Tänään on 28 Maalis 2024, 17:17

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 25 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Mainstream-suosikit!
ViestiLähetetty: 01 Helmi 2014, 12:38 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Elo 2013, 10:59
Viestit: 214
Täällä meillä päin on kaksi isoa tavarataloa, Prisma ja City-market, niistä saa vaan lähinnä julkkituoksuja ja jotain muuta halpiksia. Prismassa olevista tykkään kovasti Salvador Dalin Lagunasta ja Dalissimesta. Julkkistuoksuista Kate Mossin Lilabelle on sellainen mistä tykkään.

Prisman yhteydessä on kyllä sitten Emotion, josta saakin jo useita merkkejä. Chaneleitakin. Chanelin tuoksuista tykkään itse eniten Cristallesta ja Cocosta.
Sitten sieltä saa Dolce Vitaa, mun suurta rakkautta. Gaultierin Classique on hyvä, ja tykkään myös Opiumin eri versioista. Euphoria olisi kanssa ostolistalla joskus. Tresorista pidän myöskin.
Ja on siellä monia muitakin hyviä. Mun mielestä Versacella on joitain kivoja myös.

Tuoksut kun tulee nykyään ostettua etupäässä netin kautta niin joutuu oikein miettimään että mitäs siellä Emotionissa olikaan. Mutta varsinainen tavaratalohan se ei ole. Täällä päin vaan on tossa ihan Prisman vieressä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Mainstream-suosikit!
ViestiLähetetty: 01 Helmi 2014, 19:53 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 12 Loka 2012, 09:22
Viestit: 660
Paikkakunta: Jyväskylä
Miun tavaratalosuosikit (=saatavilla useimmilta Sokoksilta ja Emotioneilta nyt ainakin) ovat varmaan Versacen Versense, Chanelin Coco Noir ja Giorgio Armanin Acqua di Gioia. Kenzon L'eau par Kenzo Eau Indigo naisille oli pitkään miun yleisin käyttötuoksu, mutta nyt olen vähän kyllästynyt siihen + se toimii miulla kesällä paremmin kuin talvella. Shiseidon Zen Secret Bloomista tykkään myös, mutta se on varmaan kadonnut jo useimpien tavaratalojen valikoimista, kun oli limited edition. Diorin Dune on myös kova, mutta vähän turhan mielipiteitä jakava ehkäpä. :mrgreen:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Mainstream-suosikit!
ViestiLähetetty: 02 Helmi 2014, 10:43 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Tavaratalosuosikeistani mahtava Le Feu d'Issey on menty lopettamaan. Joop!in All about Eveä ei näy enää Suomessa tavarataloissa, mutta sitä saa helposti halpisnettikaupoista ainakin. Kaikkien aikojen omena, olen käyttänyt monta 30ml pulloa. Tykkään paljon D&G:n Light Bluesta, siinä ei ole mitään muuta vikaa kun tuoksun kuluneisuus huikean suosion myötä. Se mediterranean-flankkeri oli myös ihan freesi ja hyvä. Suomesta ei taida saada enää myöskään L'Or de Torrentea, tyylikäs ja persoonallinen kahviarominen orientaali kannattaa metsästää käsiin, jos orientaalit yleisesti ottaen putoavat.

On tosiaan vähän outoa, että Guerlainin ja Chanelin klassikoita saa nykyisin metsästää kissojen ja koirien kanssa. Ennen niitä sai kyllä ihan pikkukaupunginkin kemikaliosta. Suosikkini on ehdottomasti Guerlainin Jicky, jota minulla ei vielä ole. Shalimariakin minulla on pullo, mutta se haisee iholla liikaa nielurisapropulle minun makuuni - ällöttää yhdessä raskaan vaniljan ja opoponaksin kanssa. Huoneessa tai vaatteille suihkutettuna toimii paremmin. Chanel ei ole minun taloni, ne aldehydimäärät ovat nenälleni keskimäärin ihan liikaa. No 19: voisin varovasti käyttää, pidän galbanumista, tuoksu on ihmeellisen vihreän ajaton sielultaan. Mutta enemmän pidän modernista galbanumpommista, Margielan untitled:istä - sitäkin saa Suomessa ainakin Stokkalta. Guerlainin Aqua Allegoria -sarjan uutuudet tsekkaan aina, mutta ei minulla hyllyyn ole vielä päätynyt kuin Herba Fresca.

Julkkistuoksut, en varsinaisesti välttele niitä, mutta toisaalta tuo tapa markkinoida ei mitenkään vetoakaan. Ja pullot/pakkaukset ovat usein järkyttävän rumia. Mutta heti tulee mieleen täältäkin yksi helmi, J Lo:n Miami Glow on hieno kesäinen ihotuoksu.

Miesten puolelta suosikkeja joskus toiste...

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Mainstream-suosikit!
ViestiLähetetty: 02 Helmi 2014, 11:06 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
^Chaneleiden häviäminen pikkukemppareista lienee maahantuojiin voisi kääntää katseet, kun pien yrittäjien täytyy ottaa koko repertuaari. Ei voi vaan saada mitä haluaisi... .

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Mainstream-suosikit!
ViestiLähetetty: 02 Helmi 2014, 11:19 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Niin varmaan onkin. Maahantuoja on liian suuri, haluaa leikkiä vaan suurten kanssa.

Kotimaasta tuoksuja metsästävän kannattaa minusta tsekata myös Korresin, L'Occitanen ja Lushin valikoimat, kun putiikki tai myyntipiste sattuu matkan varrelle. Lushin myymälössä on tosin mahdotonta haistella mitään. L'Occitanen Amber ja Eau des Baux ovat aivan mahtavia tuoksuja. Talolta löytyy valikoimaa myös kevyitä ja raikkaita tuoksuja kaipaavalle. Minulla on työlistalla Lushin kukkaistuoksujen kotihaistelu, minulla on tunne, että sieltä voi löytyä joku helmi traditionaalisten kukkaistuoksujen vieroksujalle.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Mainstream-suosikit!
ViestiLähetetty: 02 Helmi 2014, 12:45 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Ei apua, miten olen onnistunut unohtamaan suosikkini, Lolita Lempickan L:n! Muutenkin Lempicka punkeaa ulos kivoja tuoksuja. Myös Moschinon tuoksut ovat minusta hyviä, vaikka yhtään ei ole omaan garderobiin päätynyt. Pradan naistenpuolen ambra on ihana. Aikanaan käytin pitkään Lancomen Tresoria, saatan ostaa nostalgiasyistä joskus jonkun pikkupullon.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Mainstream-suosikit!
ViestiLähetetty: 02 Helmi 2014, 14:42 
Poissa

Liittynyt: 05 Loka 2013, 04:00
Viestit: 838
Paikkakunta: Perä mettä
Paljon hyviä tuoksuja täällä, laajenee taas omakin testauslista :)

Cacharelin tuoksuja saa ainakin Stockilta, Catch Me vaikuttaa tosi kivalta ei-painostavalta kevyt-Alienilta. Noa on vähän saippuainen mun makuun, mutta valkomyskien ystävät varmaan nauttivat.

_________________
Blogi: Hierochloë arctica

Fragrantica


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Mainstream-suosikit!
ViestiLähetetty: 01 Heinä 2015, 19:14 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 15:37
Viestit: 485
Estee Lauderin Aromatics Elixir ja Knowing ovat minusta ihan lyömättömiä. Ensin mainitun nimi ei tosin houkuttele kokeilemaan. AE on patsulituoksu, Knowing järeä ruusuchypre.

_________________
http://otavainu.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Mainstream-suosikit!
ViestiLähetetty: 01 Heinä 2015, 19:22 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 15:37
Viestit: 485
Joo siis hupsista, Aromatics Elixir on tietenkin Cliniquen tuote.

_________________
http://otavainu.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Mainstream-suosikit!
ViestiLähetetty: 20 Heinä 2015, 22:08 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Mielestäni Narciso EdP on mainio. Omalla ihollani todella myskinen ja maitoinen, poikkeaa valtavirrasta.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 25 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 34 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group