Tänään on 28 Maalis 2024, 11:49

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 49 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 28 Huhti 2012, 08:46 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
En olekaan siitä vielä kirjoittanut, olen testannut vasta niin nopeasti. Minulla Hannelen alku on hyvinkin jasmiininen, muu kukkaisuus ja saippuainen myskisyys tuntuvat aluksi olevan tuoksussa vain tukena - no ehkä se juhannusruusu jotenkin vähän pyöristää ja kirkastaa jasmiinia. Puu piiloutuu. Jasmiini kuitenkin taipuu taemmas noin tunnissa - tässä vaiheessa saippuainen myski on minulla hyvin voimakas. Tästä kun vielä edetään, niin myski pehmenee ja hyvin kermainen puunuotti pehmentää sitä, laventeli nousee minulla yllättäen esiin tässä vaiheessa. Hannele on tässäkin vaiheessa hyvin puhtaan saippuainen, mutta samalla pehmeä.

Ihan loppuvaiheen menetin, taisin nimittäin mennä Hannelen kanssa sänkyyn :roll: ketjun aiheelle sopivasti.

Hannele ei ole kaikessa kukkaisuudessaan minun tuoksuni, mutta ehdottomasti suosittelen sitä kukkaistuoksujen ja puhtaiden - mutta ei lapsellisten - tuoksujen ystävälle. Se ei ole päällekäyvä, mutta siinä on laadukkaan oloista intensiteettiä ja kiinnostava kehityskaari. Ja viileyttä, kyllä. Itse en kuvailisi Hannelea missään vaiheessa makeaksi, loppuvaiheessaan kyllä hyvin pehmeäksi. Viileänpehmeäksi.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Parhaat tuoksut sänkyyn?
ViestiLähetetty: 28 Huhti 2012, 14:05 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Kamicha: Laitan sulle näytteen Amor Profanoa. Siinä on aika pläjäys kylmiä puita sekä seassa ambraisuutta ja suitsuketta. Jasmiini on tosin edelleen läsnä ylang ylangin ja ruusun kanssa. Päällä hiukka päärynää. ;)

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Huhti 2012, 15:51 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Kelpaa :D - kiitos :D !

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Parhaat tuoksut sänkyyn?
ViestiLähetetty: 28 Huhti 2012, 20:28 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Btw, Toxu, kokeile Cinemaa unituoksuna. Toimii aika hyvin Hypnotic Poisonin sijasta.

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 28 Huhti 2012, 20:31 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Mä olin positiivisesti yllättynyt Cinemasta. Se jotenkin sulautui osaksi mua. (se oli täällä jonkun suosikki ja ehkä myös jonkun inhokki)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Huhti 2012, 01:12 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
En ole päästänyt sitä koskaan iholle, mutta muistikuvani Cinemasta ovat sangen negatiiviset. Täytyisi haistaa taas..

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 29 Huhti 2012, 23:43 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Kokeilin vuodetuoksuksi Guerlainin Mon Nectar Precieuxia. Täytyy sanoa että tämä on mullekin liian makea, vaikka periaatteessa pidän tämäntyylisestä. Mielessäni tätä samaa jatkumoa edustavat Diorin Hypnotic Poisonin drydown (jota en oikein käyttäisi julkisesti) ja YSL:n Cinéma. Itse asiassa Cinemaa tuli sen verran ikävä että jopa kävin eBayssä...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re:
ViestiLähetetty: 01 Touko 2012, 16:57 
Neiti Nenäsär kirjoitti:
Minä en vie sänkyyn tuoksuja. En tiedä, olisiko se muutenkaan nykyään minun juttuni, mutta kun petikumppani ei joka tapauksessa ollenkaan arvosta. Yhtenä päivänä suihkuttelin hajuvettä itseeni melko illasta, ja sen jälkeen piti tehdä sopimus, että ei enää hajuvettä kovin myöhään.

Tuo vaniljajuttu muuten pitää varmaankin paikkansa tässäkin taloudessa. Vaniljaisimmasta tuoksustani mies sanoi kysyttäessä, että "ihan ok", mikä on toistaiseksi korkein mahdollinen arvosana, minkä mikään tuoksu on täällä saanut.

Mitä muuten tehdä alkavan tuoksuintoilun kanssa, kun samassa taloudessa asuu touhua melko voimakkaasti rajoittava tapaus? Rajoittava siis siinä mielessä, että haluan, että hänkin kuitenkin viihtyisi omassa kodissaan...


Hei,
mulla on kokemus tästä. Ja voin neuvoa että anna mennä vain. Elä anna rajoittaa itseäsi. Se mikä nousee ihmisen intohimoksi, sillä on syynsä- se on healing. Todellakin. Ja hyvin usein. Hmm, sitten kun on niitä joilla on sisäänrakennettu asenne siitä että on halu rajoittaa jotain mistä kumppani innostuu, mistä se tykkää jne. Eli jos luovut nyt tästä, se voi tulla sitten johonkin muuhunkin juttuun mikä kumpuaa sisimmästä innostuksena ja taas sama homma. Jos ei salli toiselle sitä iloa nauttia asioista joista tykkää. Sitten täytyy vain valita. Julistatko sodan, vai alistutko. :D Jos julistaa sodan, hallitsemis halu hmm, voi ehkä lisääntyä, mutta toisaalta, ihminen rupeaa löytämään itseään ja saa vihdoin toteutettua niitä asioita joita on "kaivannut" ja jotka eheyttää. Jeah. Ja sit kun ihminen on siinä pisteessä, että sallii itselleen sen hyvän ilman mitään "keskustelua" asiasta..... niin no, ei siihen ole sitte enää kellään mitään sanomista. ;D


Ylös
  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Touko 2012, 00:27 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Elvytettäisiinkö tämä mainio ketju?

Herra Sade antaa lopultakin periksi, etsin hyvää vuodetuoksua.

(voi olla lyhytkestoinen, etsin usein intensiivisiä elämyksiä nukkumaan mennessä)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Touko 2012, 00:41 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Tein satunnaisotannan laatikostani: Mallen Lipstick Rose.
Yllättävän hilloinen avaus. Huulipunaksi oudon terävä, odotin hivenen tympeää kermaisuutta.

Mulle selvästi liian naisellinen tuoksu. Ruusu voin olla, shrinking violet taatusti en.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19 Touko 2012, 08:50 
Hmm, musta tuossa Heure Equisessa on jotain sellaista tyyntä, mitä voisi ajatella nukkumaankin mennessä.
Antaa kivat unet. :gay-rainbow:


Ylös
  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 07 Tammi 2013, 17:36 
Poissa

Liittynyt: 05 Tammi 2013, 17:28
Viestit: 32
Laitan unten maille mieluiten jotain kukkaista ja lämmintä, aistillista ja lohduttavaa. Esim. Annick Goutalin Songes, Houbigantin Quelques Fleurs ym.

Viime yönä suihkaisin päälle ikivanhasta Chloe Narcisse-putelista. Pumppumekanismi on mennyt pois tolaltaan ajat sitten, mutta toimii satunnaiskäytössä yhden suihkauksen verran. Narcisse on todella 'floriental', tuo mieleen kuumat kesäyöt ja aurinkoiset hellepäivät... Säilytän sitä yölaatikossa vuoteen vieressä, ja se tuoksuu siitä usein jo itsestään. Nam!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 07 Tammi 2013, 20:22 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 29 Joulu 2012, 21:09
Viestit: 227
Kamicha kuvaili Hannelen niin värikkäästi, että mulle tuli heti tunne, että rakastuisin tähän neitokaiseen ensinuuhkauksella :romance-inlove:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 08 Tammi 2013, 09:17 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Jos et saa Aigulta näytettä, niin minulla olisi muutama ylimääräinen - laitapa yhteystiedot YV:nä!

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 08 Tammi 2013, 10:36 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 29 Joulu 2012, 21:09
Viestit: 227
:enkeli: Ihanata!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 49 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 53 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group