Olen omistanut aina enemmän tuoksuja kuin olen kerennyt kuluttaa, joten montaa pulloa en ole elämäni aikana saanut käytettyä tyhjiin. Useammin olen antanut eteenpäin tai nakannut menemään tuoksuja kuin saanut ne kulutettua loppuun. Olen kyllä muutenkin hidas kuluttamaan tuoksuja 1-2 suihkauksen käyttötahdillani, tuntuu että ne eivät kulu millään vaikka käyttäisin pitkäänkin samaa tuoksua.
Kolme täysikokoista pulloa mitkä tulee mieleen on Boucheronin Boucheron, Nina Riccin Les Belles Liberty Fizz, ja CK One. Miniatyyreja olen käyttänyt myös joitain, ainakin LouLou, Tresor, JPG Classique edt ja edp. Kasa Yves Rocherin miniatyyreja ja pari täysikokoista tuoksua. Jos joku muistaa ysäriltä Date-tuoksut, niitä käytin loppuun kolme. Alkuperäisestä sarjasta punaisen, ja myöhemmin julkaistuista keltaisen ja vihreän. Tädiltäni saamista pullonpohjista olen käyttänyt loppuun muistaakseni Rochasin Byzancen ja sinisen Samban.
No olihan noita kuitenkin aika monta.
Tämän vuosituhannen puolella olen useammin kyllästynyt tuoksuun ja antanut sen eteenpäin kuin saanut mitään loppumaan. Olisikohan nuo Classiquet ainoat loppuneet kymmenen vuoden sisään? Toisaalta taas en toivokaan niiden tuoksujen loppuvan joista pidän, sehän tarkoittaa huonossa tapauksessa sitä että tilalle saa kauhean metsästyksen jälkeen vain reformuloidun tuoksun, joka on vain varjo entisestä. Tai pahimmassa tapauksessa jää kokonaan ilman!