Tänään on 28 Maalis 2024, 20:33

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 164 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: Serge Lutens
ViestiLähetetty: 28 Kesä 2012, 14:44 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Nukapai kirjoitti:
Juuh, pari ehdotonta lempparituoksuani loytyy juuri Lutensilta. Daim Blondi on ykkossuosikki ja Ambre Sultan on upea talvella. Datura Noiria ensin tuoksuteltuani rupesi naurattamaan - siita tuli jotenkin ihan kirjaimellisesti hassu ensivaikutelma. On niilla pari tuoksua kylla jotka on mun mielesta vahan "no joo" tai jopa epamiellyttavia, mutta noin yleisesti ottaen tykkaan kylla tyylista.


:happy-cheerleadersmileygirl:
jaa-a, no siksiköhän mää saanki ihmiset aina hyvälle tuulelle... hih.
multa ei muuta Lutens tuoksua vielä löydykkään kun Datura Noir.
Mut tahtoo listalla kyllä on;
Louve, Rahat Loukhoum, Douche Amere, ja kovasti Kamichan kehuma Jeaux Peau houkuttelee. :P

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Serge Lutens
ViestiLähetetty: 28 Kesä 2012, 19:46 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 22 Kesä 2012, 21:44
Viestit: 70
Kosmoskukka kirjoitti:
Nukapai kirjoitti:
Juuh, pari ehdotonta lempparituoksuani loytyy juuri Lutensilta. Daim Blondi on ykkossuosikki ja Ambre Sultan on upea talvella. Datura Noiria ensin tuoksuteltuani rupesi naurattamaan - siita tuli jotenkin ihan kirjaimellisesti hassu ensivaikutelma. On niilla pari tuoksua kylla jotka on mun mielesta vahan "no joo" tai jopa epamiellyttavia, mutta noin yleisesti ottaen tykkaan kylla tyylista.


:happy-cheerleadersmileygirl:
jaa-a, no siksiköhän mää saanki ihmiset aina hyvälle tuulelle... hih.
multa ei muuta Lutens tuoksua vielä löydykkään kun Datura Noir.
Mut tahtoo listalla kyllä on;
Louve, Rahat Loukhoum, Douche Amere, ja kovasti Kamichan kehuma Jeaux Peau houkuttelee. :P

Multa onkin jaanyt sen uusimmat tuoksuttelematta. Pitaisi varmaan lahtea oikeen tarmolla jonain paivana kaupungille.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Serge Lutens
ViestiLähetetty: 28 Kesä 2012, 22:18 
Poissa

Liittynyt: 25 Maalis 2012, 08:34
Viestit: 2496
Joo, Jeux de peau on kyllä kaikille kokeilemisen arvoinen. Kamicha ei ole suinkaan ainut joka siihen on koukussa.

Nimim. Pulloni puolessavälissä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Serge Lutens
ViestiLähetetty: 29 Kesä 2012, 01:39 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
SL on mun akilleen kantapää. En löytänyt vielä yhtään tuoksua, josta olisin olisin jaksanut innostua. Kiitos teille on ollut tilaisuuksia kokeilla aika montaakin. Nyt laitoin testin vuosi sitä Cellophanea. Ei tunnu yhtään mun jutulta. Mitä Lutensia ehdottaisitte mulle?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Serge Lutens
ViestiLähetetty: 29 Kesä 2012, 07:53 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 01 Kesä 2012, 19:14
Viestit: 2426
Paikkakunta: Oulu
Jaakiem, ootko kokeillu näitä;
Fumerie Turque, Muscs Koublai Khan, Rousse ja Bornéo 1834 ?

_________________
Thougts begome things... choose the good ones!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Serge Lutens
ViestiLähetetty: 29 Kesä 2012, 08:31 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Jaakiemille testiin Gris Clair - ja muistelen, että olet ehkä testannut Ambre Sultania, mutta sille kannattaa antaa mahdollisuus useammin kuin kerran, erilaisessa säässä. Monet pitävät sitä talvituoksuna, mutta se ei minusta ole mikään ahdistavan ambrainen tuoksu lämpimäänkään säähän, se avautuu eri tavalla lämmössä (taidankin pukeutua AS:iin tänään). Chenekin kannattaa tyypätä.

Minusta tuntuu, että Serge voi olla hankala tapaus, jos on selkeästi maskuliinisiin tai feminiinisiin tuoksuihin päin kallellaan. Nuo luettelemani ovat mielestäni Sergeltä maskuliinisemmasta päästä (tosin käytän noita kaikkia itse ihan tyytyväisenä).

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Serge Lutens
ViestiLähetetty: 29 Kesä 2012, 10:01 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Jaakiem, älä ole onneton.
Mä tykkään Lutensien ideasta - orientaalien kehittäminen uusiin suuntiin - mutta käytän niitä suhteellisen harvoin eikä mulla ole yhtään kokopulloa. Musta niissä tapahtuu paljon lyhyessä ajassa, tykkään ehkä itse enemmin olla solisti ja äänessä :D

Ambre Sultanin voisin ehkä ostaa talveksi kokopullona. MKK:ia rakastan, mutta näyte riittää hyvin - samoin Douce Ameresta. Ylipäänsä Lutenseista mulle riittävät näytteet. Mehu on konsentroitua ja tuoksut ovat kuin elokuvia - vaativat keskittymistä ja vapaita muita aisteja. En pysty esimerkiksi tekemään töitä Lutensit ranteellani.

Sulla on Jaakiem vahva ja klassinen äijämaku. Ei sun tarvitse hengailla unisexien kanssa kun voit antaa 70-luvulle aivan uuden elämän!


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Serge Lutens
ViestiLähetetty: 29 Kesä 2012, 13:26 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Gogol kirjoitti:
Ei sun tarvitse hengailla unisexien kanssa kun voit antaa 70-luvulle aivan uuden elämän!


Kiitos, Gogol, kauniisti sanottu. Kiitos kaikille hyvistä ehdotuksista.

Sitä aina ajattelee tuoksuista niin, ettei vika ole niissä, vaan itsessä, ettei tarpeeksi hyvin ymmärrä tuoksua. Kuulostaako vähän kuin huonolta suhteelta? Nyt kokeilin Lutensia helpommasta päästä, Un bois vanillea, joka oli hyvin kaunis, mutta toisaalta laiska ja ehkä liiankin miellyttävä. Sergei Lutensin tuoksut ovat olemukseltaan sellaisia, että ne makaavat jossain laverilla tai riippumatossa ja vain odottavat hedonistisia asioita tapahtuvaksi.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Serge Lutens
ViestiLähetetty: 29 Kesä 2012, 13:43 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Mun fiilis UBV:stä on ihan sama - laiskanpulskeanmiellyttävä.
Lisäksi se muistaakseni lakastui iholla nopeasti.

Mähän kaipaan tuoksuilta myös kestoa. Joillekin, kuten Diorin Eau Noirelle, annan lyhyen eliniän anteeksi erityisyyden vuoksi, mutta orientaalit ja gourmandit eivät saisi kuolla ihan heti.

Ehkä tuoksut ovat kuitenkin vähän kuin vaatteet. Kaikkien ei tarvitse tykätä smokista ja frakista.
Pidän vaatteissa kirkkaista ja voimakkaista väreistä, selkeistä linjoista enkä liioista rönsyistä.
Jännää nähdä heijastuuko tämä tuoksumakuunkin, vai sallinko sinne barokkista rönsyä jota en katsele asunnossani enkä päälläni...


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Serge Lutens
ViestiLähetetty: 29 Kesä 2012, 13:57 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Jaakiem kirjoitti:
Sergei Lutensin tuoksut ovat olemukseltaan sellaisia, että ne makaavat jossain laverilla tai riippumatossa ja vain odottavat hedonistisia asioita tapahtuvaksi.

:laughing-rolling: Ehkä juuri tämä on syy, miksi olen niin lääpälläni niihin! Hedonistinen laiskvorst - that's me. 8-)

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Serge Lutens
ViestiLähetetty: 29 Kesä 2012, 14:14 
Poissa
Site Admin

Liittynyt: 23 Maalis 2012, 20:35
Viestit: 2455
Paikkakunta: Helsinki
Tigrushka, tunnetko Oblomovin omaksesi?
Mä olen pinnalta puuhakas ja aikaansaapa, pohjalta laiska. Lutensit korostavat vääriä piirteitä minussa?
Käyttääkö joku teistä Lutenseja onnistuneesti työtuoksuina?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Serge Lutens
ViestiLähetetty: 29 Kesä 2012, 14:24 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 10 Huhti 2012, 14:29
Viestit: 1492
Gogol kirjoitti:
Tigrushka, tunnetko Oblomovin omaksesi?
Mä olen pinnalta puuhakas ja aikaansaapa, pohjalta laiska. Lutensit korostavat vääriä piirteitä minussa?
Käyttääkö joku teistä Lutenseja onnistuneesti työtuoksuina?


KYLLÄ, sitä lukiessani en aina tiennyt itkeäkö vai nauraa... :oops:

En koskaan käyttänyt Lutenseja töissä, paitsi kerran pari Arabieta joulun alla. Yllätyin, kun se sai positiivista palautetta, sitähän tunnutaan pidettävän aika hankalana tuoksuna. Johonkin muuhun vuodenaikaan suhtautuminen olisi toki saattanut olla toisenlainen.

_________________
Crouching tiger, hidden flacon


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Serge Lutens
ViestiLähetetty: 29 Kesä 2012, 18:20 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 22 Kesä 2012, 21:44
Viestit: 70
Ihania kuvauksia! Lutens on todellakin hedonistiorgia... mun mielesta Daim Blondia voi kayttaa oikein hyvin silloinkin kun tarkoitus on yrittaa esiintya asiallisesti. Muista en oikein tieda (en ole kaikkia kokeillutkaan).


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Serge Lutens
ViestiLähetetty: 29 Kesä 2012, 18:49 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Määrittele "onnistuneesti" :mrgreen: .

Kyllä minulla on ollut Ambre Sultan työtuoksuna monta kertaa, toki kevyellä kädellä. Minusta sen kuiva savuisuus, lämpö, kitkeryys ja lähellä pysyminen sopivat toimistoon hyvin. Jatkossa Serge kohdannee työelämän entistäkin useammin kun kokoelma on kasvanut yhdestä pullosta... ...viiteen :? .

tigrushka kirjoitti:
Hedonistinen laiskvorst - that's me. 8-)


Count me in :greetings-wavegreen:. Minä oikeasti mieluiten makaisin riippumatossa ja odottelisin hedonistisia asioita tapahtuvaksi.

Mutta olet kyllä Jaakiem ihan väärillä jäljillä tuon vianetsinnän kanssa. Vikaa ei ole välttämättä tuoksussa - mutta vielä vähemmän haistelijassa. Miksi kaikkien pitäisi tykätä samoista tuoksuista? Hauskaahan se on, että oma maku menee osittain päällekkäin muiden kanssa - mutta sitten kumminkin niitä erojakin löytyy...

Minullahan ei ole edes Turinin ja Sanchezin raamattua - enkä sitä hanki - en oikein tykkää noista tähtisysteemeistä tuoksujen yhteydessä. Surkean kuran nyt erottaa pullosta nuhkaisemalla - ja kaikki muu onkin sitten vähintään kertakokeilun arvoista...

Itse pidän Lutensin tuoksuissa siitä tietystä pingottamattomuudesta, ne ovat minulle enemmän tuoksuja ja kokemuksia kuin hajuvesiä. Harvoin Lutensin tuoksuista tulee mieleen, että "Tämähän yrittää olla kuin xxx" - mutta huomattavan usein "Ai tämän voi tehdä näinkin!". Ja sitten on vielä tuo sukupuolipolitiikka, minuun nyt vaan vetoaa neutraali linja. Minusta on kiva löytää tuoksu itselleni, ei niin, että joku on määritellyt tämän sopivan palttiarallaa nelikymppiselle laiskanpulskealle suomalaisämmälle :mummo: (ikäänkuin jotakuta tämä kohderyhmä edes kiinnostaisi :violin: ) .

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: Serge Lutens
ViestiLähetetty: 29 Kesä 2012, 19:04 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Nukapai kirjoitti:
Ihania kuvauksia! Lutens on todellakin hedonistiorgia... mun mielesta Daim Blondia voi kayttaa oikein hyvin silloinkin kun tarkoitus on yrittaa esiintya asiallisesti. Muista en oikein tieda (en ole kaikkia kokeillutkaan).


Otin Daim blondin sitten testiin. Ei tämä oikein auktoriteettia uhku. Ei osoite edes pienintä luterilaista työmoraalia. Tämä sanoo lähinnä, että "hei, keitetäänpäs teet. Mä voin hakea lähikaupasta teille pullatkin".

Sori vaan. Ihan kiva tuoksu sinänsä, mutta on vähän henkinen kukkamekko, joka ahistaa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 164 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group