 Loka 2013, 04:00
Viestit: 838
Paikkakunta: Perä mettä
Njaalgahaisyeini kirjoitti:
eiffelintorni kirjoitti:
Onkos kukaan testaillut Eldon Like This tuoksua? Siitä(kin) on palstoilla aika ristiriitaisia näkemyksiä. Nuohan ei ole edes kovin kalliita ja sitä hehkutetaan just tähän aikaan sopivaksi :romance-heartsmiley:

Houkutuksia, houkutuksia... Entä näkemyksiä?


En oo testannut, mutta himottaa, ja samplen sais tosi edullisesti Nerolilta. Aattelin kokeilla heti kun saan koko sampletilauksen sinne kasaan! Jos on sen saapuessa vielä ajankohtaista, niin paan tänne oman arvioni.


Hei eiffelintorni, tilasin juuri Like This -näytteen suoraan ELdO:lta (kaikki muut olisivat perineet järkkyjä postikuluja pelkästä sampletilauksesta ja sai maksaa PayPalilla). Eli multa saattaa irrota kiertoon lähiviikkoina, jos vielä kuumottaa enkä tykästy siihen liikaa. :D

_________________
Blogi: Hierochloë arctica

Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Onko kukaan haistanut?
ViestiLähetetty: 05 Marras 2013, 01:05 
Poissa

Liittynyt: 02 Huhti 2012, 12:26
Viestit: 782
Paikkakunta: Helsinki
^ Itse kun kokeilin eldon sivuilla laittaa yhtä näytettä koriin niin postikuluiksi tuli 5,50€, onnistuitko jotenkin halvemmalla?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 210 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 48 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group