Tänään on 02 Touko 2024, 08:38

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 171 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 07 Touko 2012, 02:29 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 22:49
Viestit: 391
Paikkakunta: UK
Hyvä otto Joop!iin.
Kiitos varoituksesta, Tiia.

_________________
Tuoksut videolla. Suihkuta ja nauti.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 11 Touko 2012, 17:40 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Givenchy III (EdT,vintage)

On tuoksuja ja tuoksuja. Sitten on III:n kaltaisia kontrollin hämmentäjiä, opettajia, anteliaita taikaportteja, jotka voisivat olla huumausaineeksi luokiteltavia sierainjuhlia.

Smaragdia vihertävä, satumainen, korkeimman tason feminiininen chypre-tuoksu.

En ole enää mies. Olen Courbet'n tummaverinen muusa Unessa, sylissäni kaikki se mitä olen koskaan halunnut.

*****


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 11 Touko 2012, 18:04 
toxu kirjoitti:
Givenchy III (EdT,vintage)

On tuoksuja ja tuoksuja. Sitten on III:n kaltaisia kontrollin hämmentäjiä, opettajia, anteliaita taikaportteja, jotka voisivat olla huumausaineeksi luokiteltavia sierainjuhlia.

Smaragdia vihertävä, satumainen, korkeimman tason feminiininen chypre-tuoksu.

En ole enää mies. Olen Courbet'n tummaverinen muusa Unessa, sylissäni kaikki se mitä olen koskaan halunnut.

*****


***<3<3<3***


Ylös
  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 11 Touko 2012, 20:13 
Heips,
nyt minäkin löysin yhden yhtäläisyyden. Jos joku jäi kaipaamaan Cacharel:n Eau de Eden:iä, voisi hyvä korvike olla tälle Floris London:n Fleur. Mun iholla nämä on ihan identtiset.
Tässä näitä floriksen näytteitä testailen.. aijaijj.. onpas muuten Edwardian Bouqueat aivan ihanan nostalginen. Tässä on jotain samaa mitä tuo Goutal:n Heure Excuise edustaa... Edwardian Bouquet tuo mieleeni jonkun barokki ajan tai muun sellaisen missä naisilla on ollut ihania isoja mekkoja, hoveja ja juhlia.... Tämä menee hankinta listalle! For Sure! :o


Ylös
  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 11 Touko 2012, 20:24 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Kosmo, ei tämä ole niin vakavaa, mutta olisiko siulla ollut kenties ajatuksena laittaa tuo edellinen posti tähän seuraavaan ketjuun : viewtopic.php?f=1&t=24

:greetings-wavegreen:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 11 Touko 2012, 20:35 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Kävin äsken lenkillä Narcotic Venus ranteellani. Nyt on ihan hillittömän kuuma, tuulee suoraan Saharasta.
Tuoksua tuskin huomasi.
Veikkaan että Suomessa sillä voisi tappaa ohikulkijoita.

Eksyin taas aarniometsään miltei Rooman keskustassa :shock:

Nyt pohdin mitä seuraavaksi.
Etsin inspiraatiota, etsin ehdotuksia.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 11 Touko 2012, 20:50 
toxu kirjoitti:
Kosmo, ei tämä ole niin vakavaa, mutta olisiko siulla ollut kenties ajatuksena laittaa tuo edellinen posti tähän seuraavaan ketjuun : viewtopic.php?f=1&t=24

:greetings-wavegreen:


;D Joo.... :P


Ylös
  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 22 Touko 2012, 12:01 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Dior : Midnight Poison

Voimakkaan purukumimainen aloitus, mukana reippaasti omenanmakuisia karkkeja. Voi hedelmä-esterin perse!

Tuoksu kääntyy pian hyvin moderniksi, typykkämäiseksi sekoitukseksi kukkaa, ylikypsää hedelmää ja hyvin makeaa, lähes imelää ambraa. Tämän tyyppisenä tuoksu pysyy tuntikausia eteenpäin, erittäin voimakkaan sillagen kera.

Patsulinen?! Maskuliininen??!! Mestariteos???!!!
Älä viitsi naurattaa.

MP on hyvin moderni, ympäripyöreä ja kiiltävä sekametelisoppa, johon voisin helposti kuvitella törmääväni missä ikinä liikkuu trendikkäitä, parikymppisiä, nousuhumalassa keikuttelevia illanviettäjiä. Tämän tuoksun voisin myös tulkita olevan jonkunlainen karikatyyri siitä pilvestä, joka nykyisin leijailee kaikkien mahdollisten, naisten tuoksuosastojen yllä, Sokokselta Viking Linelle.

Sillä omalla hassulla tavallaan viihdyttävä tuoksu, erityisesti sen söpö aloitus, mutta lopulta tämä tuntuu halvalta, naurettavan muodikkaalta, ja kaikenkaikkiaan turhanpäiväiseltä idiootilta. Typerryttävä imelyys on lopulta vatsaa vääntävää, ja päätäkin meinaa alkaa särkemään. Pitää pestä käsi.

Jos olet sen tyypin ihminen, joka viuhtoo kävellessään kovasti käsiään, ja jonka itsetuntoa netin fiksuustestit kohottavat, hopi hopi jo joutaen keskiyön myrkkyä testailemaan.

**


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 26 Touko 2012, 19:38 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Yves Rocher : Pur Desir de Rose

Kun tapasin nykyisen tyttöystäväni lähes päivälleen yhdeksän vuotta sitten, en ollut vielä innostunut hajuvesistä. Kaapissani kökötti vain halpaa spray-deodoranttia sekä joululahjaksi saatu Lagerfeldin partavesi. Naistenkaan keinotekoiset hajusteet eivät minua kiinnostaneet; jormani johdatti minua naisten pariin jotka tuoksuivat tunkkaiselta pehkolta, tupakalta, maidolta ja tahmeilta kolikoilta.
Silti, mielitiettyni hajuvesi oli juuri se seikka joka herätti ensimmäisenä mielenkiintoni: kuka oli tuo rehevä, tyrmäävältä tuoksuva salaperäisen oloinen nainen tummissa vaatteissa ja verenpunaisessa huulipunassa, joka kantoi aina kirjoja mukanaan, ja jonka persoonallisia kasvonpiirteitä koristi itsevarman hymyn synnyttämä syvä hymykuoppa. Kuka oli hän, jonka olemus yhdistettynä tuohon tuoksuun sai kaikki muut naiset näyttämään tylsämielisiltä, naurettavilta älykääpiöiltä.

Se oli Hän. Neiti T.
T niinkuin Toivo, Tähti tai Täysosuma. T niinkuin Tuoksu.

On vain kohtalon suloista jälkipolttoa, että minulle selvisi vasta aivan hiljattain että tämän halvan, huumaavan, vihreän teen ja maustepippurin avulla ylös liftatun ruusutuoksun on tehnyt eräs kaikkien aikojen suosikki parfymööreistäni; Annick Menardo.

"I'm not easy, but at least I'm cheap." Sitä se jaksaa hokea, aina vain.

****


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 04 Kesä 2012, 21:10 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Lavanila Laboratories : Vanilla Blossom

Oletko koskaan noussut lauantai aamuna kaverisi autoon, joka on lemunnut etovasti keltaisilta Wunderbaumeilta niitä kuitenkaan missään näkymättä?

Salaisuus piili auton takakontissa, sillä halpaan vaniljalitkuun sukeltanut Noora ei koskaan saapunut edellisillan kotibileistä kotiin.

*


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 07 Kesä 2012, 02:34 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 22:49
Viestit: 391
Paikkakunta: UK
Äh, miksei tämä ketju aukea? Sivuja näyttää kuitenkin kertyneen.
On vain läjä Toxun ja joitakin Kosmon ja G:n viestejä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 07 Kesä 2012, 09:53 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
^Älä Ilona muuta sano. Mikset siis näyttäisi muille esimerkkiä kirjoittamalla muutamia arvosteluja myös itse? ;)

(muistakaa nyt kuitenkin edelleen se tähditys. se on t-ä-r-k-e-ä-ä.)

Kyllä mielestäni myös muiden muuassa blogistit voisivat kirjoitella tänne arvosteluja - ainakin satunnaisesti. Kyllä niitä tuoksuja riittää sekä tänne että blogeihin! ;)

Ja missä ovat vaikkapa Jaakiem ja Kamicha? Tyypit osaavat kirjoittaa, omaavat jo aikamoisen tietokannankin, mutta ei silti näytä irtoavan.

C'mon!!!

:music-guitarred:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 07 Kesä 2012, 12:16 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 22:49
Viestit: 391
Paikkakunta: UK
On tunnustettava, että mulla on muistiinpanoja mustassa kirjassani enemmän kuin mitä olen filmaillut videoita blogiin. Mulla on fiilis että me täällä foorumilla pyörivät ollaan niin niche-porukkaa ettei kukaan muu paitsi Hellin iloitse mainstream-arvioistani! :mrgreen:

Komppaan Toxxxuu: Jaakiem ja Kamicha, kutonen silmään. 8-)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 07 Kesä 2012, 12:31 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Toxun sydän on oikeasti mainstream-miestentuoksuissa, Jaakiemin todennäköisesti myös.

Mä etsin edelleen hyviä itseäni miellyttäviä mainstream-naistentuoksuja, joita myytäisiin Suomessakin.
Toistaiseksi lista on melko suppea:

Chanel 5
Chanel 19
Coco (ehkä, mutta korkeintaan EdT-vahvuisena)
Cliniquen Aromatics Elixir
Diorin Escale à Portofino
Diorin Hypnotic Poison (ehkä - en hingu sitä omakseni)
Guerlainin L'Heure Bleue (löytää vain harvoista paikoista)
Guerlainin Shalimar Parfum Initial
Estée Lauderin Knowing
YSL:n Cinéma (jota ei ilmeisesti löydä juuri mistään)
YSL:n Rive Gauche.

Hyvää mainstreamia Italiassa, ei Suomessa: Bottega Veneta, Hermèsin puutarhat ja 24, Faubourg. Vai löytyykö näitä Suomesta?

Niin no, Escentric Molecule 01:stä pidän, jos se lasketaan mainstreamiksi siksi että sitä saa Helsingin keskustan Stockalta.

Täydentäkää listaa ja tykittäkää ihmeessä arvosteluja, minua kiinnostavat aina hyvät, kaikkien saatavilla olevat tuoksut.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 07 Kesä 2012, 12:37 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
SprayEnjoy kirjoitti:
Mulla on fiilis että me täällä foorumilla pyörivät ollaan niin niche-porukkaa ettei kukaan muu paitsi Hellin iloitse mainstream-arvioistani! :mrgreen:


Bollocks. Olenhan miekin arvioinut kaikkea Yves Rocherista alkaen.

SprayEnjoy kirjoitti:
Komppaan Toxxxuu: Jaakiem ja Kamicha, kutonen silmään. 8-)


Näillä kahdella on seitsenportainen sekvientaali. Ei siis jäädä siihen kutoseen makaamaan... ;)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 171 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group