Tänään on 28 Maalis 2024, 15:25

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Tervetuloa!
ViestiLähetetty: 23 Maalis 2012, 21:37 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Pistetään nyt huvin vuoksi tällainenkin pystyyn. En tiedä viihdynkö täällä edes itse :D


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25 Maalis 2012, 23:25 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Muuten, foorumin ulkonäön vaihtaminen on jokaisen foorumilaisen oma tehtävä, ymmärtääkseni moderaattori ei voi määritellä yhtä kaikille näkyvää tyyliä. Default on tuo subSilver ja jokainen voi sitten omista käyttäjätiedoistaan käsin vaihtaa haluamansa tyylin. Tosin niitä on vain se kolme. Moderaattori voi tosin ymmärtääkseni valita sinne valittavien tyylien listaan lisää erilaisia tyylejä valittavaksi.

Mites avatarit, en löytänyt mistään kohtaa josta olisi voinut sellaisen itselleen laittaa. Onko Gogol semmoinen ominaisuus jossain moden klikkailujen takana?

Olen käytettävissä moden tehtäviin jos tarvista. Hirveästi ei ole kokemusta (olen ollut vain yhdellä foorumilla apumoderaattorina joskus aikaa sitten) mutta se tuskin hidastaa kauheasti. :wink:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25 Maalis 2012, 23:43 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Pääset heti modeksi Mohn kun mä keksin mistä sitä säädetään. (Kliksutin kaikki valikot nopeasti läpi mut emmä osaa enää käyttää foorumia.)

Sen sijaan sain vaihdettua oman näkymäni puuterinväriseksi ja laitoin teillekin tyrkylle vaikka mitä näkymiä - huomannette että valitsin ne nimen, en ulkonäön perusteella.

*Voi* olla että tää phpbb-pohja on niin vanhanaikainen ettei tämä salli avatareja ollenkaan. Tai sitten en ole löytänyt niitäkään vielä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26 Maalis 2012, 17:39 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Itse yritin laittaa avataria, mutta se näyttää vaativan hyvin pientä kokoa. Omasta kuvakansiostani en mitään niin pientä löytänyt, täytyy myöhemmin koittaa fiksata...

Miun mielestä tää foorumi näyttää ihan hyvältä. Aikas harmi jos tästä ei tule mitään, mutta eipä se maailma siihen kaadu.
Itse osallistun kuitenkin tähän mieluummin kuin huutelemaan bloggareille. Foorumi formaatti on yksinkertaisesti antoisampi. Toivoisin että useammat ajattelisivat samoin :roll:

En toivo blogien kuolemaa, mutta mielestäni foorumissakin voi helposti toteuttaa itseään.

Tämmöisissä tilanteissa törmään aina hämmästykseen siitä kuinka ekslusiiviseen harrastukseen olen hurahtanut. Toivon ettei se olisi sitä ihan niin paljon. :?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26 Maalis 2012, 17:48 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Eksklusiivisuus voi olla hyväkin asia kunhan emme kuole sukupuuttoon! Olen jatkuvasti hämmästynyt siitä miten fiksuja lukijoita blogiini ja sitä kautta tälle foorumile on eksynyt.

Olisi kiva, jos jaksaisimme pitää molemmat elossa - foorumin ja blogit!

Musta näissä on puolensa ja puolensa. Blogissa musta on helpompi avata kokonaan uusia teemoja ja suuntia ja keskusteluja (siellä voi alustaa vähän) - ja sinne on kai teidän itse kunkin ollut aika helppoa liittyä mukaan. Toisaalta hyvät keskustelut katkeavat siellä kun blogi tietysti päivittyy jos ei halua kuolla.

Mutta Toxu pysy täällä puutarhurina!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 26 Maalis 2012, 23:01 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Ihanaa, Gogol!! Mahtavaa, että olet nähnyt vaivaa ja perustanut meille tämän foorumin. :)

Itse lienen epäsäännöllinen kirjoittaja, mutta ehdottomasti mukana.

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27 Maalis 2012, 01:20 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
En usko olevani ainoa kun sanon villiintyneeni tästä foorumista jo melkoisesti..? Tämä on iso ja hieno juttu, todella!! Haluaisin kovasti mainostaa tätä jo blogissani, sillä tämä EI VOI OLLA pelkkä yhden viikon kokeilu. :)

Ps. Itse käytän pienisievae-lookkia, joka tuli siis oletuksena ainakin mulle..

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 27 Maalis 2012, 10:14 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Mä laitoin kaikille pienisievae-lookin defaultiksi, koska tämä oli minusta kaikista tarjokkaista selkein ja unisexein, mutta jos vihaatte tätä vihreää, saatte näprättyä foorumin ulkonäön itsellenne erilaiseksi. Lisäksi tämän näyttää siedettävältä iPhonen ruudusta, josta itse usein päädyn keskusteluja seuraamaan.

Ehdotan, että äänestämme foorumin kohtalosta viikon päästä - siis ensi viikonloppuna, vaikka sunnuntaina aprillipäivänä niin äänestystuloksen voi tulkita miten vain! Jos tämä mesta vakiinnuttaa asemansa ja keskustelee villisti siihen mennessä, ei ainakaan mulla ole mitään halua tappaa tätä. Joten mainosta ihmeessä blogissasi (mutta laita myös disclaimer että kyseessä on alkuun kokeilu - jos tämä ei ota tulta, en itse ainakaan jaksa tätä tekohengitellä kovin pitkään).

Olen siinä mielessä foorumiveteraani että voin sanoa että noin 15-20 ihmisen porukka on hyvä fooruminpyörittäjä - homma ei silloin heti kaadu vaikka joku ei ihan joka päivä kirjoitakaan tai joku kyllästyy.

Mustakin tämä kyllä antaa lisäarvoa ohi pelkän blogin. Olette vain niin hyviä tyyppejä, kanssanne on hauska hengata (josta syystä myös tulen blokkaamaan itseltäni pääsyn tänne työaikanani :D ) ja on ihana kun ihmiset avaavat uusia aiheita.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group