Onpa jännä. Mistään otsikkoon viittaavasta en mitään tiedä, mutta just watch me go. Tuleepa vähän puhallettua pölyjä foorumin päältä.
Huomasinpa saman sensuuripalkin jollain lentokentällä minäkin, eikä edes se saanut vieläkään testaamaan (kumpaakaan) tuoksua. Toki oletin heti, että tuoksu on identtinen sukunimikaimansa kanssa ja etiketissä vain pahoitellaan ranskantaitoa niillä markkina-alueilla, joilla tahdotaan enemmän kuin tohditaan. Samaa olettaa koko internet, mutta mitäpä jos vitsi onkin precis siinä? Olisi, meinaan, eri hieno källi, jos kyseessä on todellakin kaksi eri tuoksua ilman ensimmäistäkään markkinoinnillista elettä. Ei se ihan mahdotonta olisi, että tuossa pilaillaan internetin kaikkitietävien puunenien kustannuksella ja Tom-herralla on toimiston seinällä laskuri, joka näyttää, kuinka monta tuntia, päivää, viikkoa ja vuotta on kulunut ennen kuin joku huomaa.
Toivon, että olen/olet oikeassa ja spruittaan sen kunniaksi Lavender Extrêmeä, joka olisi siinä tapauksessa Tom Fordin toiseksi paras vitsi.
|