Tänään on 29 Maalis 2024, 04:41

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Tuoksutreffit
ViestiLähetetty: 29 Maalis 2012, 23:49 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Hei kaikki!

Koska olemme nyt pitämässä tuoksutreffejä huhtikuun puolessavälissä, haluaisinkin kysyä teiltä kaikilta ohjelmasta. Eli ajattelin järjestää jotain pientä tuoksuihin liittyvää ohjelmaa treffeille. Ehdottaisinkin seuraavaa:

- Tuoksujen ja näytteiden vaihtofoorumi (eli varsinaisesti ei kirppis, koska rahaa ei olisi tarkoitus sotkea kuvioihin)
- Pieni tuoksuesitelmä (Ajattelin pitää yhden tai pari livepostausta blogiini liittyen tuoksuluokituksiin)
- Tuoksuraati tai pari, raatiin jokainen voisi tuoda oman suosikkituoksunsa, toisessa raadissa voisitte arvioida PPP:n kehitteillä olevia tuoksuja
- Tuoksuarpajaiset (palkintoja saa tuoda, itselläni on varastossa muutama)
- Totta kai yleistä hengaamista, tutustumista, tuoksuttelua jne :)

Mielipiteitä ja ehdotuksia kaivataan!

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2012, 00:22 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Kaikkea tätä, silkkaa mahtavuutta!! :)

Kaikenlainen treidaaminen vois olla hauskaa, sitä vartenhan voisi perustaa oman osion/ketjun tännekin joskus..?

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2012, 00:35 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Kuulostaa ihanalta!!

Kehitteillä olevien tuoksujen raati kiinnostaa minua kovasti...heh, raadit ylipäätään kiinnostaa. :D

Arpajaisetkin kuulostaa hirmu kivalta, minulla ei vaan taida olla mitään tuotavaa. :cry:

En ole vielä uskaltautunut ilmoittautumaan virallisesti koska tulemiseni on vähän kiinni ystäväni työvuoroista, joita hän ei vielä tiedä. Mutta 80% olen tulossa, en millään haluaisi jättää treffejä väliin!

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2012, 08:46 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 20:29
Viestit: 221
Paikkakunta: Helsinki
Voi, toivottavasti mahdollisimman moni pääsee! Tuoksuraati kuulostaa huipulta!

_________________
Miksi ranteeni haisevat pakkausteipiltä?
http://nuuhbeibe.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2012, 09:53 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Ensin vapaata hälinää drinkkien ääressä, sitten esittelykierros (kerro kuka olet ja minkä tuoksun päätit tuoda mukanasi) ja sitten vaikka Aigu kertoo jostakin / vetää tuoksuraadin, sitten arvontaa ja vaihtajaisia?

Ei liikaa muodollista haisteluohjelmaa, sillä multa ei ainakaan puhuminen ja nuuhkiminen kovin hyvin onnistu yhtä aikaa. Ehkä myöhemmin onnistuu kun olen prompi mutta noilla treffeillä on kivointa tutustua ihmisiin, puhua rajattomasti tuoksuista ja vaihdella keskenään pikku pussukoita!

Mulle saa muuten tuoda yllärituoksuja - eli jokin näyte tms (laina on ihan ok) jonka ehdottomasti haluasitte juuri Gogolin haistavan kaikessa rauhassa kotonaan.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Treffit
ViestiLähetetty: 30 Maalis 2012, 11:46 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Ajattelinkin juuri, että suuren osan ohjelmasta voi järjestää niin, että privaattikeskustelut eivät häiriinny. Eli tuoksuraatiin tms. voi jokainen osallistua, millon haluaa. Ajatuksena olisi siis, että tapaamistilassa olisi pari aktiviteettipistettä, joissa voi käydä poikkeamassa. Eteeristen öljyjen osalta joudun vielä miettimään homman toteuttamista. Pulloni ovat aika öljyisiä ja niitä pitää käsitellä kumihanskoin. Voin järjestää esim. haistattelupisteen *kihkih*, jossa voi pienissä ryhmissä käydä tutustumassa öljyihin ja vaikka arvuutella eri tuoksuja.
Arpajaisista ei kannata angstata. Eli jos Sinulla ei ole mitään tuotavaa arpajaisiin, niin sitten jännität omia voittojasi. Itseltäni löytyy kaapista enemmänkin korruptiolahjoja, joita haluan jakaa eteenpäin.

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Tuoksutreffit
ViestiLähetetty: 02 Huhti 2012, 20:17 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Vielä ehtii ilmoittautua tuoksutreffeille! Laitattehan oikean nimenne lisäksi myös nimimerkkinne, niin tiedämme, ketä foorumilaisia on tulossa mukaan.

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: tuoksutreffit
ViestiLähetetty: 04 Huhti 2012, 13:45 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 27 Maalis 2012, 15:37
Viestit: 485
Mulla on aina Ventoline mukana, mutta en silti voi taata, että pystyisin nuuhkimaan paljon tuoksuja sisätiloissa. Älkää sitten loukkaantuko jos ampaisen selityksittä ulos!

_________________
http://otavainu.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 04 Huhti 2012, 17:42 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Mä en odota tapaamiseltammekaan niinkään haistelua - olen aika huono haistamaan ja puhumaan yhtä aikaa - kuin juuri puheen pulinaa, tutustumista, kokemusten jakamista, pikku pakettien vaihtoa.

Kotona on sitten taas aikaa haistella kaikkea perusteellisesti.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05 Huhti 2012, 17:38 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Laskeskelin aiemmin päivällä ensi viikon tuoksutreffeille osallistujia - meitä on tulossa noin tusina! (Aigu tietää ihan tarkan pääluvun.) Tästä tulee mainio juttu: todella kivaa kun lähdette innolla rohkeasti mukaan.

Kaivakaa paljetit ja kreiseimmät vaatteenne esiin! (Pakkasin jo omat juhlakledjuni enkä halua näyttää pelleltä yksin. Tietty jos Aigu löytäisi kukkamekon se vähän auttaisi asiaa.) 8)


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05 Huhti 2012, 23:46 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Wow!! Paljon osallistujia!! 8)

Odotan niin innolla näitä treffejä!! :D

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06 Huhti 2012, 13:30 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Gogol: Näyttää siltä, että kukkamekko on käynyt pieneksi. Minulla olisi tosin "Bulgarialainen sisäkkö Jelena Testosterova"-asu, jossain vielä tallessa, mutta en ole varma sopiiko se teemaan.

Btw, keräämme sitten pienen kolehdin 5-7 euroa (vapaaehtoinen, ei kannata ahdistua sen takia, eikä varsinkaan jäädä pois), jolla katetaan illan tarjoilun kustannuksia. Koolllekutsujista Gogol tarjoaa mm. illan shamppanjat ja Christian, Cedric & Marguerite illan cocktailit. Tarjolle tulee tottakai paljon alkoholittomia vaihtoehtoja, koska ylenmääräinen alkoholi heikentää hajuaistia.

Olette kaikki lämpimästi tervetulleita tuoksutreffeille. Lähetän vielä viikonlopun aikana sähköpostitse ilmoittautuneille ohjeet, puhelinnumeroni ja ovikoodin.

Mikäli joku on vielä jättänyt ilmoittautumatta treffeille, mutta haluaisi tulla, niin nyt on todella viimeinen aika ilmoittautua!

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06 Huhti 2012, 16:46 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
Oh no, mulla ei ole glitter-asua! Yhdet Lagerfeldin ihananhirveät kulta-timantti-jättikorvakorut löytyy. Ehkä laitan ne.

Aigu, jos jotain vielä tarvitsee tuoda, ilmoita!

Mä tuon pullotuoksustani näytteitä ainakin Gogolille ja Vasilisalle, jos keksin miten dekantoida ja mihin.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07 Huhti 2012, 20:58 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 11:32
Viestit: 1135
Paikkakunta: Helsinki
Eeva, tuoksupuolelta tuo suosikkituoksusi. Muuten luulisin homman olevan hyvin hanskassa. :)

_________________
Monsieur Christian Aigu,
Tuoksuintoa vuodesta 1977
monsieuraigu.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Tuoksutreffit
ViestiLähetetty: 09 Huhti 2012, 23:01 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Mohn, jos mies tuo ovelle, et voi olla pistämättä paljetteja päälle. Mut tunnistatte paljettishortsihaalarista - ettekä sitten naura sille!!! Mäkin tuun suoraan duunipalaverista mutta ne ovat jo tottuneet muhun...

Ei kannata jännittää! Mehän tunnemme jo toistemme salaisia paheita ja tyynytuoksujakin. Mä olen ennenkin ollut foorumimiiteissä ja tavannut vain tosi kivoja ja fiksuja ihmisiä niissä! Odotan innolla teidän kaikkien näkemistä ja haluan tutustua kaikkiin!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 36 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group