Tänään on 28 Maalis 2024, 14:25

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 22 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 06 Touko 2012, 20:30 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 20:13
Viestit: 1140
Minua kiinnostavat tuoksut. Tuoksuina. Ihan sama missä muodossa. Nimillä ja taloilla ja luojien nimillä ei sinänsä ole mitään merkitystä. Kaikille haluan antaa mahdollisuuden ja kaikki kiinnostaa. Tietenkin jopa minä rajaan jollain tapaa enkä todellakaan ole mikään musta aukko jonne uppoaa mikä ja mitä vaan, mutta olen silti avoimen ja ennakkoluulottoman kiinnostunut kaikesta ellen toisin päätä. :geek:

Olen kovasti kiitollinen mahdollisuudesta päästä Kosmoskukka sun BPAL-sampleihin tutustumaan!

Mitä tulee vampyyrielokuviin niin en ole genren harrastaja.
Mitä tulee Twilightiin niin sain erään foorumin "kerman" vihat päälleni puolustamalla sekä kirjailijaa että hänen tuotoksiaan mielestäni ylemmyydentuntoisen ja epäreilun ja asiattoman kritiikin johdosta. Henkilökohtaisesti en ole sitä mieltä, että kyseessä olisi sen parempi tai huonompi kirjailija ja kirjasarja kuin mitä keskiverto kirjallisuus nykyään tarjoaa. Elokuvista olen nähnyt muistaakseni kaksi ensimmäistä, mielipide niistä on se, että ihan viihdyttävää ja suht harmitonta, sellaista aivot narikkaan-tyyppistä leppoisaa ajanvietettä.

_________________
Le Monde des Rêves
“Time you enjoy wasting is not wasted time.”


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 06 Touko 2012, 20:37 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Mohn kirjoitti:
Minua kiinnostavat tuoksut. Tuoksuina. Ihan sama missä muodossa. Nimillä ja taloilla ja luojien nimillä ei sinänsä ole mitään merkitystä. Kaikille haluan antaa mahdollisuuden ja kaikki kiinnostaa. Tietenkin jopa minä rajaan jollain tapaa enkä todellakaan ole mikään musta aukko jonne uppoaa mikä ja mitä vaan, mutta olen silti avoimen ja ennakkoluulottoman kiinnostunut kaikesta ellen toisin päätä. :geek:


Juurikin näin on minunkin näppylät!! :)

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 07 Touko 2012, 21:35 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Kosmoskukan lainasamplet odottivat minua tänään postilaatikossa. Aivan upeaa! Tykkään näiden runsaudesta ja voimakkuudesta. Ihanaa nuuskia näitä ilman iänikuista alkoholinkatkua, elämys siis jo sikälikin! Kaikkein uskomattominta on kuuden tuoksun jälkeen kokeilla Squirting Cucumberia. Pelkäsin ensin, mutta tämä olikin kaivattu ja äkkiväärä piristysruiske Lilithin, Fenris Wolfin, Jezebelin, The Night Ravenin, Jolly Rogerin ja Vixenin jälkeen..

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 09 Touko 2012, 19:54 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 22:53
Viestit: 943
Ja oho!! Tein tilauksen 2.5. Paketti saapui eilen, 8.5. Nopeaa toimintaa!! Tilasin kuuden samplen setin, mainitsin loppuneiden tuoksujen varalta kolme muuta tuoksua ja sain niistä kaksi kylkiäisinä. Ja kaikki ne jotka vartavasten tilasin. :dance:

_________________
Oopiumiluola
Une femme sans parfum est une femme sans avenir.
- Coco Chanel


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 08 Elo 2012, 23:05 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Snake oil haisee järkyttävän hyvälle ja yllättävän vivahteikkaalle. Pitää panna joku samplepakkaus harkintaan. Kävin painassa love-nappia ensimmäisenä tämän tuoksun kohdalla Fragranticassa. Kukaan muu ei ollut vielä äänestänyt. Eikö näitä tuoksuja oikein tunneta?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 09 Elo 2012, 08:28 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Mää luulen että ihmiset vähä vierastaa näitten tuoksujen nimiä. Tai sitte niitä vaan ei tunneta kovin hyvin. Fragranticalla on tosi suppea kategoria näitä listattuna. Ja nämä öljyt ei oo ees kovin kalliita. Sataan euroon saa ison läjän tuoksuja ja ne pakkaa aina mielettömän määrän näytteitä mukaan. 5 ml:n lasipullossa on nuo tuoksut. Mut, eipä niitä lontrata tarvikkaa. Erinlaisia, rohkeasti, sanoisin.

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 11 Elo 2012, 06:56 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Syntiseltä vaikuttaneen Snake oilin loppu olikin kuin Caronin pour un homme, laventelia ja vaniljaa. Sivistynyt huipennus.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 22 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group