Tänään on 28 Maalis 2024, 23:13

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Ostolakossa?
ViestiLähetetty: 02 Huhti 2012, 16:51 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Olen pohtinut jo pitempään ostolakon asettamista itselleni. Näytelaatikossa on paljon nuuskimattomia tuoksuja. ja ilmaisnäytteitäkin kertyy kiihtyvää tahtia - en ole edes kerennyt listata niitä tuoksukaappiini. Yksistään Esxensestä sain 40 lisää - nuuhkittavaa on siis loppuvuodeksi.

Punnitsen ostolakkoajatusta. Ehkä julistan itselleni nyt näytteenostolakon loppukuuksi. (Kokopulloja saan ostaa Helsingistä sillä CDG:itä ei ole helppo saada italiasta - samoin saan poiketa säännöstä jos käyn Amerikassa ja löydän jotain joka houkuttaa liikaa.)

Syynä ei ole säästäväisyys- Ei tämä ole kallis harrastus. Muta haluan keskittyä nuuhkimaan sitä mitä minulla jo on. Ostolakko kannustaa myös kävelemään ulkona näytteiden perässä ja aktiivisuuteen tuoksuvaihdossa.

Onko teillä tullut syystä tai toisesta tarvetta vetää välillä hanat kiinni? Haluatteko kertoa näistä tuntemuksista enemmän?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02 Huhti 2012, 17:01 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
Hanat ovat kiinni useinkin, sillä nykyisellä budjetilla joudun olemaan harkitsevainen näytteiden tilailun kanssa.

Pyrin tilailemaan näytteitä kuukauden parin välein, ja tutkimaan ari merkkien tarjontaa systemaatisesti. Siis periaatteessa. Oikeasti jumitan milloin missäkin, ja tilaamani näytteet saattavat pölyttyä lipastossa, kun ei houkuta (esim. Parfum d'Empire). Omaan varastoon on kuitenkin hyvä perehtyä ja mainstreamipikin hajuvesiosasto yllättää aika ajoin... vaikkei näytteitä kertyisikään.

Nyt ei ajatus luista.

Kokeile, miten ostolakko vaikuttaa hajuvesikäyttäytymiseesi?

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02 Huhti 2012, 17:17 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Muista ilmoittaa mulle mitä haluat seuraavaksi lainata (jos haluat lainata jotain)! Pakkaan torstaina ja lähdemme Suomeen perjantaiaamuna.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Ostolakossa?
ViestiLähetetty: 10 Huhti 2012, 20:14 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Olen ollut ostolakossa jo muutaman vuoden, työ- ja taloustilanteesta johtuen. Ainoat poikkeukset olivat pienen kemikalion lopettajaisista bongatut testerit (2 pulloa yhteishintaan 10€) toissa, ja yksi aleparfyymi (20€) viime kesänä.

Hyvin on mennyt, osittain siksi, että ehdin hulluimmassa vaiheessa kerätä ihan mukavan kokoelman, ja nyt minulla on ollut erinomainen tilaisuus keskittyä niihin tuoksuihin, joita minulla jo on ja joko löytää ne uudelleen tai tutustua niihin paremmin.

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 51 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group