Tänään on 28 Maalis 2024, 17:42

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 50 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Divine
ViestiLähetetty: 28 Heinä 2012, 23:37 
Poissa

Liittynyt: 01 Heinä 2012, 18:34
Viestit: 1268
Mä mietin kans, että on varmaan immortelle. En ole muita immortelle-tuoksuja haistellut kuin L'Occitanen, ja siitä en saanut tuota selleriä nenääni, mutten keksi muutakaan nuottia, josta se noin vahvasti voisi tulla.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Divine
ViestiLähetetty: 28 Heinä 2012, 23:45 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Immortelle on mielestäni vähän suolainen ja lakritsinen tuoksu ja selleriäkin voi kuvailla vähän samansuuntaisilla adjektiiveilla. Immortelle voi olla vaikea nuotti, eivätkä kaikki siitä varmasti tykkää, mutta kannattaa antaa sille vielä toinen mahdollisuus.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Divine
ViestiLähetetty: 11 Elo 2012, 06:54 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
L'homme Sagen ongelma on lopuksi jäljelle jäävässä puuteripuu-luurangossa, joka voi tuntua aika lattealta, jos siitä ei haista immortellen viimeisiä henkosia.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Divine
ViestiLähetetty: 12 Marras 2012, 12:58 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Divine on julkaissut tänään uuden tuoksunsa. L'homme infinen. Odotin tätä kovasti, koska ennakkokuvausten perusteella vaikutti todella lupaavalta. Sain tänään Divinelta mainoskirjeen, jossa oli mukana paperi, johon tuoksua oli suihkutettu.

Tuoksuu ihan kivalta, mutta täytyy sanoa, että on pettymys. Se tuoksuu puulta. Papereissa puhutaan tammesta, mutta itse tekisi mieli määritellä tämäkin seetriksi. Sitten siinä on jotain terävää. Mietin ensin vaihtoehtoja, että voisiko olla chiliä, pippuria tms,, mutta ei tämä on iso Eetä. Hyvällä tahdolla pystyn vielä taustalta poimimaan vetiverin. Kokonaisuus on pehmeämpi ja puisempi versio Terre d'Hermeksestä. Ei yhtään niin runsas ja rikas ainakaan tuon kuivumisjäljen perusteella kuin Divinen muut tuoksut, mutta varmaan siinä on alussa enemmän sävyjä ja pamausta.

Saiko kukaan muu "näytettä"? Mitä mieltä olette?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Divine
ViestiLähetetty: 12 Marras 2012, 13:08 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Mun postilaatikkoon myös kilahti samainen näyte.
Mun ajatus vaan on että ehkäpä liian yksitoikkoinen :shock: tai kuiva..
makeutta puuttuu mun makuun.

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 50 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group