CB I Hate Perfume on ollut piikki mun lihassa jo varmaan vuoden tai pari. Olen yrittänyt sitä bongailla netistä, kerran löysin ruotsalaisen nettikaupan joka myi heidän tuoksujaan mutta hukkasin sen ja nykyään sitä ei enää ole CB:n jälleenmyyjäluettelossakaan. Perfume Courtista olen katsellut näytteitä mutta en ole raaskinut tilata.
Hmm, jaa suosikit... Kuten Gogol niin myös minä olen erittäin kovasti polygaaminen ja minulle on perinteisesti ollut aina vaikeaa laittaa mitään järjestykseen.
Lisäksi minulla on usein kova tarve perustella valintojani ja jakaa niitä alakategorioihin.
Ikiaikainen suosikkini miesten tuoksujen puolelta on
Diorin FahrenheitOmistamistani pulloista suosikkeihini tällä hetkellä kuuluvat
Diesel Fuel For Life Femme
Christian Audigier Ed Hardy Women's EdT
The Body Shop AmoritoNuuhkimistani sampleista tällä hetkellä suosikkejani ovat
Tauer Perfumes White
Tauer Perfumes Une Rose Vermeille
Rancé Josephine
Parfum d'Empire Cuir Ottoman
Serge Lutens Daim Blond
Serge Lutens CherguiMutta, esim. Amoritoa en käytä koska se on ihan lopussa ja sitä ei enää saa. Ed Hardya ja Fuel For Lifea en käytä, koska minulla on nyt niin paljon sampleja. Fahrenheitia pitäisi ostaa lisää, tarttis saada huijattua mieheke asialle.
Rancén sampleja minulla on kaksi joista molemmista pidän, Josephinesta ehkä enemmän mutta arviointi on ihan kesken. Tauerit viehättää muuten vaan ja Parfum d'Empiren Cuir Ottomania haluaisin koko pullon - sitten joskus ja ainakin toistaiseksi, arvio siitäkin kirjoittamatta. Lutensit vaiheessa mutta
tykkään niistä.