Tänään on 17 Huhti 2024, 02:44

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 37 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Joulu
ViestiLähetetty: 24 Marras 2012, 12:41 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Tasan kuukausi jouluun. :obscene-drinkingcheers:

Oletko pyytänyt pukkia tuomaan jotain tuoksua? (ei ehkä kannata, sillä sitä äijää ei oo ees olemassa) Hemmotteletko itseäsi ostamalla tuoksun joululahjaksi? (ilman muuta kannattaa, olet sen ansainnut) Aiotko hankkia tuoksuja muille? (jos meinaat, niin muista että vain hyviä tuoksuja hyville tyypeille) Entä mitä tuoksua olet ehkä tottunut pitämään jouluisin? (varmaankin jotain joka blendaa hyvin paistetun kankun tuoksuun) Tiedätkö jo sen mitä pidät tänä jouluna? (jos jopa minäkin tiedän, niin ei se voi olla sinullekkaan turhan vaikeaa) Entä mitkä tuoksut yleisesti ottaen luovat sinulle jouluntunnelmaa? (muista että piparin/tortuntuoksusta kertomisen yhteydessä ei ole sallittua käyttää Wink-hymiötä, sillä joulu on viattomien ihmisten juhla)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Joulu
ViestiLähetetty: 24 Marras 2012, 18:44 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
No joopa joo. :text-givemebeer:

Itselläni on tuoksujen suhteen aikamoisiakin traditioita. Ensinnäkin, olen vuodesta 2003 lähtien joka joulu ostanut itselleni tuoksun joululahjaksi -- ihan olen paketoinut sen ja kaikkea, siis. Säälittävää? Haist home.

Tämän lisäksi olen myös hankituttanut läheisilläni muutamia joululahjoja. Miulle kun ei mikä tahansa v*tun tuoksu kelpaakkaan. :snooty:

Tänäkin jouluna olen saamassa ainakin yhden tuoksun. Itseltäni, tietenkin. Lahjapaperiin käärittynä. Säälittävää? Haist home.

Miulla on kaksi joulutuoksua ylitse muiden; kaksi tuoksua joita olen erityisesti oppinut joulupyhinä käyttämään: Rochas Man & SL Arabie. Ainakin viimeiset viisi vuotta on mennyt niin, että pidän Rochas Mania aatonaattona, ja Arabieta aattona. Joulupäivänä on sitten lahjatuoksun vuoro, tietenkin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Joulu
ViestiLähetetty: 24 Marras 2012, 19:06 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Sama täällä, jouluksi olen yleensä ostanut itselleni tuoksuja lahjaksi. Muutaman :P
Nyt mietinnässä on;
Ambre Narguile, Bond no9 West Side, Hermeksen uus Ambra tuoksu ja toisaalta kyllä tuo Guerlain Double Vanille myös kutkuttelis... onhan näitä,
usein olen pukeutunut jouluna Laura Biagiotin alkuperäiseen Veneziaan, joitain jouluja muistan viettäneeni Joop Femmen parissa silloin kun mulla oli se alkuperäinen versio tuoksusta. Yves Rocherin Cantate tuo myös jouluja mieleeni ja ylläri pylläri Cacharel:n Eden myös. :P Nämä nyt ainaski on sellaisia mitä oon joulun aikaan käyttänyt. :romance-heartsmiley:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Joulu
ViestiLähetetty: 24 Marras 2012, 19:17 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Hahhahaa! Itse ostetut lahjat on ihan parhaita. En kyllä ole niitä paketoinut... ...mutta mikä ihana tekosyy!

Jouluna käyttämiini tuoksuihin ei liity mitään ihmeellistä traditiota. Tänä jouluna tuoksu voisi olla PG:n pullapuu Indochine. Tai CdG Woodcoffee. Tai PdE Aziyade. Tai Vibskovin Type D - vaikka nimi ei jouluun johdattelekaan, niin tuoksu kyllä. Jotain mausteista ja lämmintä - ja vähän makeaa.

Tuoksulahjoja olen ostanut muutaman.

Minulle saa ostaa tuoksulahjoja... ...ainakin jos pääsen vähän opastamaan :mrgreen:

Joulun tuoksumaisemaan liittyy kyllä paljon nautiskeltavaa! Pidän todella paljon hyasintin tuoksusta - siis kukkana, ei iholla. Rakastan jouluisia mausteita - glögimausteita, piparkakkumausteita, munatotin muskottipähkinää. Kinkuntuoksua! Kuusi pitää olla tuoksun takia, vaikka pienikin. Jouluhan on ihan tuoksujen juhlaa...

Kuva

Mmmmmmm... ...munatotia...

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Joulu
ViestiLähetetty: 24 Marras 2012, 22:22 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Loka 2012, 00:21
Viestit: 1147
Ehkä Givenchy pi,au masculin tai Toxun mainitsema rochas man :think:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Joulu
ViestiLähetetty: 24 Marras 2012, 23:53 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Olen täyspäiväisesti niin tuhma ja renttu, etten saa lahjoja, edes itseltäni. Ehkä saan jouluaattona kuitenkin jotain hyvää ruokaa ja samppanjaa. Tuoksuista on turha uneksia. Jospa niitä on kertynyt jo vuoden aikana tarpeeksi.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Joulu
ViestiLähetetty: 25 Marras 2012, 10:43 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Kerrohan Toxu, mitä pukki tänä vuonna tuo?

Mulle pukki tuo Aedes de Venustasin ja ehkä jotain muitakin. Listalla on Arquisten Fleur de Louis, Jeux de Peau, Byredon Rose Noire ja pari muuta. Kaikkia pukki ei varmaan likviditeettisyistä pysty tuomaan, tyvärr.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Joulu
ViestiLähetetty: 25 Marras 2012, 14:37 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 23 Marras 2012, 19:22
Viestit: 19
Toivelistallani on PdE:n Ambre Russe (joka lukemastani päätellen jakaa täällä mielipiteitä, mutta minun ihollani tämä on ihan helmi.) Yritän pukin puolesta metsästää 50 ml putelia, sillä 100 ml mitä tahansa on minun käyttööni liikaa.

Yksi kestosuosikeistani jouluna ja talvella ylipäätään on Burberryn London for Men. Pippuria, piipputupakkaa ja portviiniä takkatulen äärellä. Taivaallinen drydown.

Tänä jouluna olen tosin ihan tuoksuton, sillä äitini saa pelkästä parfyymin ajattelusta astmakohtauksen.

_________________
my Mitsouko brings all the boys to the yard


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Joulu
ViestiLähetetty: 26 Marras 2012, 21:05 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Kesä 2012, 23:04
Viestit: 38
Paikkakunta: Ateena
Joulu - mika ihana tekosyy ostella itselle uusia tuoksuja, ja saada niita lahjaksi. Jo 12 vuotiaana toivotuimmat joululahjat olivat nimenomaan tuoksuvat paketit, ja tavaratalojan seka kemppareiden osastoilla olin kylla tuttu naky jo pikkujoulun aikaan valikoimassa niita '' pakkosaada joulutuoksuja''. Unohtumattomipia nuoren teinin tuoksupaketteja olivat tuolloin YR Venice tuoksusetti ja jokunen vuosi myohemmin tosi mausteinen 8e Jour. Vielakin nama edella mainitut tuo mieleeni lapsuuden parhaimmat joulut, seka tietysti Chanel 5 seka Van Cleef & Arpels First, joita mummoni yleensa kaytti aattoiltana, ja isa tuoksui joulusaunan jalkeen hienoisesti Kourokselta. ahhhh

Tata nykya mulla on omat joulutuoksutraditio, ja aatonaattona olen yleensa valinnut ''kuusenkoristelutuoksuksi'' jonkun woody tuoksun kuten Eau des Merveilles tai Wrappings. Aatto menee Kosmon kanssa samoilla linjoilla Biagiottin Veneziaa se olla pitaa, ja Joulupaivana sitten Fendin Fendi original. Tana vuonna vahvana joulutuoksu kandidaattina tulee olemaan Fendin Theorema, jota aion saastella sitten tuleviksi jouluiksikin. Joulun valipaivat menee perinteisesti joululahjatuoksuja nuuhkiessa,ja uudelta vuodelta yleensa alkaa jo Gourmandimmat tuoksut houkutella.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Joulu
ViestiLähetetty: 01 Joulu 2012, 17:31 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Eeva kirjoitti:
Kerrohan Toxu, mitä pukki tänä vuonna tuo?


Leikin että en tiedä. Leiki mukana.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Joulu
ViestiLähetetty: 03 Joulu 2012, 09:32 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Hei, jouluihmiset, mitä jouluun liittyvää meinaat tehdä tänään?

Lauantaina siirsin paperitähden kampauspöydän koristeesta olohuoneen ikkunaan. Pidän noista vanhanaikaisista paperitähdistä ja tuo on hieno yksilö, luonnonvalkoista karheaa paperia - ja vähän kultakiemuroita, valo tulee siitä läpi kauniin lämpimänä.

Eilen en tehnyt oikeastaan mitään, mitä nyt kynttilöitä polteltiin illallisella. Mutta se nyt on vakio muutenkin.

Tänään voisin ostaa siskolle ja miehelleen lahjan - ja paketoida lahjat lapsille.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Joulu
ViestiLähetetty: 03 Joulu 2012, 19:03 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:41
Viestit: 397
Paikkakunta: Uusimaa
Ostin murulle suklaakalenterin, olivat jo hyvässä alennuksessa. Piti ostaa ihan ajoissa, mutten ehtinyt.

Meillä ei ole mitään joulukoristeita, jotain pitäisi kehitellä. Ehkä jonkun kukkasen voisi ostaa, tai askarrella itse vaikka lumihiutaleita ikkunaan. En ole koskaan viettänyt joulua kotonani, joten ei ole tullut hankittua.

Tänään minulle tuli Etron Messe de Minuit, ja jos Cheap Smellsin paketti ei ole kadonnut postissa, niin sieltä pitäisi tulla Mitsouko. Nuo nyt riittävät täksi jouluksi, muilta en tuoksulahjoja toivo. Jouluna tuoksun luultavasti suitsukkeelta tai mausteilta.. Pitäisikin alkaa tonkia näytevarastoja ja nostella sieltä jouluisia tuoksuja helpommin saataville.

_________________
Sinistä pintaa


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Joulu
ViestiLähetetty: 03 Joulu 2012, 21:33 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Täällä soi joululevy (sekalaisia, parhaillaan äänessä Bobby Boris Pickett), ja vaimoke tekee piparitaikinaa. Sen ihanaan tuoksuun sekoittuu Annick Goutalin Eau du Fierin Saslikki-ketsuppimainen suolainen savuisuus -- ainutlaatuinen hajuvesi jota hölväsin äsken päälleni oikein runsaalla kädellä. Ehkä liiankin... *köhköh*


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Joulu
ViestiLähetetty: 05 Joulu 2012, 13:10 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Joulu, mulle rakkain kaikista juhlapyhistä. Paitsi että tänä vuonna on sen verran stressiä, että tuleva joulu ahdistaa koska aika ei saisi mennä niin nopeaan. Mulla on myös omat jouluperinteet ja tänä vuonna menemme miehen kotiin, jossa joulujutut eivät ole niin merkittäviä kuin mulle... Koska joulu kuitenkin tulee, niin parasta koittaa siitä nauttia. Vali vali :oops:

En oikein pyydä tuoksuja lahjaksi, koska haluamani tuoksut ovat niin kalliita. Miehelle kyllä heitin ilmaan, että Patchouli24 olisi kiva, mutta... olen jo monta kuukautta sitten osallistunut splittiin, josta mulle on tulossa tuota 20ml. Ainoa vaan, että koska jako tehdään isosta pullosta niin tässä kestää edelleen. Joko hommaan jo pullon itselleni tai sitten ostan ensi hätään jostain pikku tipan ja odottelen kärsivällisesti tuota 20 milliä. (Jos joku haluaa, voin diilata teillekin tuota, ml hinta on aika edullinen. mutta kärsivällisyyttä saattaa vaatia vielä hetken)

Mulla on aina täytynyt olla oma, aito joulukuusi. Niin iso kuin kämppään mahtuu. Nyt kämppä on pieni ja paikalla jossa kuusi oli viime vuonna, on nyt kirjoituspöytä. Eikä kuuselle tilaa oikein missään. Aaaapuaaa. Jotain täytyy keksiä, että Anna saa oman kuusen :enkeli:

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Joulu
ViestiLähetetty: 05 Joulu 2012, 13:26 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
Anna kirjoitti:
Mulla on aina täytynyt olla oma, aito joulukuusi. Niin iso kuin kämppään mahtuu. Nyt kämppä on pieni ja paikalla jossa kuusi oli viime vuonna, on nyt kirjoituspöytä. Eikä kuuselle tilaa oikein missään. Aaaapuaaa. Jotain täytyy keksiä, että Anna saa oman kuusen :enkeli:

Mie olen tähän asti viettänyt joulun aina vanhempieni luona, mutta sama juttu miulla, että oikea kuusi on oltava. Pari vuotta sitten oli niin kylmä joulun alla, että vanhemmat miettivät, ettei kannata hakea oikeaa metsästä, kun se karistaa neulasensa heti. Mie ilmoitin siinä vaiheessa, että joko oikea kuusi tulee tai mie en tule jouluksi sinne. Vanhemmat vaan tekivät siinä vaiheessa taktisen vedon ja ostivat tekokuusen vasta, kun olin jo saapunut joulun viettoon. Periaatteista kuitenkin piti pitää kiinni, niin kävin sitten itse sahaamassa jostain pihan laidalta sellaisen vajaan metrin mittaisen pikkukuusen, jonka koristelin sitten. :mrgreen:

Koska se "juttu" on se tuoksu, eikä se kuusen näkeminen...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 37 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group