Tänään on 29 Maalis 2024, 05:02

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 49 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 14 Joulu 2013, 10:38 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Nyt kun on ollut ruusuista puhetta monessa viestissä, niin Mallen Une rose on alkanut kummitella kovasti. Tulisikohan sitä käytettyä oikeasti?

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 14 Joulu 2013, 10:40 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Jos et tykkää niin mää voin sitten tykätä :aurinko:

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 14 Joulu 2013, 11:00 
Poissa

Liittynyt: 03 Kesä 2012, 16:51
Viestit: 160
Paikkakunta: Helsinki
Täälläkin tulisi varmasti käytettyä :P Mitä nyt yhden samplen verran on kokemusta niin oikein mehukas raikas ravitseva ruusu. Käytettävyys riippuu kaiketi ihan siitä kuinka paljon sattuu pitämään ruusuista. Ruusuisuuteni on mennyt niin pitkälle että nykyisin laitan ruusuvettä ihan kaikkeen.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 14 Joulu 2013, 17:04 
Poissa

Liittynyt: 05 Loka 2013, 04:00
Viestit: 838
Paikkakunta: Perä mettä
finanna kirjoitti:
La Vierge de Fer oli vahanäytteen perusteella ihan jotain muuta kuin odotin. Ei häiritsevän metallinen vaan täydellinen liljakimppu. Tekisi hillittömästi mieli tilata mutta en luota noihin vahoihin tippaakaan. Nestemuodossa se on kuitenkin minun tuurillani ja nahallani täysin käyttökelvoton. Mutta... TAHTOO, TAHTOO! :banana-blonde:

Njaalgahaisyeini: helpottuiko nahka-Alienin kaipuusi jo?


Höhöö, helpottui, KIITOS! Se oli lähes prikulleen sama tuoksu kuin emäaluksensa, hyvä etten tilannut sokkona. Testailen vielä toistekin varmuuden vuoksi, mutta ainakaan mun nokalla siitä ei pahemmin nahkaa erottunut. :)

Nyt olen haistellut tosi paljon tummia ja mausteisia tuoksuja ja tekisi mieli jotain kevyempää. Kuvausten perusteella Moschinon Funny! voisi toimia ja todnäk sellaisen tilaankin. Parfyymi.fi:n hinnoilla ei sokkohankinta hirvitä. Jostain syystä Rihannan Rogue kiinnostaa myös. Pullo on jo täysi irtiotto edellisistä (onneksi!) ja haaveilen, että imagon päivitys yhden yhteiskuntaluoka verran ylöspäin heijastuu myös itse tuoksuun. :think:

_________________
Blogi: Hierochloë arctica

Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 14 Joulu 2013, 18:10 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 03 Heinä 2013, 12:13
Viestit: 344
Paikkakunta: Kuopio
^ minulla oli ihan samat kärvistelyt kesällä. Ja ihan sama johtopäätös. Neste on eri väristä mutta ero alkuperäiseen olematon.

_________________
Parfumo-profiili


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 14 Joulu 2013, 19:28 
Poissa

Liittynyt: 05 Loka 2013, 04:00
Viestit: 838
Paikkakunta: Perä mettä
finanna kirjoitti:
^ minulla oli ihan samat kärvistelyt kesällä. Ja ihan sama johtopäätös. Neste on eri väristä mutta ero alkuperäiseen olematon.


Ok, en siis ole anosminen tms. Mun puolesta Alienista voisi kyllä ihan hyvin tehdä kunnollisen nahkaversion jossa se karsea hapan puu (siis ainakin mun päällä hapan) vaihdettaisiin joksikin nahaksi. Toimisi varmasti jos tekisi kunnolla, mutta ei kannata varmaan toivoa liikoja. :violin:

_________________
Blogi: Hierochloë arctica

Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 09 Maalis 2014, 17:34 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Hiram Green Moon Bloom edelleen kummittelee. Tuberoosaa tietty :P Kyllä mä sitä jostain näytteen verran hankin, mutta en varmana tilaa Ausliebezumduftista, en maksa sitä hintaa (ja postareita) yhdestä näytteestä, varsinkin kun talolla on tarjolla 5ml putilokin. Jolle tosin tulee turhan paljon hintaa pulloon verrattuna... :roll:

Onko kukaan päässyt haistamaan sitä?

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 13 Maalis 2014, 02:58 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 03 Heinä 2013, 12:13
Viestit: 344
Paikkakunta: Kuopio
Musc Ravageur alkoi kummitella mielessä. Ohitin tämän mukavana mutta tylsänä mutta jostain syystä kaipaisin nyt imelää laventelihuopaa. No, ehkäpä tämä menee ohi. Toisaalta travelkittisplitti olisi helppo ja halpa tapa :eusa-think:...

_________________
Parfumo-profiili


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 26 Maalis 2014, 22:12 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Vieläkin ajattelen sitä Une Rosea. Mutta tajusin, että minulla on vielä pahempi mörkö, joka pulpahtelee mieleen aina toisinaan; kohta varmaan ostaa pamautan Tompan for Men Extremen sokkona. Tän on pakko olla niin mun...

Top note: Thai Basil, Coriander, Chamomile, Cardamom, Cinnamon Bark, Persian Lemon, Cistus,

Middle note: Black Plum, Parma Violet, Atlas Cedarwood, Sandalwood, Saffron, Thyme, Brogiotto Black Fig,

Base note: Rum, Haitian Vetiver, Caramel, Vanilla, Black Truffle, Fir Balsam, Leather, Amber, Patchouli, Shoyeido Incense,

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 26 Maalis 2014, 22:18 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Onpas täyttä tavaraa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 01 Huhti 2014, 19:37 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
Midnight in Paris kummittelee. Kiinnostaisi testata ja tietää, onko se kuinka unisex (ja miten vahva nahka siinä on), mutta ei ole nyt innostusta ja aikaa testailla muuten näytteitä, niin en jaksaisi tilatakaan..


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 01 Huhti 2014, 21:36 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Mun mielestä se ole niinkään nahkainen, vaan enempi muovinen. Vähän kuin pyörän sisäkumi. Pääasiassa valkomyskituoksu mun mielestä.

Täysin unisex. Sen kanssa unohtaa, että kyseessä on miehille myyty tuoksu.


Viimeksi muokannut Jaakiem päivämäärä 01 Huhti 2014, 21:37, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 01 Huhti 2014, 21:37 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
Jaakiem kirjoitti:
Mun mielestä se ole niinkään nahkainen, vaan enempi muovinen. Vähän kuin pyörän sisäkumi. Pääasiassa valkomyskituoksu mun mielestä.

Ouch, hyvä tietää. Rauhoittui mielihalut kummasti. :D


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 01 Huhti 2014, 21:40 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Harmi että ehdin swapata tuon pois, muuten olisin voinut tehdä näytteen. Tuota on ainakin ennen näkynyt nettioutleteissä halvalla.

Haisee aika lailla Bvlgari Blackilta, mutta ehkä pehmeämpi, mutta sen sinä varmaan jo tiesitkin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Möröt mielen päällä
ViestiLähetetty: 03 Huhti 2014, 13:17 
Poissa

Liittynyt: 05 Loka 2013, 04:00
Viestit: 838
Paikkakunta: Perä mettä
Womanity les Parfums de Cuir. Sokko vai ei????

_________________
Blogi: Hierochloë arctica

Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 49 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group