Tänään on 28 Maalis 2024, 11:43

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 224 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Re: L'Artisan Parfumeur
ViestiLähetetty: 26 Syys 2012, 11:11 
Poissa

Liittynyt: 12 Huhti 2012, 16:24
Viestit: 524
Oih, kiitos, Amoria! Olis ihanaa! Laitan yksärin.

Mukael, joo, siksi vähän ihmettelinkin, että ALzD ilmoitteli saavansa varastoa 19.10. tai jotain, mutta suuri suosio lie siis taustalla! Ja tosiaan kyllä muistan, että sitä testattiin Nekulla ja tulokset olivat vähän niin ja näin. Mutta kun lähdin silloin Nekulta ulos viileään iltaan niin käsivarresta leyhähtänyt tuoksu jäikin vaivaamaan ja mieluusti kokeilen uudelleen näin syksyllä.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: L'Artisan Parfumeur
ViestiLähetetty: 26 Syys 2012, 11:15 
Poissa

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 10:39
Viestit: 173
Juu, tuon tuoksun kohdalla ei ole tietoakaan objektiivisuudesta, koska se onnistuu niin täydellisesti muistuttamaan minua paikasta ja tunteesta. Sevillessa on kieltämättä aika hankala pilalle menneen vaniljavanukkaan vivahde, mutta hotellihuoneessa jossa ei ollut jääkaappia, myös välipalojen syöminen vähintään epäilyttävässä kunnossa vähän niin kuin kuului asiaan :D
Miehenikin on kyllä ilmoittanut minulle vihaavansa tuoksua, joten saan myös kotona pyöriskellä nostalgiassa keskenäni :violin:

_________________
http://talventuoksu.blogspot.fi/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: L'Artisan Parfumeur
ViestiLähetetty: 26 Joulu 2012, 15:36 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Vastahan se oli, kun Toxu huomautti, että L'artisanilla on ale. Menevät nopeasti varmasti tälläkin kertaa. Tein tilauksen punnissa, koska jos tekee euroissa, ei tarjouksia tule tarjolle. Näkyi olevan perustoimitus EU:n alueelle ilmainen. En tiedä, onko alarajaa sille.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: L'Artisan Parfumeur
ViestiLähetetty: 26 Joulu 2012, 20:34 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 20:08
Viestit: 1314
Onko ne miesten setin tuoksut mistään kotoisin?

edit. Toivottavasti ovat. Hulluus iski kun niin halvalla sai. Otin samalla La Chasse Aux Papillons puuterinkin kun tykkään siitä tuoksusta eikä samplesta riitä enää paljoa...

_________________
http://tuoksuttelija.blogspot.com/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: L'Artisan Parfumeur
ViestiLähetetty: 26 Joulu 2012, 21:06 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Minä en ole ollut niihin kauhean ihastunut, mutta ajattelin antaa vielä mahdollisuuden, että jos toimisivat paremmin, kun pääsee kunnolla suihkuttamaan. Onhan niillä faninsa. Timbuktu on muistaakseni jollakin Turinin listallakin, olisiko ollut parhaat tuoksut miehille.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: L'Artisan Parfumeur
ViestiLähetetty: 26 Joulu 2012, 21:19 
Poissa

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 10:39
Viestit: 173
Kulutushulluus iski täälläkin. L'Artisanin kanssa en ole oikein vielä oppinut mitä odottaa. Vastaan on tullut kauniita ja syviä rakkaustarinoita, mutta myös "mitä tapahtui kun kuulosti, vaan ei tuoksu hyvältä" -tapauksia. Useimpien kanssa on jäänyt kyllä enemmän sellainen olo, etten ihan tajunnut, ja ennen pitkää luikkinut sitten uudelleen haistelemaan. Tämän talon kanssa minulle on suuri plussa paljon moititut keveys- ja kestävyyspulmat. Aina parempi, mitä lähempänä ihoa tuoksu viihtyy, niin voi joskus töissäkin käyttää.

_________________
http://talventuoksu.blogspot.fi/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: L'Artisan Parfumeur
ViestiLähetetty: 26 Joulu 2012, 21:31 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Kertokaa tarkemmin, mihin lankesitte?

Mä poimin tuolta vielä satamillisen Eau de navigeurin. Mietin sitä pitkään ja lueskelin arvosteluita, koska pelkäsin, että se voisi olla joku Ellenan iso-ee-coctaili. Ostopäätöksen ratkaisi se, että tuoksu on luotu vuonna 1978. Luvassa pitäisi olla kahvia ja nahkaa.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: L'Artisan Parfumeur
ViestiLähetetty: 26 Joulu 2012, 21:40 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 12:24
Viestit: 865
L'Artisan valmistaa parhaat tuberosat (Tubereuse de nuit & Fleur de Liane), maailman upeimmat kesätuoksut (heinäinen l'eau de l'artisan ja jasmiinitee Thé pour un été), parhaan viikunan (Premier figuier) sekä maailman ihanimman märän turkin (Dzing!)

Duchaufourin kuivan mineraalinen tuoksumaailma on elegantti, ja pidän Giacobetteistakin. L'artisanin putiikkien sisustusta rakastan.

Mutta pakko myöntää: L'artisanilla on myös paljon omaan nenääni käsittämättömiä tuoksuja. Méchant loup, Bois Farine, Batucada, Al Oudh... I just don't understand.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: L'Artisan Parfumeur
ViestiLähetetty: 26 Joulu 2012, 22:08 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Jaakiem kirjoitti:
Kertokaa tarkemmin, mihin lankesitte?

Mä poimin tuolta vielä satamillisen Eau de navigeurin. Mietin sitä pitkään ja lueskelin arvosteluita, koska pelkäsin, että se voisi olla joku Ellenan iso-ee-coctaili. Ostopäätöksen ratkaisi se, että tuoksu on luotu vuonna 1978. Luvassa pitäisi olla kahvia ja nahkaa.


Luulenpa, että saatat pitää tuosta. Ei ole iso-ee-pommi, todellakaan. Hyvin klassinen ja maskuliininen, mutta ei missään tapauksessa tylsä.

Itse olin hidas, olisin voinut kotiuttaa Bois Farinen ja varapullon Tea for Twota alesta, jos olisin ollut sukkelampi...

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: L'Artisan Parfumeur
ViestiLähetetty: 26 Joulu 2012, 22:19 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Kamicha kirjoitti:
Itse olin hidas, olisin voinut kotiuttaa Bois Farinen ja varapullon Tea for Twota alesta, jos olisin ollut sukkelampi...


Tea for two oli jo mennyt, kun huomasin alen. Voisin kuvitella, että ne on viety käsistä. Onko se nyt virallisesti lakkautettu tuoksu? Tuleekohan sitä enää edes nettikauppaan?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: L'Artisan Parfumeur
ViestiLähetetty: 26 Joulu 2012, 22:28 
Poissa
Avatar

Liittynyt: 28 Maalis 2012, 20:24
Viestit: 3316
Paikkakunta: Helsinki
Ei välttämättä - mutta kyllä sitä vielä liikkuu netissä ja L'Artisanin myyntipisteissä.

_________________
Oh deer.


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: L'Artisan Parfumeur
ViestiLähetetty: 26 Joulu 2012, 22:36 
Poissa

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 10:39
Viestit: 173
Miehelle se minipakkaus kokeiluun. Itselle Vanille, jota olen himoinnut jo pitkään, sekä heinää ja teetä. Ehkä ystävälle lahjoitettavaksi Mimosa. Ja vielä itselle ihan vähän Poivre Piquant sokkona, mutta kun pippuria, hunajaa ja lakritsia... ja mulla on käynyt menneisyydessä aika hyvin yksiin tuon Duchafourin kanssa.... Ei voinut houkutukselle mitään :oops: Navegar innosti myös luvattoman paljon miehelle kokeiltavaksi, mutta päätin, että nyt riittää kun sitä ei saanut pienempänä. Mutta haluan kyllä kuulla miten sen kanssa kävi.

_________________
http://talventuoksu.blogspot.fi/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: L'Artisan Parfumeur
ViestiLähetetty: 26 Joulu 2012, 23:01 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Oho, sähän melkein tyhjensit koko kaupan. :clap:

Mä voin vaihtaa kahvinahkaa pikanttiin pippuriin, jos haluat päästä tuotakin kokeilemaan. Sadanmillin jötkystä riittää vaihdettavaksikin.

Missä noissa oli muuten teetä mukana?


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: L'Artisan Parfumeur
ViestiLähetetty: 27 Joulu 2012, 00:05 
Poissa

Liittynyt: 21 Huhti 2012, 10:39
Viestit: 173
Thé pour un Étéssä on. Tuonne osui nyt sopivasti Vanille ja tee, jotka on olleet ostoslistalla pidempään. Vaihtarit kuulostaa hyvältä :dance:

_________________
http://talventuoksu.blogspot.fi/


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
 Viestin otsikko: Re: L'Artisan Parfumeur
ViestiLähetetty: 27 Joulu 2012, 03:18 
Poissa

Liittynyt: 26 Maalis 2012, 16:58
Viestit: 4094
Kamicha kirjoitti:
Jaakiem kirjoitti:
Kertokaa tarkemmin, mihin lankesitte?

Mä poimin tuolta vielä satamillisen Eau de navigeurin. Mietin sitä pitkään ja lueskelin arvosteluita, koska pelkäsin, että se voisi olla joku Ellenan iso-ee-coctaili. Ostopäätöksen ratkaisi se, että tuoksu on luotu vuonna 1978. Luvassa pitäisi olla kahvia ja nahkaa.


Luulenpa, että saatat pitää tuosta. Ei ole iso-ee-pommi, todellakaan. Hyvin klassinen ja maskuliininen, mutta ei missään tapauksessa tylsä.


Se on kuin onkin Ellena. :pläts:


Ylös
 Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 224 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com Style by mindfreak.ro Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group