Tänään on 28 Maalis 2024, 19:39

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 49 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Parhaat tuoksut sänkyyn?
ViestiLähetetty: 07 Huhti 2012, 12:17 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Siitäs taas saitte!! In your face! :evil:

Tai siis, ähäskutti, tarkoitan nukkumista. Joopa, nukkumistapa hyvinkin... :wink:

Ei, oikeasti...mitä tuoksua laitatte, jos mitään, kun käytte illalla tutimaan? Kenties jotain rauhoittavaa laventelia, vai jotain stimuloivampaa?

Itse käytin aikanaan paljon nukkumaan käydessäni Kenzon nyt jo lakkautettua Time for Peace pour Lui tuoksua. Se oli vieno, makeahko, ja kaunis vanilja-kastanjainen tuoksu Annick Menardolta. Suihkuttelin sitä iholleni, ohimoille, ja monesti myös tyynyliinalleni.

Mitä ihmettä liikkui päässäni pari vuotta sitten kun möin pullon pois? En ymmärrä. Ainut looginen selitys on se että sain jonkunlaisen aivohalvauksen.
Hirveä on ikävä tätä tuoksua, mutta yllätys yllätys, sitä ei saa enää mistään.
Muistakaa hyvät ihmiset neuvoni *Uutena tuoksujen äärellä - miten pääset alkuun?* topikissa!

Nykyisellään suosikki tyynyliinatuoksuni on Diorin Hypnotic Poison. Menardoa sekin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07 Huhti 2012, 12:30 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Mahtava avaus! Mulle sänky on yksi keskeisimmistä nuuhkimispaikoista. Otan sinne pyhät ja pahat mutta myös kiltit ja turvalliset. Ja lisäksi kaiken sen mitä en kehtaa käyttää julkisella paikalla. Ainoa juttu jota sinne en vie ovat yli-intellektuaaliset friikit, jotka ovat yleensä helpompia kestää päivänvalossa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07 Huhti 2012, 13:23 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Rauhan ja rakkauden tyyssijaan kuuluu minulla No. 5. Marilyn oli viisas nainen. Myös luonnolliset ja simppelit tuoksut, joilla on rauhoittava vaikutus. Esim. Acorellen R de Rose.

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07 Huhti 2012, 15:18 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Minä en vie vuoteeseen kuin miehen. toxu, you asked for it :lol:

No mutta joo, joskus tulee tarkoituksella tuoksuttua muullekin kuin itselle vuoteeseen mennessä mutta se ei ole silloin pelkästään itseäni varten. Mitään tiettyjä tuoksuja minulla ei ole tätä varten. Joitakin tuoksuja en tosin käyttäisi, kuten esim. Chanel No. 5, minulle se on liian "mummomainen" tai "tätimäinen" (mitä ikinä sekin sitten tarkoittaa). En myöskään laittaisi esim. Alienia tai Lolita Lempickan Si Lolitaa, koska siinä tapauksessa saisin todennäköisesti piehtaroida tuoksuni kanssa kahdestaan.

Yksityisissä nuuhkimistarkoituksissa en tuoksuja vuoteeseen vie, koska jos menen sinne nukkumaan niin sitten minä nukun ja nuuhkittava tuoksu menee ihan hukkaan.

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07 Huhti 2012, 19:48 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
^ Mohn, tarkoitin ihan oikeasti sitä nukkumaan käymistä. Et ehkä usko, mutta en ajatellut tässä nyt hässimisiä. (just for the record, en tykkää pitää mitään tuoksua silloin...)
:)
Eli nukkumisesta oli puhe. Nukkumaan käymisestä ja siitä mitä tuoksua silloin haluaa kenties suihkutella.

Vannon että tyynyliinalle varovasti suihkautettu Hypnotic Poison tunkeutuu uniin. Positiivisesti.
Ja sitäpaitsi, mikä ihana tapa herätä uuteen päivään!


Viimeksi muokannut toxu päivämäärä 07 Huhti 2012, 19:55, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07 Huhti 2012, 19:54 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Joo, joo, vitsi, vitsi. :lol: Ymmärsin kyllä.

Minusta tuntuu etten voisi mitenkään nukkua hajustetulla tyynyllä/tyynyliinalla...

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07 Huhti 2012, 20:23 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
PItää nyt tunnustaa, että minä käytin tyynyliinalla Cinemaa silloin, kun se ilmestyi... Hullaannuin tuoksuun ihan täysin. Hypnotic Poison on sellainen tuoksu, jota aviomiehet ostavat. Kliseistä, mutta totta - miehet haluavat usein, että naiset tuoksuvat vaniljalle. Btw, Galimardilla on aivan upea vanilja-cologne, joka on edullisesta hinnastaan huolimatta todella täyteläinen. Saatte nuuhkia halutessanne tuoksutreffeillä.

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07 Huhti 2012, 20:26 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Minä ostin Hypnotic Poisonini ihan itse. :wink:

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07 Huhti 2012, 20:29 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Hieron ranteisiin ja ohimoille usein illalla Badgerin Sleep Balmia, varsinkin jos olen työmatkoilla. Siinä tuoksuu laventeli, inkivääri ja hento sitrus.

Kuva

Tom Ford Private Blend -rakkauteni Lavender Palm on täydellinen unituoksu.

Viime viikolla testaamani Kenzo L'Eau Par Kenzo Eau Indigo olisi erinomainen unituoksu myös. Se on turvallinen, herkkä ja sensuaalinen.

Herkänmakeat gourmand-tuoksut sopivat myös sänkyyn. Eritoten sellaiset, joiden nuuhkiminen synnyttää leivosfantasioita, jotka tuudittavat kohti herkkuaiheisia unia.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07 Huhti 2012, 20:36 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Aigu kirjoitti:
PItää nyt tunnustaa, että minä käytin tyynyliinalla Cinemaa silloin, kun se ilmestyi... Hullaannuin tuoksuun ihan täysin. Hypnotic Poison on sellainen tuoksu, jota aviomiehet ostavat. Kliseistä, mutta totta - miehet haluavat usein, että naiset tuoksuvat vaniljalle. Btw, Galimardilla on aivan upea vanilja-cologne, joka on edullisesta hinnastaan huolimatta todella täyteläinen. Saatte nuuhkia halutessanne tuoksutreffeillä.


Galimardin vanilja-cologne kiinnostaa, todellakin! Olen muuten käynyt Grassessakin, tosin vain tankkaamassa, matkalla Cannesiin...pöh. Lupaan ja vannon, että jos enää koskaan elämässäni osun Grasseen, en suhtaudu siihen tankkauspisteenä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07 Huhti 2012, 20:39 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Cannes on oikein hyvä paikka majoittua, jos haluaa käydä Grassessa kerran tai useammin. Viimeksi olimme yötä Nizzassa ja matkustaminen Nizzasta Grasseen on paljon tuskallisempaa kuin Cannesista. Varsinkin Galimardin fasiliteetit sijaitsevat juuri Cannesin-tien varrella.

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07 Huhti 2012, 20:45 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Omista tuoksuistani unituoksuksi sopivat erinomaisesti Etro Ambra ja Aqua di Parman manteli. Tyynyliinaa en pysty hajustamaan, mutta noita tuoksuja joskus laitan iholle nukkumaan mennessä.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07 Huhti 2012, 20:53 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Aigu kirjoitti:
Hypnotic Poison on sellainen tuoksu, jota aviomiehet ostavat. Kliseistä, mutta totta - miehet haluavat usein, että naiset tuoksuvat vaniljalle.


Luin jostain tutkimuksen että tämä perustuu tissiruokintaan. Ihan totta. Äidinmaito on vaniljaista niin tuoksultaan kuin maultaan.

Niin Freudilaista, niin Freudilaista...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07 Huhti 2012, 21:00 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Joo, itse olen kyllä kuullut saman perustelun. :D Olen muuten huomannut, että yllättäen naiset pitävät monesti vaniljaisista miestentuoksuista. Oma privaattisekitukseni "Le 19 Mars" pohjautuu sekoitukseen vanilja-tonkapapu-patsuli-vetiver-myski-jasmiini ja voin sanoa, että se toimii. ;) Ironista kyllä avokkini inhoaa ko. tuoksua. Voi olla tuoksussa olevan muskatellisalvian takia.

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07 Huhti 2012, 21:00 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Eeva, pelottava yhteensattuma!

Nimim Badger Sleep Balm -fani jo 10 vuotta...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 49 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 50 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group