Aigu kirjoitti:
Kosmoskukka: Missä olet tutustunut Fragonardin tuoksuihin? Pohjolassa se on aika tuntematon talo.
sain kerran lahjaksi ihan miniskidi pullon emilie:tä ja ihastuin siihen oitis päätä pahkaa! Se oli vielä Parfum, ehtaa kamaa siis. Sitten vain löysin heidän netti sivuston, tilailin sieltä sellaisen pikkupullo kokoelman parfyymejä edulliseen hintaan, ja sitä kautta sitten isompia pulloja. Mun ehdoton suosikki tämän ajan Fragonard valikoimista on tuo Emilie. On sinne kyllä nyt tullut uusia mitä en oo vielä testannut. Mutta silloin kun tutustuin tähän tuoksu taloon, siellä oli myös Baroque, se kulkee mulla käsikädessä Emilien kanssa. Baroque.ta ei tahdo oikein enää mistään löytää, mulla yks tuttu onneksi jenkkilässä joka on mulle keräillyt pullon sieltä ja toisen täältä ja hältä sitten olen ostanut Parfyymi Baroquee että mulla on sitä nyt jotain 50-60 ml. Jippijaijee!
Mut, musta tuo Fragonard on sellainen suht turvallinen tuoksutalo, tuntuu että ne ei voi tehdä siis huonosti mitään tuoksua. Monista olen siis pitänyt, muutamaan tykästynyt oikee toen teolla. Tuo Emilie oli ihan Paris:n suunnittelu tuoksu, mutta musta ziljoona kertaa tuhtimpaa ja myös syvyydestään huolimatta -makeampi mitä Ysl Paris on.