Tänään on 28 Maalis 2024, 23:51

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 49 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07 Huhti 2012, 21:06 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Minä olen alkanut lämmetä vaniljalle vasta viime vuosina - mutta edelleen koen sen monissakin tuoksuissa aika tukahduttavana elementtinä. Voin kyllä allekirjoittaa miesten viehtymyksen vaniljaan.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08 Huhti 2012, 05:54 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Ööö...kuinka moni teistä on maistanut äidinmaitoa aikuisena??

Voin kertoa, ei maistu vaniljalta...

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08 Huhti 2012, 11:43 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 13:56
Viestit: 16
Minä en vie sänkyyn tuoksuja. En tiedä, olisiko se muutenkaan nykyään minun juttuni, mutta kun petikumppani ei joka tapauksessa ollenkaan arvosta. Yhtenä päivänä suihkuttelin hajuvettä itseeni melko illasta, ja sen jälkeen piti tehdä sopimus, että ei enää hajuvettä kovin myöhään.

Tuo vaniljajuttu muuten pitää varmaankin paikkansa tässäkin taloudessa. Vaniljaisimmasta tuoksustani mies sanoi kysyttäessä, että "ihan ok", mikä on toistaiseksi korkein mahdollinen arvosana, minkä mikään tuoksu on täällä saanut.

Mitä muuten tehdä alkavan tuoksuintoilun kanssa, kun samassa taloudessa asuu touhua melko voimakkaasti rajoittava tapaus? Rajoittava siis siinä mielessä, että haluan, että hänkin kuitenkin viihtyisi omassa kodissaan...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08 Huhti 2012, 11:54 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Mohn kirjoitti:
Ööö...kuinka moni teistä on maistanut äidinmaitoa aikuisena??

Voin kertoa, ei maistu vaniljalta...


Oliko tämä nyt tämmöinen TMI-hetki? Vai onko se yleistäkin että äidit suihkuttelevat nesteet omaan kurkkuun?? No, emme tuomitse, mutta toivottavasti jäi vauvallekkin jotain! :D


TMI= Too Much Information


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08 Huhti 2012, 12:11 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:41
Viestit: 397
Paikkakunta: Uusimaa
Laitan illalla myöskin yleensä outouksia, tai raskaampia tuoksuja, joissa en päivisin niin viihdy. Ei ole mitään vakkaria toistaiseksi.

Kiitos tyynyvinkistä!

_________________
Sinistä pintaa


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08 Huhti 2012, 13:49 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Nenäsär: mies vaihtoon, tai tartuta tuoksukärpänen häneen, käy enemmän ulkona, tai erilliset makuuhuoneet. Mä olen ollut pian 15 vuotta mieheni kanssa ja molemmat meistä tarvitsevat omaa tilaa ja omia harrastuksia. Mies ei muuten pidä klassikoista eikä vintagesta :D


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08 Huhti 2012, 17:51 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
toxu, henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että tuossa ei ollut mitään, mikä viittaisi TMI:hin.

Olen ollut vähän yllättynyt miten paljon itse pidän vaniljasta. Myös gourmand-tuoksut ovat olleet mielestäni yllättävän miellyttäviä.

Mielestäni paras tuoksu vuoteessa on saunapuhdas nukkuja juuri vaihdetuissa, mankeloiduissa lakanoissa.

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08 Huhti 2012, 17:56 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Minusta lakanat ovat parhaimmillaan muutaman päivän nukuttuna :) .

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 08 Huhti 2012, 18:37 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Neiti N, onko kumppanisi herkkä tuoksuille, saa niistä migreeniä tai huonon olon? Jos näin on, tuoksuttelua kannattanee tosiaan harjoittaa sellaisina hetkinä, joina se ei häiritse toista. Mutta ei kai se harrastusta kokonaan estä? Kevyt yksi suihkaus tuskin hajustaa koko kämppää, ainakaan tuntikausiksi.

En saa itsekään harrastukselleni kotoa mitään varsinaista kannustusta. Jossain vaiheessa sain kuulla aiheesta jopa pientä käninää. Fakta kuitenkin on, että myös poikaystävälläni on omat harrastuksensa. Hajuasioista taas hänen on turha valittaa niin kauan kuin itse polttaa päivässä 10 pikkusikaria (niistä jää vaatteisiin, hengitykseen ja hiuksiin järjetön haju). Tuoksuharrastus ei myöskään ole kumppanini kannalta erityisen vaarallinen - en tuhlaa siihen hänen rahojaan, en luultavasti saa siitä fyysisiä vammoja enkä tapaa sen parissa petollisen vietteleviä miehiä (mitä nyt ehkä Aigun, Toxun ja Jaakiemin). Asiasta on nyt lopulta päästy yhteisymmärrykseen.

Ja jos totta puhutaan, epäilen, että kumppanini alkaa olla promillen verran innostunut tuoksuista. Hän nuuhkaisee aina rannettani kun pyydän, ja antaa tuomionsa. Olen todistanut hänen innostuvan jo neljästä tuoksusta: Tauerin L'air du desert marocainista ("mmm", "tosi hyvä", "salaperäinen"), Farmazia ss annunziata profumin vetiver-tuoksusta ("tää on hyvä"), Byredon Rose Noirista ihollani ("kiva, haisee karkilta") sekä Parfums Nicoilain Juste un revesta ihollani ("mmm, tästä mä tykkään"). Hannelestakin kumppanini on antanut suotuisan tuomio.

Omiin tuoksumieltymyksiini ja tuoksuostoksiini kumppanin mielipide ei silti vaikuta. Tuoksu on omassa elämässäni yksityinen asia, tarkoitettu ensisijaisesti hoitamaan omaa mielialaani, rauhoittamaan, inspiroimaan ja antamaan energiaa. Poikaystäväni ykkösinhokki Le Labon Jasmin17 on ostoslistallani, heti kun hetki on oikea.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 10 Huhti 2012, 00:59 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 22:49
Viestit: 391
Paikkakunta: UK
Jos jotakin varta vasten nukkumista varten, niin tätä!

Diesel: Plus Plus -- nuijanukutus. Kyllä halpa voi olla hyvä! Sängyssä. Häpeäisin tätä kylläkin julkisilla paikoilla. :oops:
http://www.perfumestand.com/images/womens-130.jpg

ZzzZz...

_________________
Tuoksut videolla. Suihkuta ja nauti.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Huhti 2012, 21:53 
Poissa

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 10:39
Viestit: 173
Vien mieheni tuoksun mukanani sänkyyn käyetyn t-paidan muodossa (ehkä yksi lisäsuihkaus tuoksua) silloin kun hän on reissutöissä. Siirappista, mutta ei voi mitään. Nukun paremmin.
Joskus olen kokeillut laittaa illalla tuoksua jossa pidän vain pohjatuoksusta aamua varten. Se on onnistunut yllättävän hyvin, mutta parhaiten onnistuessa unet ovat olleet n. 5-6 tunnin luokkaa.

_________________
http://talventuoksu.blogspot.fi/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Huhti 2012, 22:12 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Amoria kirjoitti:
Vien mieheni tuoksun mukanani sänkyyn käyetyn t-paidan muodossa (ehkä yksi lisäsuihkaus tuoksua) silloin kun hän on reissutöissä.


Mitä tuoksua miehesi käyttää?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Huhti 2012, 00:19 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
Dzing! Odotan innolla sirkusunia :mrgreen:

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 27 Huhti 2012, 04:11 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Minä tykkään viedä sänkyyn makeita ambrasiirappeja. Monomutkaiset tuoksut pitävät hereillä. Joskus kun on laittanut illalla uutta tuoksua, on aamulla herännyt vieraaseen hajuun, kun tuoksu on muuttunut täysin. Olo kuin ei olisi herännyt omassa sängyssä tai vieressä ois joku uppo-outo.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Parhaat tuoksut sänkyyn?
ViestiLähetetty: 28 Huhti 2012, 01:01 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Kamicha: Mitkä tuoksut nousevat Sinulla Hannelesta? Olen yllättyneenä löytänyt siitä hyvin erilaisia puolia. Margueritella se on ihanan kermainen ja lämmin, parilla kollegalla taas värisevän viileä - itselläni ensin viiltävän kylmä ja sitten lämpimämpi. Hmm, ehkä pitää kokeilla jotain tuoksua sängyssä... Ehkä viettelen Jaakiemin mallin
mukaan konkretaalisen vaniljaisen Lisetten kanssani vuoteen iloihin...

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 49 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 31 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group