Tänään on 28 Maalis 2024, 19:44

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 02 Huhti 2012, 19:41 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Oletko tutustunut tuoksupyörään?(www.fragrancesoftheworld.com/external/wheel/index.html) Tulostin muutamia kappaleita tuoksupyöriä, koska ajattelin joku päivä sijoittaa ihan mielenkiinnon vuoksi omat tuoksuni pyörän päälle. Siitä näkisi hyvin, miten leveällä tai kapealla sektorilla pystyy pyörällä liikkumaan. Olen yrittäjänyt laajentaa omia näkemyksiäni ja mieltymyksiäni, mutta aika varmaan aika kapealle olen vielä jäänyt. Uskallan jo katsomatta sanoa, että suosikkituoksuni ovat järjestään joko oriental woody tai aromatic fougere -ryhmistä.

Miten teillä, miten sijoitutte tuoksukartalle?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 02 Huhti 2012, 23:36 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Ooh, tämä hyvä aloitus oli vähällä hautautua. Kiitos mainiosta kysymyksestä Jaakiem!


Kuva

Mulle tuon pyörän kehällä henkinen koti on orientaalien tontti. Kun aloitin intensiivisemmän nuuhkinnan, kotikenttäni oli pyörän kolmannes joka alkaa kukka-orientaaleista ja jatkuu sammaleisiin puihin.

Nyt makuni on laajentunut, ja olen löytänyt oikeastaan jokaisesta lohkosta lempituoksuja (tämä olisikin stimuloiva ja haastava aiheryväs tulevaisuuteen: nimeä joka sektorilta yksi suosikki!). Minulle vaikeimmat sektorit ovat hedelmät ja vesituoksut.

Teillä miehillä on paljon vähemmän valinnanvaraa: teidän on melkein pakko tykätä aromaattisista saniaisista, tai sitten ryhtyä sukupuolenkorjaukseen. Vai mitä tuumaatte?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03 Huhti 2012, 00:58 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
No mä olen se sekatavarakauppias eli kaikki menee. Tosin luulen kyllä, että jossain vaiheessa osaan profiloida itseni ainakin jotenkin spesifimmin eli en minä taida ihan kaikesta tykätä ihan yhtä paljon. :wink:

Off topic: Koin juuri pelottavan voimakkaan Déjà vu-kokemuksen. Lukiessani Gogolin viestin toista kappaletta muistin nähneeni ja lukeneeni sen joskus aikaisemmin. Kun aloitin lukemaan viimeistä kappaletta tiesin mitä siinä lukee ennen kuin luin sen. Hui, spooky!!!

Koen suhteellisen usein noita Déjà vu-juttuja. En osaa selittää niitä mutta omalta kohdaltani olen tullut siihen johtopäätökseen, että olen kenties nähnyt ne unessa. Ja nyt varmaan viimeistään saan jonkin sortin hullun maineen. :lol:

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03 Huhti 2012, 07:16 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Minulle pyörän hankalimpia ovat kukkien kolmannes ja vesi. Tosin viikonloppuna tajusin, että Fragrantica luokittelee yhden kesäsuosikkini, Hermesin Välimeren akvaattiseksi tuoksuksi. No enpä välitä kikkaretta, omaan nenääni se on vihreä, jolla on vieläpä vankka puinen jalusta.

Ehkä läheisimpiä yksittäisiä ryhmiä ovat puiset orientaalit ja vihreät.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03 Huhti 2012, 18:36 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
En kyllä osaa itseäni tuonne sijoittaa. Floral oriental .. soft oriental .. Puinen puoli.. Hmm..

Varmaa on vain vetäytyvä suhtautumiseni siniseen ja vihreään tuoksumaailmaan..

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 10 Huhti 2012, 17:09 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Itämaiset ovat aina olleet suosikkejani, varsinkin puiset ja mausteiset. Toiseksi eniten pidän (tammi)sammaleisista Chypre-tuoksuista.

Vaikka pidänkin joistain kukkaistuoksuista, ne eivät enimmäkseen ole minun juttuni. Ne ovat myös mielestäni ne kaikkein aivastuttavimmat tuoksut.

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 43 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group